Hälsar du?

Busa78

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2003
Hoj
Hayabusa -03 Biltema Editon
Hälsar ALLTID.... å ja skiter i om de hälsas tebax :)

Men glidare hälsar tebax minst......

Fär nån månad sen när ja va ute på husan mötte ja en kille på nån såndär cromsläde, ja hälsade.. han skakade på huvet :D

de är för fin, för att hälsa, hehe

RobRas

Guest
Jag hälsar oftast.. Ibland så vågar man inte släppa styret och då blir det ingen hälsning.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag blinkar alltid flörtigt med ena ögat när jag möter en sporthoj, men det är det ingen som ser bakom mitt svarta visir :gråta

Sunbike

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2008
Hoj
Kawasaki ZX12R -01
Nja.. kan inte svara för andra men jag tror snarare att det beror på att genom snitts knutten kör 281 mil och är så lycklig att han måste heja på alla för det är en höjd punkt att äntligen få köra några mil med sin hoj. Dom som kör lite längre och använder sina hojar som fortskaffningsmedel samt bruks hoj orkar inte heja på alla..

Jösses...vad spelar det för roll om man kör 281mil per år eller säsong...
Såå satans många motorcyklister är det inte på vägarna utan att man kan förmå sig att lägga ut en liten näve för vänskaps skull...men "orkar" man inte så gör man väl inte det...

(Hur orkar man då hålla i styret över huvudtaget...?):squid

The_Godfather

Ny medlem
Gick med
7 Nov 2007
Hoj
GSX-R 1000 k9, Daytona 675 -07
Hälsar oxå på alla, har dock märkt att en man inte alltid får någon respons av custom åkare.

blr

Med hjärnan i behåll
Gick med
1 Apr 2008
Hoj
kraschad :(
Jag hälsar glatt på alla, nyss tagit körkort så jag tycker ju det är aslatjo!!
Men som ni säger, customåkare / gubbskinn är förjävla dåliga på att hälsa tillbaka. Jag känner mig jävligt patetisk bakom mitt klara visir när jag glad i hågen hissar en näve och de bara tittar på en med värsta whatuvva-fejset, speciellt om det kommer bilar bakom som ser ut putt jag blir.

I fortsättningen ska jag vända och köra efter och fan ta reda på vad deras problem är!

Edit: Alternativt skaffa ett mörkt visir :rolleyes:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
summan av denna topic är att custom åkare är sämst, de kan ej kallas hojbröder å får kallas istället för hojkusiner i bästa fall..

Tall

Böjlig
Gick med
14 Feb 2008
Hoj
MV Agusta F4
summan av denna topic är att custom åkare är sämst, de kan ej kallas hojbröder å får kallas istället för hojkusiner i bästa fall..

Jag tycker att jag kom med ett hyfsat inlägg kring vad HD & customåkare tycker om sporthojar men har inte fått ett enda svar på den. Det tycker jag nästan är det intressantaste i hela den här tråden eftersom det verkar hänga ihop med varför de är så dåliga på att hälsa.

Last edited:

powerman

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2007
Hoj
metanol sportster, nu startad med 85% nitro, Har en vanlig sportster oxå ;-)
När det så småning blir nr skyllt fram skall jag skaffa en personlig skyllt där det står HEJSAN på :va

Dark_Messenger

Guest
Ända gångerna jag inte hälsar är när jag kör på bakhjulet eller åker så in i helvete att jag inte vågar släppa styret. :D

powerman

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2007
Hoj
metanol sportster, nu startad med 85% nitro, Har en vanlig sportster oxå ;-)
Jag tycker att jag kom med ett hyfsat inlägg kring vad HD & customåkare tycker om sporthojar men har inte fått ett enda svar på den. Det tycker jag nästan är det intressantaste i hela den här tråden eftersom det verkar hänga ihop med varför de är så dåliga på att hälsa.

Vettiga inlägg, du verkar ha fattat grejen

qcludde

qcludde
Gick med
4 Sep 2007
Hoj
Aprilia RSV4 rf 2016
Hälsar alltid på alla typer av hojar:tummenupp Vi är ETT kollektiv. Tyvärr så har jag erfarit att förare av customhojar inte hälsar.
Om jag vid något tillfälle inte hälsar så beror det på att jag inte ser eller koncentrerar mig på trafiken runt omkring.

Håller med dig.
Jag hälsar på alla av gemenskapens skull,men merparten av glidare hälsar inte????

_teSSan_

Guest
Jag övningskör, så jag hälsar bara på de som hälsar först, en del tycker ju inte att man kör på riktigt när man bara övar å då vill de inte hälsa, då låter jag hellre bli att hälsa först än å va trevlig men inte få nån vinkning tillbaks för att jag har gul väst..

Impact

P.i.t.A
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
1090r -17, 990SMT -09
Hälsar alltid på alla som kör 125cc och uppåt, dom är väl också hojåkare;) Ibland missar man mcn av olika anledningar^^

Valsheto

100% Laglig
Gick med
6 Sep 2007
Hoj
Varadero - 08
Jag kör custom just nu, o jag hälsar på allt o alla (förrutom mopeder), o jag tycker det beror från dag till dag, vissa dagar kan man få 10/10 hälsningar av sporthojar o nästa dag vill inga custom hälsa.. så jag tror inte det har med vilken maskin du kör, kan oxo vara humöret eller bara ren blindhet.. :)

Och om ni ser en skum hand sticka ut ur en Peugeot 206 så är det jag, hälsar på alla sköna 2 hjulare, fast inte fått en ända svar hittils... tror alla undrar.... va fan vill han :confused:

Last edited:

badhumourpat

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
2014, Street Triple
Jag kan inte låta bli o hälsa på alla som kör mc, så länge det är tekniskt möjligt ;) . Spelar absolut ingen roll vad för mc, alla har vi olika smak o olika förutsättningar.

O om jag inte kan höja handen av någon orsak blir det i alla fall en liten nickning.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept