GSX-R 1000 K7-tråden

Generali

Inga konstigheter!
Gick med
20 Aug 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR1000 K7
Oj oj oj.. det där med bakfjädringen är inte kul alltså... :D

Medan vi andra sitter och fikar i sommar så kan du stå och justera fjädringen.. Lösningen på problemet heter K6 kompisbruschanmannen yaeoo :tuttar

Haha sluta hata :) ! Bara för din hoj rullar med tejp just nu.. Min bakdämpare är hämtad från wsbk shtåry?! ;)

Kört något?
 

Generali

Inga konstigheter!
Gick med
20 Aug 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR1000 K7
Hehe exakt!

Är det någon här som kör M4 helsystem, undrar om det är någon skillnad mot slip-on då katten försvinner redan där :confused:

Vet inte om jag ska köra helsystem denna gång med... Verkar ju låta som ett as ändå :yoparty

Tror ni det gör mycket i effekt skillnad?
 
Last edited:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Om det är någon som vill bli av med sin svarta K7:a med system, filter och PC till vettigt pris - sikka PM. :tummenupp
 

Micro

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
K7
Har letat runt lite men inte hittat något tyvärr så jag tänkte att jag frågar här.

Är det någon som sett svarta "glas" till blinkers för K7an?
 

Lill-Erik

Depåkungen
Gick med
29 Sep 2008
Ort
Vindeln
Hoj
KTM 790 Adventure R, KTM 625 SXC
Har letat runt lite men inte hittat något tyvärr så jag tänkte att jag frågar här.

Är det någon som sett svarta "glas" till blinkers för K7an?

Snacka med han på bikersneed.se, han kan ta hem mörktonade glas till både fram o bak blinkers.
 

Generali

Inga konstigheter!
Gick med
20 Aug 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR1000 K7
Tjena!

Är det någon som har bytt till Xenon (halvljus) på sin K7:a?

Gjorde det nämligen men lampan sitter inte helt 100%, originallampan har en lamphållare som ser till att bygeln låser ordentligt.. Någon som har en beprövad lösning på detta? Det finns nämligen lite olika lamphållare att köpa...
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Någon som har något att tillföra re: Motorrads inställningar eller är det bara att köra på med dem? Brukar ha en matchvikt på ca. 87 kg, men efter olyckan är väl en vikt kring 82 nästa säsong mer realistisk. :rolleyes:
 

Generali

Inga konstigheter!
Gick med
20 Aug 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR1000 K7
Måste bara säga att det är dåligt tryck i den här tråden, finns det någon bättre tråd för GSXR 1000?
 

Robz

Guest
Måste bara säga att det är dåligt tryck i den här tråden, finns det någon bättre tråd för GSXR 1000?
Säsongen är ju inte slut än.... då kan man väl inte sitta här å hänga :krama
Dessutom - Xenonljus-frågan; varför skulle man konvertera? På med Kraschkåpor istället så slipper du lyset.
Har du en dämpare från WSBK? Då lär du ju köra bana asfort - och behöver inte Xenonljuset - men skippa M4-blåset, annars får du inte köra bana ;)
 
Last edited:

Generali

Inga konstigheter!
Gick med
20 Aug 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR1000 K7
Säsongen är ju inte slut än.... då kan man väl inte sitta här å hänga :krama
Dessutom - Xenonljus-frågan; varför skulle man konvertera? På med Kraschkåpor istället så slipper du lyset.
Har du en dämpare från WSBK? Då lär du ju köra bana asfort - och behöver inte Xenonljuset - men skippa M4-blåset, annars får du inte köra bana ;)

Hahaha det är ju snyggt och bättre ljusbild på kvällen :tungan , blir ju mer på gata en bana oavsett..

Jo jag har hört att M4 låter ganska friskt, men det finns ju db-killer som polarn kört bana med dessutom. Sen vill jag bara säga att säsongen är slut sedan länge för min del, så jääävla kallt :näsblod
 

Generali

Inga konstigheter!
Gick med
20 Aug 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR1000 K7
detta är den viktigaste tråden på forumet; ););) det meckas men postas inte så mycket.

Då får vi posta lite mer då :tuttar..

Har precis fått mina grejjer skickade:

-M4 slipon
-K&N filter
-PC III
-Puig Double Bubble ruta
-CRG "shorty" broms & kopplingsgrepp
-Mindre regskylt

Snart blir det lite meck i mörkret :yoparty
 

Robz

Guest
...Har du nu läst heeela tråden??

-M4 slipon - sweet
-K&N filter - sweet
-PC III - originalboxen är redan ommappningsbar, meningslöst med PC
-Puig Double Bubble ruta - sweet
-CRG "shorty" broms & kopplingsgrepp - Titax är bäst
-Mindre regskylt - Kostar lika mycket i böter (1500:- som:
http://www.barnvagnsskyltar.com/
Klart roligare med GENERALI ...titta i mitt garage för ett prov ;)


Snart blir det lite meck i mörkret :yoparty

Comments ovanför...
Ut o KÖR med dig istället!!

EDIT:
visabild.php
 
Last edited:

Robz

Guest
grym sida, får nog berställa nåt hårt *S*

Grym fotograf, gör en medioker Gat-gazzare vacker... DET är varför man betalar prostitutions-priser till en duktig hallick... man bara älskar honom :huvet
KetogaN på forumet... eller www.bitsize.se

EDIT:
...eller vänta nu - du menar inte mitt garage, utan Barnvagnsskyltarna :huvet
 
Last edited:

Generali

Inga konstigheter!
Gick med
20 Aug 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR1000 K7
Comments ovanför...
Ut o KÖR med dig istället!!

Jag håller mig till min vanliga svenson skylt istället :) ...

Köra får det bli nästa år som sagt, nu väntar man på grejjerna bara!
Att titax skulle vara bättre är dock ganska subjektivt, är ju i princip identiska och dessutom billigare tror jag!

Skulle väl vara priset som gör dom bättre då :tungan
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top