Hälsar du?

totti-R

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda CBR 600 -97
Anledningen till att sport hojs fantaster inte hälsar är för körställningen:D

Men man ser ju som coolast ut när man hälsar på en sporthoj ju!:7peta
Man får ut armen i typ max 45 grader och ser ut som man pekar på nån mask på backen lr nåt:yoparty :tungan

Jag hälsar på så många jag bara kan, oavsett va jag själv sitter på för hoj lr vad jag möter för nån.

Visse

The Unforgiven
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
Svart Yamaha R1 2008
Jag hälsar alltid!
Och Customglidarna har visats sig vara sämst på att hälsa under det året jag kört hoj!

Jag, som flera andra här, anser att alla ska hälsa på alla :)!

Kraftfull

Återfallsknutte
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Honda ST 1300
Jag hälsar på allt; sporthojar, touring, custom och MC-poliser. Förvånansvärt många MC-poliser hälsar tillbaka!:)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag hälsar på alla, inklusive poliser. (har hejjat på en del mopedister av misstag också, men det gör inget, dom träffar jag ändå i jobbet och då brukar dom fråga om det var jag som hälsade)
Glidaråkarna hälsar glatt tillbaka.

Jag komm i kapp en karavan med chopperåkare från finland (riktiga skitiga bikers) på väg till en harleyträff, jag la mig bakom med sådär anständig lucka till deras gäng, när jag sen träffade dom på macken frågade dom varför jag inte föll in längst bak i ledet (med min Suzuki).

Jag svarade något om att jag inte tyckte att min hoj platsade i deras grupp och dom blev närmast förnärmade, klart som fan att man fick åka med dom oavsett hoj.
Härlig inställning, sen ville dom rackarna bjuda på öl också, men jag skulle åka vidare så jag fick en burk med mig att dricka senare.

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
Jag hälsar på alla utom motarderna som aldrig hälsar, kanske känner dom på sig att jag inte gillar dom. Jag hälsade på en moped en gång av misstag, det var nog det som gav mig så tunga psykiska besvär att jag slutade heja på motarder också.:D

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
jag hälsar av artighet men jag hatar att hälsa.
ibland när man möter ett gäng blir man så koncentrerad på att hälsa så man fan glömmer bort att man ska köra hojen med :gnissla

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Själv älskar jag fara, jag brukar köra utan händerna på styret för det är dubbelt så farligt = man får cheyerna vid korvmojen hur lätt som helst för de blir lide impade av mina skillz, fo' real.

Du är ju kall ffs.. Nästan som jag, tjenner vi varann LR?

Någon som skrev innan att de med skinnställ och överdragströja och med litersmaskin inte hälsar. Jag är en av dem, Jag hälsar i schtort sett alltid. MEN jag är otrevligt översocial :hihi

:shrules

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Allt handlar ju om va man kör.. Kör man sporthoj hälsar inte kromgnidarna, kör man motard hälsar ingen för alla tror man kör moppe :näsblod

madman

Mekaniker
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Suzuki GSX-R 1100 -94
jag hälsar också till alla, har även blivit några moppar man hälsat till också :D
Men det bjuder jag på :arsele
Tycker det är bra, dom flesta hälsar tillbaka

Kunkel

Der zweitakt taliban #6
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Nu med en CBR600RR 05:a, YZF750R 93:a, RDGV350rr, RD350 -84, TZ(r)250M -91:a åså nåra moppar(TZM50, Crescent GLX, Compact).

snigen

Ny medlem
Gick med
5 May 2008
Hoj
fjr 1300
hälsa

hör väll till vanligt hyvs att hällsa gör ju ingen skada.men hd-mopparna har det svårt att få ut handen:tungan

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Hälsar alltid på alla typer av hojar:tummenupp Vi är ETT kollektiv. Tyvärr så har jag erfarit att förare av customhojar inte hälsar.
Om jag vid något tillfälle inte hälsar så beror det på att jag inte ser eller koncentrerar mig på trafiken runt omkring.

dito...

JOPE

ARBETARE
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
R1 Race Edition..
Man hälsar på alla i regel. Kromslädarna verkar tycka att om man inte har fransar på styret så är man ingen " riktigt" biker..

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Jag hälsar på allt; sporthojar, touring, custom och MC-poliser. Förvånansvärt många MC-poliser hälsar tillbaka!:)

en mc -snutte jag hälsa på såg grymt förvånad ut å hälsa tillbaka..

man kunde nästan se på honom hur ställd han blev trotts att korvätar hjälmen var nerfälld.

ryman

HONUNG!
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
KTM 640 SM Prestige

MC poliser är ju som vanliga människor, bara lite sämre men ändå människor.
Har bara övningskört men hälsar ändå i den mån man kan dvs. Finns en gemenskap som inte bilister har, det ända man får av en bilist är en sur blick eller ett finger.

Midswede

Mys är inte Hardcore
Gick med
19 Jun 2007
Hoj
R6 -08
Jag hälsar på alla o de enda som inte hälsar tillbaka är Gubbar 50+ som fick kortet som bonus och nyligen köpt sin första hoj.. möjligen har de sett för mycket på easy rider också och tycker att de är alldeles för coola för att hälsa..

eller är de bara avundsjuka.. :arsele

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...