Mad_Skillz
A dirty little young girls dream
Han sa att han ville ha "Det bästa"... alltså inte en sur K5 med snabbgas för riviga starter
Årsmodellen har ingen betydelse är det en gixxer så är det det bästa, oavsett årsmodell!
Han sa att han ville ha "Det bästa"... alltså inte en sur K5 med snabbgas för riviga starter
Har varit borta från sporthojar i 9 år så behöver lite hjälp.
Riviga starter? Är det något jag behöver veta?
Sitter ofta helsystem på K7 orna. Tänkte köra lite bandagar ev köra någon RR tävling. Klarar jag ljudet på en K7 med helsys?
Går det att besiktiga med helsystem? Tänkte på att det inte är kat på?
Hört att K6 är smidigare. Gäller det även om jag har ett helsystem på K7?
Några andra skiljader som är bra att veta mellan k6 och k7?
Ber om utsäkt för många frågor men det är en ljungel det är.
Bra sugen att handla dock
Nicotin och Ulf ni verker inte var så överens. Ger helt motsatta besked.
Känns lite som debatten jag såg igår mellan våra politiska block
Hur som så finns det inte så mycket att köpa just nu.
Har någon någon najs hoj till bra pris så hör av er.
Nicotin och Ulf ni verker inte var så överens. Ger helt motsatta besked.
Känns lite som debatten jag såg igår mellan våra politiska block
Hur som så finns det inte så mycket att köpa just nu.
Har någon någon najs hoj till bra pris så hör av er.
Jag har kört båda på bana och på gatan, och det är vad jag tycker.
Smaken är som...... Och som sagt, du lär väl inte pressa någon till gränsen, så....
Det blev en K7a
Lite långt till våren men när jag bodde uppe i Luleå började vi köra i mitten på mars. Hoppas att 08orna har lika mycket hår på bröstet.
Riktigt skön sittställning. Känns mycket mer naturlig en R1. Men det kanske bara är jag som tycker.
Helnöjd i all fall
hur man än vänder och vrider på det så kommer inte hojen vara din begränsning på gatan el banan..det kommer alltid vara du..
men jag tar alla chanser jag får att tracka ner på Robz..
...längre bak i denna tråd finns effektkurvor som Ulf lade upp hur effektutvecklingen skiljer sig (väldigt lite när katen är borta), men K5/K6 har "snabbgas-syndrom" med en betydligt känsligare gas upp till halv trottelöppning tror jag det var... K7/K8 en mjukare, snällare respons - mer pådrag och K7/K8 har några pållar extra.
Länkaget bak, har jag hört från en säker källa, lär vara bättre på K5/K6... Övertydligt om du tillhör Sveriges top 20, annars inte.
Slutligen - 2 kolfiberpipor äger över alla singeltrumpeter... alla dagar i veckan Speciellt på bandagar när helsystemen inte klarar 95dB förbipasserande.
I "riktiga" bänkar ger K7/K8 159-165bhp. Med helsystem och PC möjligen någon pålle till. Meningslöst att jämföra olika bänkar med varandra... Titta på siffrorna Bike redovisar - helt plötsligt är bänken "kalibrerad" och vips försvann visst 10bhp...3-7 hk är väl ungefär vad det kan skilja mellan två identiska bänkar? Eller är det bara snack?
K7 införskaffad!
Grattis! Å i rätt färg å allt...
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |