Gabor
Guest
"Moppeoduglingarna" har väl inte avlagt teoriprov eller körprov va jag vet.. Men en Gubbe i 70 års åldern har väl?
Underförstått, "moppefuckon-som-just-lyckats-ta-körkort-å får-övningsköra-på-egen-hand " ...
"Moppeoduglingarna" har väl inte avlagt teoriprov eller körprov va jag vet.. Men en Gubbe i 70 års åldern har väl?
80% av de som hänger här på SH kommer bli gubbar i keps i framtiden....muhahaha
Det är väll inget nytt att det kommer en tid när man helt enkelt inte har något på vägarna att göra, oavsätt hur bra förare man en gång i tiden varit. Sedan eftersom nästan ingen själv inser att ens "bäst före datum" är passerat, tycker jag det är självklart att man iallafall vid 70-årsåldern, ska avlägga återkommande uppkörningsprov.
Någon som vet hur det är nu, blir man någonsin inkallad?
Sedan finns det folk som aldrig har något på vägarna att göra, oavsätt ålder.
Japp så är det.
Den dagen den sorgen.
Senast igår träffade jag på en sån där, några bilmuppar på jobbet som inte trodde på mig att jag kunde åka på bakhjulet med Hondan. Man måste nog vara blind för att missa det iaf, hade gula arbetsbyxor och arbetsjacka, vit hoj och helljuset på. Så jag drar ut på "storvägen" och drar upp den påbakhjulet.
Så svänger en gubbfan ut ungefär 10m framför mig. Var inte många meter från att smälla in i sidan på honom. Var såå sugen på att dra en spark i sidan på bilen.
va fan ska dessa jävla gubbar i hat ute och göra på vägarna när de inte kan köra för?
...Så svänger en gubbfan ut ungefär 10m framför mig. Var inte många meter från att smälla in i sidan på honom. Var såå sugen på att dra en spark i sidan på bilen.
Senast igår träffade jag på en sån där, några bilmuppar på jobbet som inte trodde på mig att jag kunde åka på bakhjulet med Hondan. Man måste nog vara blind för att missa det iaf, hade gula arbetsbyxor och arbetsjacka, vit hoj och helljuset på. Så jag drar ut på "storvägen" och drar upp den påbakhjulet.
Så svänger en gubbfan ut ungefär 10m framför mig. Var inte många meter från att smälla in i sidan på honom. Var såå sugen på att dra en spark i sidan på bilen.
I söndags bestämde sig jag och polaren att vi skulle ta en repa på landsbyggden. Kl 16.00 skulle vi träffas på macken utanför stan för att tanka och planera rutten. Vi möttes dock två korsningar innan macken, och kör jämsides till macken.
Korsningen innan macken så bromsar båda in för bilen framför som helt utan förvarning bestämt sig att svänga vänster. Jag kör om på insidan lite smidigt och polaren hänger på..... ett två tre står en blå skåpbil mitt i mitt körfält. Första tanken är "vad fan kör!!!". men bilen verkar stå stilla........
Tackar för mig ett par år fram över vad gäller hoj åkandet.. hoppas att man en dag står där i affären med ett jätte smile över läpparna åt sin nyköp.
Har du helljus på Under hojen ???? Hur fan tror du att du syns ??
Din attityd i trafiken lämnar en hel del övrigt att önska...ännu ett "MOPPEFUCKO", ,
Du borde ha en spark i sidan så du slutar leka i trafiken.....
Samma här, ingen fantasi och framförhållning, bara köra på , fanns säker en anledning varför skåpbilen stod still.
Inte fan väntar man sig att 2 hojar ska snirkla sig mellan fordon bara för att få komma fram först.....vad kostar det att vänta innan det blir fritt ???
Nu blev det dyra läropengar, samt att du inte kör på ett par år säger du själv...skönt, då slipper vi se dig göra fler felbedömningar i stressade situationer....
Jag kör om på insidan lite smidigt och polaren hänger på..... ett två tre står en blå skåpbil mitt i mitt körfält. Första tanken är "vad fan kör!!!". men bilen verkar stå stilla. Så jag väljer att väja på fel sida om bilen (motsatta körfältet) hellre det än att fronta.
Kommer precis runt, då den blå bilen bestämmer sig för att köra ut en meter.... blir totalt chockad och väjer lite till. Möte!!! kommer över så fel att jag slår i trottoar kanten och våltar kraftigt ett par gånger.
va fan ska dessa jävla gubbar i hat ute och göra på vägarna när de inte kan köra för?
jag och två kompisar var på väg hem ifrån lelleträffen och vi hade bara ca 2mil kvar inann vi var4 hemma, resan hade gått problemfritt och man började längta hem så kommer vi upp bakom en gammal blå mersa med en gammal gubbe med keps bakom ratten som vinglar smått över vägen wtf tänker man oså kör han dessutom i 80 på 90 väg, så min kompis kör om och tittar in på gubbfan och skakar på huvudet och undrar vad han håller på med, när jag börjar min om körning och har kommit upp jämnsides med gubben så börjar han att svänga ut till höger mot mig wtf, står på bromsen och hojen börjar wobbla och jag kommer över i fel körfält, väl där får jag möte med en bil med husvagn som med stora ögon gör allt för att inte köra på mig snabb som en vessla tvingas jag att ta ett beslut om jag ska frontalkrocka med bilen och öka olycksstatistiken eller köra i diket, jag väljer diket där det blir tvärstop.
Där ligger man och svär över alla dessa j-la gubbf-n som är ute och söndagskör på fyllan mina vänner får upp mig ur diket med en inte så nice hoj och den blå bilen tror ni han stannade NEJ det gjorde han inte.
skadorna blev endast materiella men dock så dyra (45000 tacka gudarna att man lever.
De va väl helvete va du ska vara bror duktig i den här tråden och visa alla hur alla ska köra och hur alla är "Moppefuckon".
Min granne (75år) fick i alla fall sitt kort så. Han blev tillsagd "Kör dit upp och vänd", sedan var det klart.
Jag frågade min far som är 75 hur han fick sitt körkort. Inte var det som du sa att det gick till.. så Du hade fel i din tro i alla fall.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|