här snackar VI motard

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
klart snyggaste motarden som finns, men leveranserna är ruttna

Tycker nog att Highland och Husky också lyckats väl med sina skapelser. Husan har ju varit skitsnygg ända sedan -89 så behöver vi ju inte ens nämna i sammanhanget.

Vilken är den fulaste serieproducerade motarden då? Suzukis 400 ligger ju inte bra till om man säger så...

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Tycker nog att Highland och Husky också lyckats väl med sina skapelser. Husan har ju varit skitsnygg ända sedan -89 så behöver vi ju inte ens nämna i sammanhanget.

Vilken är den fulaste serieproducerade motarden då? Suzukis 400 ligger ju inte bra till om man säger så...
du kan väl ändå inte mena att du tycker husan är fin från 98 :3freak smaken är som :arsele , därimot så tycker jag att suckan kan vara snygg när den är strippad :)

Bifogat

• 7748567396.jpg
    7748567396.jpg
    65.1 KB · Visningar: 43
  • DRZ400SMK6.jpg
    DRZ400SMK6.jpg
    24.5 KB · Visningar: 42

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
du kan väl ändå inte mena att du tycker husan är fin från 98 :3freak smaken är som :arsele , därimot så tycker jag att suckan kan vara snygg när den är strippad :)

Jag både skrev och menade -89. Den än inte snygg nu men den var fin för sin tid, det tycker inte jag sukkan är. Strippar man den och byter ut det fula lyset m.m. blir den snyggare men då är den ombyggd och det räknas inte nu.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jag tycker att husaberg har legat skamligt långt efter dom japanska hojarna när det gäller modernt utsende.. tyckte att husan fick ett skapligt utsende i början av 2000.. ser inte så stor skilnad på husa 89 och den här härket till sucka :D

här kommer en yz från 97.. mycket längre fram i tiden enligt mig.. ser i princip lika dan ut som 2006

Bifogat

• 6375031495.jpg
    6375031495.jpg
    49.7 KB · Visningar: 50
  • 8612615895.jpg
    8612615895.jpg
    61.2 KB · Visningar: 44

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
jag tycker att husaberg har legat skamligt långt efter dom japanska hojarna när det gäller modernt utsende.. tyckte att husan fick ett skapligt utsende i början av 2000.. ser inte så stor skilnad på husa 89 och den här härket till sucka :D

här kommer en yz från 97.. mycket längre fram i tiden enligt mig.. ser i princip lika dan ut som 2006

Var inte så negativ. Tänk på att jag är med i husasekten nu, då ser man bara fina saker med den blågula järnhästen. :)

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jaja :)
själv tänkte jag avsluta den här kvällen med en fin bild från supermotard VM i italien 2005, håll till godo :)

Bifogat

• DSC00260_JPG.jpg
    DSC00260_JPG.jpg
    40.5 KB · Visningar: 53

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
ktm junior cup kanske körde samtidigt som vm...?
Ibland tillsammans med VM, ibland tillsammans med andra tillställningar. De körde t.ex ett rejs samtidigt som jag ver nere på Mettet i höstas. Ska bli lite intressant att se vad som hände med killen som vann. Priset var ju en fabriksstyrning för KTM i årets VM - men KTM har lagt ner sin VM-satsning...

Ser inte ut som jag kommer ut på isen den här helgen heller. Ekersats är beställd men kommer nog inte förrens tidigast på fredag och sen ska det ju monteras :4skrika :huvet

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
Ser inte ut som jag kommer ut på isen den här helgen heller. Ekersats är beställd men kommer nog inte förrens tidigast på fredag och sen ska det ju monteras :4skrika :huvet

Amatör. :D

Fast det kanske inte blir åka för mig heller, har blivit ganska förkyld nu så vi får se hur jag mår till helgen.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jaha vi smäller väl in dagen bild då så ni blir glada.. eller länk är det ju.. fick för mig att den inte skulle se ut så.. det ser ju ut att vara en matsvart tank.. hur som haver,, jag gillar den :)

http://www.blocket.se/vi/7353016.htm?ca=8_s

en sak till hur många helsvarta husor tror ni det kommer figurera om ett litet litet tag :D svart ram och tank, som gjort för att byta resten av plasten som så många alltid har velat gjort.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
blom skrev:
jaha vi smäller väl in dagen bild då så ni blir glada...
Hmm... precis en så'n däringa mackapär som visas på bilden står det i det lilla rummet i källaren som vi kallar garage?!? :va Fast den har blå bakskärm. Måste vara nå'n dum f-n som försökt stajla den. :tungan

Puss puss :tuttar

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...