här snackar VI motard

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Yasha skrev:
Hmm... precis en så'n däringa mackapär som visas på bilden står det i det lilla rummet i källaren som vi kallar garage?!? :va Fast den har blå bakskärm. Måste vara nå'n dum f-n som försökt stajla den. :tungan

Puss puss :tuttar
bilder bilder bilder :banana

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
Hmm... precis en så'n däringa mackapär som visas på bilden står det i det lilla rummet i källaren som vi kallar garage?!? :va Fast den har blå bakskärm. Måste vara nå'n dum f-n som försökt stajla den. :tungan

Puss puss :tuttar
AHA, nån har varit och norpat din bakskärm :rolleyes:
Kollat vad som sitter på 03an strax bredvid??

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
AHA, nån har varit och norpat din bakskärm :rolleyes:
Kollat vad som sitter på 03an strax bredvid??
*hehe* Det är faktiskt en 04a... :hihi Och den är av ngn märklig anledning av med en blå bakskärm?!? :va

Nu ska jag gå och sussa, men imorgon ska jag försöka fånga skönheten på bild. :krama

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
*hehe* Det är faktiskt en 04a... :hihi Och den är av ngn märklig anledning av med en blå bakskärm?!? :va

Nu ska jag gå och sussa, men imorgon ska jag försöka fånga skönheten på bild. :krama
Menade att Niklas varit och norpat den alltså...
Antingen blå bakskärm eller så behåller du den gula och slår på gul framskärm oxå, tror jag blir najs.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Menade att Niklas varit och norpat den alltså...
Antingen blå bakskärm eller så behåller du den gula och slår på gul framskärm oxå, tror jag blir najs.
Hmm.. Nicklas kanske ÄR boven?!? God idé kanske för övrigt med gult fram, men det blå har för tillfället smittat av sig. Går ner i garaget nu, återkommer om ett par timmar med en bild eller två.

:krama

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Förlåt att det tog så'n tid, men kameran var ute på vift... :gnissla

Nu så, här är hon, snyggast i depån ikväll. Men mer blev det f-n inte. :lol Tant ska riva ur förgasaren imorgon och kolla vad hon gjort för feeeeeeel!!!! :mad:

Ädit: hade missat ett "ur" där... för man ska f-nimej inte behöva riva ngt som är nytt! :brinnerup

Bifogat

• front.JPG
    front.JPG
    74 KB · Visningar: 820
  • left.JPG
    left.JPG
    127.1 KB · Visningar: 846
  • right.JPG
    right.JPG
    123.4 KB · Visningar: 839
  • rear.JPG
    rear.JPG
    64.1 KB · Visningar: 842
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
rejser skrev:
Grattis! en husa som nästan är snygg :)
Skulle det där vara någon form av komplimang? :hihi Jag antar att det satt hårt inne, så... TACK! :krama (jag tycker att hon är rätt fin, men vi är inte riktigt sams just nu... :fatta! )

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Yasha skrev:
Förlåt att det tog så'n tid, men kameran var ute på vift... :gnissla

Nu så, här är hon, snyggast i depån ikväll. Men mer blev det f-n inte. :lol Tant ska riva ur förgasaren imorgon och kolla vad hon gjort för feeeeeeel!!!! :mad:

Ädit: hade missat ett "ur" där... för man ska f-nimej inte behöva riva ngt som är nytt! :brinnerup

nice bike :tummenupp :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fan vad snyggt.
På med massa gula detaljer/dekaler (just ja, det kommer...) så blir det ASBRA :yoparty

Men nåt är FEL. Antingen för låg bak eller för hög fram....
På bilden på högra sidan ser den skithög ut fram och på den från vänster ser den skithög ut bak :va
Kanske står i nåt slags hål eller så!?

Kollade lite till nu och ser nya Husa-kraschpuckar?! Nya handskydd?! Har du tvättat guldbyxorna och börjat använda dem...
Glöm inte skaffa kylarskydden, kylaren går åt direkt annars nu när du ska köra grus.

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Fan vad snyggt.
På med massa gula detaljer/dekaler (just ja, det kommer...) så blir det ASBRA :yoparty

Men nåt är FEL. Antingen för låg bak eller för hög fram....

Kollade lite till nu och ser nya Husa-kraschpuckar?!
Glöm inte skaffa kylarskydden
Den står i nerförs-/uppförsbacke (hur man nu vill se det, nerför på vänsterbilden, uppför på högerbilden), därav en väldigt konstig vinkel på fotona. Den ser JÄTTEhög och stor ut bak. :D

Blir väl en hel del gult när nummerdekalerna kommer på som sagt, så vi får se vad det blir för ev stripning se'n. (och så är det ju 04ans bakskärm, så den är ju gul på ovansidan)

Guldbyxorna ja... skulle inte tro det, men när Joel på M&F plockade fram de där j-a puckarna så kunde jag inte stå emot... :rodnar Tänkte mäta upp plastpuckarna så att jag åtminstone kan tillverka egna slitdelar, för även om vår hemmagjorda konstruktion med gängstång och HDPE-puckar funkar alldeles utmärkt, så är det riktigt jajs med muttrar och grejer som sitter precis som de ska.
(Handskydden har jag snott från Nickes 02a som bara står och glor, tyckte inte han behövde tävlingsgodkända barkisar :hihi )

Bra tips om kylarskydden, visste inte att de fanns. Ska till Arlanda och köpa lite andra saker inför resan så det blir ju kanon! :tummenupp

Har jag redogjort för allt nu? Eller ska du ha en kopia på löneavin också? :tungan

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Den står i nerförs-/uppförsbacke (hur man nu vill se det, nerför på vänsterbilden, uppför på högerbilden), därav en väldigt konstig vinkel på fotona. Den ser JÄTTEhög och stor ut bak. :D

Blir väl en hel del gult när nummerdekalerna kommer på som sagt, så vi får se vad det blir för ev stripning se'n. (och så är det ju 04ans bakskärm, så den är ju gul på ovansidan)

Guldbyxorna ja... skulle inte tro det, men när Joel på M&F plockade fram de där j-a puckarna så kunde jag inte stå emot... :rodnar Tänkte mäta upp plastpuckarna så att jag åtminstone kan tillverka egna slitdelar, för även om vår hemmagjorda konstruktion med gängstång och HDPE-puckar funkar alldeles utmärkt, så är det riktigt jajs med muttrar och grejer som sitter precis som de ska.
(Handskydden har jag snott från Nickes 02a som bara står och glor, tyckte inte han behövde tävlingsgodkända barkisar :hihi )

Bra tips om kylarskydden, visste inte att de fanns. Ska till Arlanda och köpa lite andra saker inför resan så det blir ju kanon! :tummenupp

Har jag redogjort för allt nu? Eller ska du ha en kopia på löneavin också? :tungan
En billigare lösning är att plocka kylarskydden från en av de gamla cyklarna. Billigare och snabbare lösning :tummenupp
04an lär väl mest gå asfalt så den behöver dem kanske inte.
Erkänn att du inte ens tänkt på att de saknas på nya hojen :7peta
Är det en +2a han har, var säker på att det var en 03 :va jaja....

Ser bra ut i vikket fall. Har en idé om hur man kan lösa klubbdekalerna vi snackade om. Ska se om det får bra gehör och om det går att ordna billigt och bra. Lämna gaffelskyden rena så länge ;)

Jag grejar nog en blå skärm för att få lite mer blått baktill på min till säsongen. Plus ev. annat godis. Får se vad det blir.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
En billigare lösning är att plocka kylarskydden från en av de gamla cyklarna. Billigare och snabbare lösning :tummenupp
Erkänn att du inte ens tänkt på att de saknas på nya hojen :7peta

Ser bra ut i vikket fall. Har en idé om hur man kan lösa klubbdekalerna vi snackade om.
Jodå, det där med kylarskydden går inte att missa, det är TOMT där!!! :tungan

:tummenupp för klubbdekalerna! Gaffelbensskydden är till förfogande. :)

(det är 03-plast på Nickes hoj, det är falsk marknadsföring. *L*)

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Hörni.. alltså jag vill inte verka otacksam på något sätt, eller spä på Supermarios fantasier om guldbyxor, men VARFÖR envisas Folksam med att påstå att min 628 cc motorcykel som förvisso är reggad på 6 kW är en lätt motorcykel?!? :confused:

Jag har absolut inget emot denna fortsatt löjligt låga premie, som de "prackar" på mig trots att jag påpekar att det INTE är en lätt mc och att 6 kW verkligen bara ÄR på papperet, men FAST de envisas har jag svårt att tro att det verkligen gäller om det väl händer ngt. Iofs så har jag ju försäkringen mest för stöldrisken och om nå'n snor den är det väl ändå ingen som ser röken av den igen och kan kolla vad den går för egentligen... :va

Jaja, jag ska nog sluta tänka nu, det känns som det kokar där inne. :tungan Jag betalar mina 114 kr/mån och ser glad ut helt enkelt. :tuttar

:krama

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...