Tack ska kolla upp det direkt det var en grymt snygg färg du har på gixxern !!!Yoshimura singleside mount (japon) trioval cooolfiber
Tack ska kolla upp det direkt det var en grymt snygg färg du har på gixxern !!!Yoshimura singleside mount (japon) trioval cooolfiber
Tjena moss har köpt en 1000 k8 i veckan har aldrig kört en 1000 förut så jag hoppas att där är bra drag ii den. Kan någon hjälpa mig med vad jag ska köpa för slipon vill ha ett gött vrål.
Tjena moss har köpt en 1000 k8 i veckan har aldrig kört en 1000 förut så jag hoppas att där är bra drag ii den. Kan någon hjälpa mig med vad jag ska köpa för slipon vill ha ett gött vrål.
Tack ska kolla upp det direkt det var en grymt snygg färg du har på gixxern !!!
när jag skulle leta efter en 1000 lså läste jag motorrad bike forum ja allt !!! och något som alltid kom upp med gixxern när man frågade eller läste var den grymma motorn så valet var lätt!!!!!!!!tror inte du behöver oroa dig om draget i din maskin om du aldrig kört en tusen förut, välkommen till gixxerklubben
Tänkte köpa lite julklappar åt mig själv...
fram o bakskärm ev kedjeskydd i kolfiber och kortare broms/kopplingshandtag, har kollat på Suzuki´s orginal kolfiberskärmar vad finns det för alternativ? när det gäller handtag är jag lite fundersam på vad vinner man på att ha ett par kortare tex CRG "shortys" variant
förutom att det är snyggare...
tacksam för tips !
http://www.worldofqbcarbon.com/welcome/welcome.htm
Själv ska jag köpa titax korta grepp till min efter att tomten varit här..
Bra pris, hemma kostar det 995:- stycket - men jag är glad att jag köpte mina Titax här, höger blev fel och jag bytte samma dag.Köpte rätt nyligen Titax från Calsport i england, koppling och broms för 100 pund, typ halva priset mot här hemma.
http://stores.shop.ebay.co.uk/Cal-S...14QQ_sidZ273301454QQ_trksidZp4634Q2ec0Q2em322
Tänkte höra om det är nån här som vet hur många kuggar det är på bak drevet på en K8:a
Om man byter till en upp behöver man byta kedja också?
17/43. Jag kör med 45, och det är inga problem med originalkedjan.
Blåa fälgar är orginal på R1000K8orna så du behöver inte vara orolig...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari