Mad_Skillz
A dirty little young girls dream
Själv böt jag från blå/vit till svart.
Man ville ju ha den snabba färgen
Helt rätt! Bra gjort så ska det låta!
Själv böt jag från blå/vit till svart.
Man ville ju ha den snabba färgen
Själv böt jag från blå/vit till svart.
Man ville ju ha den snabba färgen
fan jag som köpte en vit/svart, då kör de andra åttor runt mig i sommar då
Någon som provat att lyfta gaffelbenen några mm i kronan,för bättre snabbstyrning? Bytte till 55-profil på bakdäcket i somras men upplever fortfarande hojen som stabil. Funderar på att sänka några mm fram, men det blir kanske för lite vikt på en redan lätt bakände? Tacksam för input
När du börjar slita däcken på sidorna, blir profilen vassare och det svänger bättre...
Du som (vad jag läst i tidningarna) ibland kör lite bakhjul, bör vara försiktig med kvickare styrning... ej att rekommendera sänkning fram. Kåpor börjar skrapa i och nedsättningar blir spännande.
Bättre höja bak, men det ger sämre fäste ut ur sväng... I-landsproblem när de är som bäst!
Hahaha.... Jag får förtydliga för icke initierade att Ulf redan skrapar pinnar och använder därmed däcken fullt ut fakta), fort går det också (inga 1.30...) - Ulfs problem är mer oviljan att hänga fettTack för ett konsist om än liite elakt svar Robz. Tänkte jag skulle prova på o svänga lite i sommar, så jag får bort den fyrkantiga profilen på däcken ...
När du börjar slita däcken på sidorna, blir profilen vassare och det svänger bättre...
Du som (vad jag läst i tidningarna) ibland kör lite bakhjul, bör vara försiktig med kvickare styrning... ej att rekommendera sänkning fram. Kåpor börjar skrapa i och nedsättningar blir spännande.
Bättre höja bak, men det ger sämre fäste ut ur sväng... I-landsproblem när de är som bäst!
På platt mark så funkar det ja, men i svackan sista vänstern innan rakan på Knutstorp skrapar man kåpor om man sänker fram (gränsfall redan som det är)... och Herr Ulf kör en del på Knudan.Nu har farbror robz tullat på brännvinet och svamlar..( det händer oftta..måste vara ålder )
Såvida inte -07 har helt plötsligt blivit lägre än -06 modellen så går det alldeles utmärkt att sänka upp till 10mm utan att kåpor tar i..
Min gick om möjligt ännu bättre med 8mm sänkning fram och ngt styvare bak..
Men jag hade ju en såndär sketagammal -05 då..
Hahaha.... Jag får förtydliga för icke initierade att Ulf redan skrapar pinnar och använder därmed däcken fullt ut fakta), fort går det också (inga 1.30...) - Ulfs problem är mer oviljan att hänga fett
Köpte rätt nyligen Titax från Calsport i england, koppling och broms för 100 pund, typ halva priset mot här hemma.
http://stores.shop.ebay.co.uk/Cal-S...14QQ_sidZ273301454QQ_trksidZp4634Q2ec0Q2em322
Hittar tyvärr inga svarta.... endast guldfärgade till K7-8
men priserna är helt ok
Skicka ett mail till dem, för dom fråga mig vilken färg jag ville ha.
Willco.
Hur är det med monteringen? måste man justera in broms/koppling sen eller funkar det så att man bara byter ut handtagen utan att göra inverkan på själva "slangarna" dålig formulering kanske..
Det är jätte enkelt, dom sitter bara på en "axel" som löper rakt igeom. Så du behöver inte röra slangarna eller så.
gött mos ska ta å maila dom snarast. hur lång leveranstid hade du?
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |