GSXR 750 -00 Vs. R1 -99?

mamartin

Mamartin
Gick med
28 Mar 2004
Hoj
Suzuki GSXR 1000 -02
Viru skrev:
Tja!har ägt båda cyklarna o kan säga att r1:an är mycket roligare att köra och att den är vassare.om du nu väljer en r1:a så köp minst en -99 för att dom gjorde massa förbättringar på den i maskin typ 150 förändringar.har du råd så köper du en -01 för dom går o få ganska billigt o skillnaden på vad du betalar för en -98 -99 mot en -01 är liten.har sett blåa 01:eek:r som verkat schysta för 65papp.vill du bara ha en fet snabb sladdmaskin i stan så tar du r1:an,men vill du ha en cykel som du kan åka längre sträckor på=touringmaskin:) så tar du sukkan.innan alla sukkaförare börjar skrika så kan ni ju titta på vad jag kör,men jag kör inte den för att den e bättre,ville ha sprut när jag kör stunt.kan säga att jag ska byta bort den o inte en dag förtidigt.blir nog en cbr 600 eller en zx636r.

En sukke för touring??? Ehh om jag inte har fel så har den minst vinkel för benen och mest häng på armarna, den har klart "racigast" ställning, r1 sitter man mer bekvämt tycker jag.

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Hoj
cb1100
Bollox skrev:
Japp men du glömde att R1 går på regulatorn i 276 km/h. Den är drevad så.
I verklig fart möjligen.
Fast jag är tveksam, det är sällan en standard R1 når regulatorn på högsta växeln och det uppges ju 275 i ärlig toppfart.

Viru

Which one of you faggots is gay?
Gick med
15 May 2003
Hoj
DB11
svampe skrev:
Nu var det inte -99 utan -00 av R750 som var på tapeten. en helt ny hoj.

Edit: Uppdateringarna kom -00 på R1

bara för att det står att jag kör en 99:a så betyder det inte att jag inte haft en -00:a!!!!!!!o va jag vet så gjorde dom uppdateringarna 99,men jag kan ju ha fel!!!!

Viru

Which one of you faggots is gay?
Gick med
15 May 2003
Hoj
DB11
anledningen att det finns så många r1:eek:r betyder ju att den är populär.kan så många ha fel.

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Hoj
cb1100
Viru skrev:
bara för att det står att jag kör en 99:a så betyder det inte att jag inte haft en -00:a!!!!!!!o va jag vet så gjorde dom uppdateringarna 99,men jag kan ju ha fel!!!!
Läsförmågan är dålig märker jag.

red rhino

---------------------
Gick med
21 Jun 2004
Hoj
Aprilia RSV Mille R
jag hade valt R1 för trots att den e äldre så e den klart jämn med gixxern + att om du tar en -98 R1 så har du kanske tur å får den för 55kw som de står i papperna på den = billig.

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Hoj
cb1100
Hojar som kliver över 5 årsstrecket får billigare försäkring rent allmänt, så man kanske bör kolla sånt innan köp.

Gildemeister

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
GSXR 750 -01, Jardine slipon, KN Filter och Power Commander
Viru skrev:

Du har fel.

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
Läs nyaste nummret av BIKE där finns ett begagnat test om R1 det får en att först vilket bra val man gjorde som valde R1 :tummenupp

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Hoj
RF 900R
Vad jag har hört så är R1 en "tjejhoj" för den är så lättkörd :D
Det skrev i allafall damen som körde en rätta i SMCs tidning i höstas.

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Lätt val!!!

Att du ens behöver tänka på saken??
Gixxern är ju klart brutalast och många gånger snyggare en en gammal retta.

:banana

Bifogat

• pärlan3.gif
    pärlan3.gif
    116.3 KB · Visningar: 100

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Aprilia Rsv 1000R FACTORY-08
Robban skrev:
Att du ens behöver tänka på saken??
Gixxern är ju klart brutalast och många gånger snyggare en en gammal retta.

:banana

Haha,kolla min gamla Blåa Retta som jag köpte ny 99,3år äldre än Robbans fulgula gixxer,å hans färgmatchning suger fett :D :rolleyes: Ingen tvekan om vad du ska välja :banana

394911_10_full.jpg

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Hoj
cb1100
Exup skrev:
Haha,kolla min gamla Blåa Retta som jag köpte ny 99,3år äldre än Robbans fulgula gixxer,å hans färgmatchning suger fett :D :rolleyes: Ingen tvekan om vad du ska välja :banana
Jo det handlar ju om en smaksak, men en sak R1an alltid varit bra på är ju looken, de ser råa, onda och tuffa ut det ser ju tom helt oinsatta människor, Suzukin upplevs ju lite slätstruken i jämförelse.
Fast man ser u inte hojen så mycket när man kör ändå.

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Poacher skrev:
Jo det handlar ju om en smaksak, men en sak R1an alltid varit bra på är ju looken, de ser råa, onda och tuffa ut det ser ju tom helt oinsatta människor, Suzukin upplevs ju lite slätstruken i jämförelse.
Fast man ser u inte hojen så mycket när man kör ändå.
Precis,jag förespråkar gärna inte nåt märke eller modell,bara för jag har ägt två R1or i mina dgr.Vem vet jag kanske köper en gixxer nästa gång :hihi

Chii

Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
Exup skrev:
Precis,jag förespråkar gärna inte nåt märke eller modell,bara för jag har ägt två R1or i mina dgr.Vem vet jag kanske köper en gixxer nästa gång :hihi

R1an är tråkig original man får styla till den lite som jag :D

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
SVooSh skrev:
Vad jag har hört så är R1 en "tjejhoj" för den är så lättkörd :D
Det skrev i allafall damen som körde en rätta i SMCs tidning i höstas.

Snarare värsta mainstream hojen, men den platsen får den gärna behålla :)

Chii

Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
Exup skrev:
Javisst,svart är snyggt med :tummenupp

Missupfatta mig rätt det e inget fel ´på den original men jag satasr på Badguy looken och designen klär sig bra i svart. Annars e ju R1 blått något som inget annat går upp mot

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
SvartR1a skrev:
Missupfatta mig rätt det e inget fel ´på den original men jag satasr på Badguy looken och designen klär sig bra i svart. Annars e ju R1 blått något som inget annat går upp mot
Jodå,R1röd glömde du hehe.Den blåa jag hade valde jag att ha kvar orginalfärgen men jag skickade iväg allt på klarlack.Lite Highpipe å sånt va ju snyggt på den tiden hehe,släng upp nåt på din.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC