här snackar VI motard

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
mario jag snackade just med noice och han bad mig förmedla att du kan åka och kolla på hans hoj om du vill.. för han är mycket intresserad av ett byte mot din grusmaskin :)
Måste lista ut vad som är bäst och vad jag vill själv. Får jag ett jobb så visst men utan jobb behöver jag nog stålarna rätt fett tyvärr. Ska suga lite på det.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Mina ekrar befinner sig på Aspholmen och jag har gjort upp med min ekermekaniker att åka och lämna dem ikväll. Han skulle säkerligen hinna fixa det imorron sa han :)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
Mina ekrar befinner sig på Aspholmen och jag har gjort upp med min ekermekaniker att åka och lämna dem ikväll. Han skulle säkerligen hinna fixa det imorron sa han :)

Tänk på att det finns något som heter murphys lag :D

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
ärligt talat jag hoppas att han skojar :va

killen har testat att köra SM 1 gång... ge mig en hoj någon så ska................

Husaberg går in och sponsrar och hjälper mig i min satsning i Supermotard 450-SM. Jag kommer köra en Husaberg FS450 -06 vid sidan om min satsning i Nordic Superbike. SM (Svenska Mästerskapen) har bytt bort 600-klassen för A-förare mot A-förarna inom Supermotard-SM, J C

Last edited:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
ärligt talat jag hoppas att han skojar :va

killen har testat att köra SM 1 gång... ge mig en hoj någon så ska................

Husaberg går in och sponsrar och hjälper mig i min satsning i Supermotard 450-SM. Jag kommer köra en Husaberg FS450 -06 vid sidan om min satsning i Nordic Superbike. SM (Svenska Mästerskapen) har bytt bort 600-klassen för A-förare mot A-förarna inom Supermotard-SM, J C

Han har varit aktiv i motardforumet senaste veckorna med anledning av detta. Jag var väldigt skeptiskt till att det skulle bli några märkvärdiga resultat i rr-satsningen men det gick långt mycket bättre än vad jag kunnat gissa så varför skulle inte detta kunna bli lika bra? Bara att gratulera till sponsrningen, själv får jag nöja mig med lönekontot som sponsor tror jag...

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Han har varit aktiv i motardforumet senaste veckorna med anledning av detta. Jag var väldigt skeptiskt till att det skulle bli några märkvärdiga resultat i rr-satsningen men det gick långt mycket bättre än vad jag kunnat gissa så varför skulle inte detta kunna bli lika bra? Bara att gratulera till sponsrningen, själv får jag nöja mig med lönekontot som sponsor tror jag...
det har väl inte blivit några märkvärdiga resultat där (RR) enligt mig.. men nu handlar det inte om det.. utan om att varför går någon in och sponsrar en kille som igentligen bara sett en SM på bild ( ja nästan ialf :D) med en hoj :va
ja jag är jävligt avundsjuk :4skrika

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
blom skrev:
det har väl inte blivit några märkvärdiga resultat där (RR) enligt mig.. men nu handlar det inte om det.. utan om att varför går någon in och sponsrar en kille som igentligen bara sett en SM på bild ( ja nästan ialf :D) med en hoj :va
ja jag är jävligt avundsjuk :4skrika
Exakt var står det att de sponsrat med hela hojen?
Det räcker ju med att han får EN (1) skruv gratis så har de rent tekniskt sponsrat honom.
(Har han ingen annan så blir de ju t.o.m huvudsponsor med den enda skruven).

Skit samma. Kul för honom och kul för oss, för nu kommer motarden (och Husaberg) troligtvis få betydligt större fokus här på forumet. :tummenupp
Ska bli kul att se vad han kan prestera. :)

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Kyckling skrev:
Exakt var står det att de sponsrat med hela hojen?
Det räcker ju med att han får EN (1) skruv gratis så har de rent tekniskt sponsrat honom.
(Har han ingen annan så blir de ju t.o.m huvudsponsor med den enda skruven).

Skit samma. Kul för honom och kul för oss, för nu kommer motarden (och Husaberg) troligtvis få betydligt större fokus här på forumet. :tummenupp
Ska bli kul att se vad han kan prestera. :)
och varför skulle husaberg få ett större fokus för det :va ja eller supermotard oxå för den delen :confused: det finns ju redan.

Kyckling

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
blom skrev:
och varför skulle husaberg få ett större fokus för det :va ja eller supermotard oxå för den delen :confused: det finns ju redan.
Har du sett Swedie göra något överhuvudtaget på senaste tiden utan att skriva massor om det?
Alltså kommer det bli mer snack på förstasidan m.m om Supermoto. :tummenupp
Om han i egenskap av "Kändis" på forumet börjar köra Husa kommer det skrivas mer även om dom.

Menar inte att det kommer bli världens hallaballo utan bara mer info/snack i största allmänhet. :tummenupp

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Kyckling skrev:
Har du sett Swedie göra något överhuvudtaget på senaste tiden utan att skriva massor om det?
Alltså kommer det bli mer snack på förstasidan m.m om Supermoto. :tummenupp
Om han i egenskap av "Kändis" på forumet börjar köra Husa kommer det skrivas mer även om dom.

Menar inte att det kommer bli världens hallaballo utan bara mer info/snack i största allmänhet. :tummenupp
ja tro vad du vill.. jag vet nu hur det ligger till :) och om det snackas på förstasidan eller i forumet kan ju kvitta tycker jag :)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
jag har oxå fått sponsorn klart för i år, massor med pengar till mitt åkande sparade genom detta.

faktum är att jag nu har 2 sponsorer som gör att jag kommer ha råd att köra mer bana än tänkt :tummenupp :tummenupp :tummenupp

mindraper

Här kör vi året runt!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Power
Supermoto skrev:
Är det här vi snackar vinteråka???

Jag, mindfucker, pastaphuko har tänkt åka nånstans till helgen. Alternativen är just nu i osorterad ordning plogad bana på kärsta (omdet blir av), plogad isbana utanför kolsva, plogad bana nån annan stans, åka grusvägar med mkt snö på.

Vilka vill bli med ? :yoparty
Tjo!
Lättast att fixa är väl ett oplanerat flanerande o kringflackande på öde fint packade grusvägar. Blondisarna kan agera följebil med varm spetsad choklad o prickekorvmackor. Sen sätter vi oss i bilen o lyssnar på hårdrock så de oxå får köra lite. Om vi utgår från garaget o drar oss nedåt sjön så finns det massor med fina vägar.
//m

Kyckling

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
blom skrev:
ja tro vad du vill.. jag vet nu hur det ligger till :) och om det snackas på förstasidan eller i forumet kan ju kvitta tycker jag :)
Inte för mig som bara läser förstasidan och PBR-forumet. :D :tummenupp

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Det låter mysigt, jag kollar då och då på Wr250f. Finns ett visst sug efter att köra lite enduro.
ja fast för min del blir det en renodlad cross,, går ju iofs att köra enduro med den oxå :)

något sådant här blir det väl när det är dax :)

Bifogat

• 9183536917.jpg
    9183536917.jpg
    51.1 KB · Visningar: 48
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin