blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
lyllos digEvil M skrev:Jag är oxå sponsrad av Husaberg. Jag fick en massa dekaler + nyckelband av dem nere på mässan
lyllos digEvil M skrev:Jag är oxå sponsrad av Husaberg. Jag fick en massa dekaler + nyckelband av dem nere på mässan
det kan säkert göra 4sek runt banan i örebroerik skrev:Min är faktiskt kittad med delar från -06:an, fick förvisso betala delarna själv men det är i alla fall uppgradderingar gjorda på hojen... Jaja, det var bara fjädern som håller fast ljuddämparen men ändå...
Som om DET skulle göra den bättre än förut?!? Nä, nu ska jag gå och slänga hojen på soptippen.erik skrev:Min är faktiskt kittad med delar från -06:an...
Yasha skrev:Som om DET skulle göra den bättre än förut?!? Nä, nu ska jag gå och slänga hojen på soptippen.
nä nu klarar jag inte mer idag.. erik du borde bli ståuppare. där har du pengar att hämtaerik skrev:Husaberg har varit världsledande ända sedan slutet av 80-talet men även den bäste kan bli bättre. Därför är det bättre med delar från en 06:a även om skillnaderna är små.
Jag bara drygade mig för att min 06a och jag är en aning osams för att uttrycka det milt. Det är klart du ska uppgradera om det är bättre funktioin/design/hållbarhet. Ska vara en snäll kikka och bara säga snälla ord resten av da'n.erik skrev:Husaberg har varit världsledande ända sedan slutet av 80-talet...
Yasha skrev:Jag bara drygade mig för att min 06a och jag är en aning osams för att uttrycka det milt. Det är klart du ska uppgradera om det är bättre funktioin/design/hållbarhet. Ska vara en snäll kikka och bara säga snälla ord resten av da'n.
Supermoto skrev:Nu har vi varit ute och körd på ett gärde
SÅ JÄVLA GÖTT ATT FÅ "LUFT" UNDER HJULEN IGEN
Tokbra gick det, hade glömt att spänna kedjan så den var lite slapp. Inte direkt tokbra utväxling, 15/38, men det gick bra ändå. Det var typ 10 grader varmt i solen så det var underbart.erik skrev:Gick det bra?
Jag har inte alla svar men några iallafall.Evil M skrev:Vart åkte ni? Vilka var ni? Vem är döskallen? Varför hade du glömt spänna kedjan? Varför ser det ut som om du kör sakta? Varför ligger det kartonger bredvid banan på första bilden? Varför håller du ut benet när det knappt sladdar?
Ser ju ganska skoj ut iaf, kul att du äntligen fått ording på bakhjulet!
"Vart" frågar om riktning så svaret blir "mestadels framåt". Om du undrade var så åkte vi på Lennartssons gärde. Det var jag, Linus å hans Jessica (det är hon med dödskallen). För jag är glömsk. Det är en synvilla. För att nån lagt dem där. För det känns bra.Evil M skrev:Vart åkte ni? Vilka var ni? Vem är döskallen? Varför hade du glömt spänna kedjan? Varför ser det ut som om du kör sakta? Varför ligger det kartonger bredvid banan på första bilden? Varför håller du ut benet när det knappt sladdar?
Ser ju ganska skoj ut iaf, kul att du äntligen fått ording på bakhjulet!
har du fler bilder från den dagen så släng gärna upp domSupermoto skrev:"Vart" frågar om riktning så svaret blir "mestadels framåt". Om du undrade var så åkte vi på Lennartssons gärde. Det var jag, Linus å hans Jessica (det är hon med dödskallen). För jag är glömsk. Det är en synvilla. För att nån lagt dem där. För det känns bra.
Linus har nog ett par till. Hans kamera dog så det fick bli mobbekamera. Men visst är det hyfsade bilder ändå.blom skrev:har du fler bilder från den dagen så släng gärna upp dom
absolutSupermoto skrev:Linus har nog ett par till. Hans kamera dog så det fick bli mobbekamera. Men visst är det hyfsade bilder ändå.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|