jag har precis införkskaffat en xjr 1300 vart ute o kört i två veckor, o banne me. undra vad det är för fel ingen hälsar. förra året hälsa mycket fler men då körde jag min gamla åttiotals 750 kubikare. måste vara nåt med motorcykeln.
apropå mopeder så hälsar inte jag på dom då. dom som bilister totalt skiter i sina fordon det skall helst var billigaste kina skiten, medans hojare är av ett mer passionerat slag. därav trevligare att hälsa på-
iförsig har jag en moped jag med en trettiomoped men den gör åttio, säg inge till kjecop. härom månaden kom jag från sankt sigfrieds plan i göteborg o körde in mot centrum förbi liseberg, och vid röd ljuset innan liseberg stod en snubbe på en vfr o tittade på fåglarna eller nåt då det var " rödljus " så när jag kom upp bakom. passade jag in in farten så att jag kunde få upp farten lagom till gröntljus, ssszzzuuuuu piskade jag förbi honom på min moppe o fy farao jag kunde inte hålla leendet nere,han blev rätt förvånad, sen fick han ju självklart visa var skåpet skulle stå. men det var kul syssla i väntan på sin riktiga pjäs- det är så här vi har sköj i götet
när jag o mina vänner var yngre så gjorde vi en rolig sak(då på den tiden) när vi satt i bilen, o nån fotgängare korsade gatan, så brukae vi bara tuta snabbt o vinka sen köra förbi lite försiktigt, o det var så kul för folk vinkade i regel alltid tillbaks, men man kunde se på deras ansikten hur dom tänkte. - vem fan var det jag precis vinkade på
när jag läser den här tråden slog det mig, -borde det inte finnas någon tråd på nåt harley forum somm lyder.. varför i hela friden skall man hålla på vinka/inte vinka på alla jävla rishögar som vinkar på en