blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
newstead skrev:exakt... en gixxer passar överallt
newstead skrev:exakt... en gixxer passar överallt
blom skrev:95 jävla böglökar för Aprilia sxv450
erik skrev:Ja, fast visst är den rar.
TERMINATOR skrev:klart snyggaste motarden som finns, men leveranserna är ruttna
du kan väl ändå inte mena att du tycker husan är fin från 98 smaken är som , därimot så tycker jag att suckan kan vara snygg när den är strippaderik skrev:Tycker nog att Highland och Husky också lyckats väl med sina skapelser. Husan har ju varit skitsnygg ända sedan -89 så behöver vi ju inte ens nämna i sammanhanget.
Vilken är den fulaste serieproducerade motarden då? Suzukis 400 ligger ju inte bra till om man säger så...
blom skrev:du kan väl ändå inte mena att du tycker husan är fin från 98 smaken är som , därimot så tycker jag att suckan kan vara snygg när den är strippad
blom skrev:jag tycker att husaberg har legat skamligt långt efter dom japanska hojarna när det gäller modernt utsende.. tyckte att husan fick ett skapligt utsende i början av 2000.. ser inte så stor skilnad på husa 89 och den här härket till sucka
här kommer en yz från 97.. mycket längre fram i tiden enligt mig.. ser i princip lika dan ut som 2006
blom skrev:jaja
själv tänkte jag avsluta den här kvällen med en fin bild från supermotard VM i italien 2005, håll till godo
säga vad man vill men vm är det ifrånerik skrev:Snarare KTM-cup...
TERMINATOR skrev:VM i KTM
Ibland tillsammans med VM, ibland tillsammans med andra tillställningar. De körde t.ex ett rejs samtidigt som jag ver nere på Mettet i höstas. Ska bli lite intressant att se vad som hände med killen som vann. Priset var ju en fabriksstyrning för KTM i årets VM - men KTM har lagt ner sin VM-satsning...erik skrev:ktm junior cup kanske körde samtidigt som vm...?
Supermoto skrev:Ser inte ut som jag kommer ut på isen den här helgen heller. Ekersats är beställd men kommer nog inte förrens tidigast på fredag och sen ska det ju monteras
erik skrev:Amatör.
Fast det kanske inte blir åka för mig heller, har blivit ganska förkyld nu så vi får se hur jag mår till helgen.
Hmm... precis en så'n däringa mackapär som visas på bilden står det i det lilla rummet i källaren som vi kallar garage?!? Fast den har blå bakskärm. Måste vara nå'n dum f-n som försökt stajla den.blom skrev:jaha vi smäller väl in dagen bild då så ni blir glada...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|