här snackar VI motard

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
det får gärna vara 5m högt och längden är inte så viktig...

kolla här då http://www.blocket.se/vi/7432505.htm?ca=8_s :)
Tycker det är märkligt att du nu tjatat om att hoppa så högt och långt så länge nu men ändå är det aldrig nån som ens sett dig köra annat än plastraket :va
Jag tror naturligtvis inte du hittar på men eftersom du tycker det är så gôtt så borde du ju köpt en 125a eller nåt för länge sen.

FAN att jag (om åtta dar) är arbetslös, den ramen skulle man kunna göra skoj grejer med :huvet

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
Tycker det är märkligt att du nu tjatat om att hoppa så högt och långt så länge nu men ändå är det aldrig nån som ens sett dig köra annat än plastraket :va
Jag tror naturligtvis inte du hittar på men eftersom du tycker det är så gôtt så borde du ju köpt en 125a eller nåt för länge sen.

125 2-t är så pass billigt att jag funderar på att köpa en sån till enduro, man får ju ganska nya hojar för under 20k

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:

FAN att jag (om åtta dar) är arbetslös, den ramen skulle man kunna göra skoj grejer med :huvet
tycker det är otroligt att du tjatar om div sportbilar mm men det ända folk har sett dig köra är en sketen dkw utan tak??? varför köper du inte en 924 :va

jag tycker om att hoppa men jag kan inte hoppa med en gixxer, har inte pengar att köpa en cross, och tro mig jag vill inget mer än att ha en cross,
erik skrev:
125 2-t är så pass billigt att jag funderar på att köpa en sån till enduro, man får ju ganska nya hojar för under 20k
absolut, får även en 250 från 00 för dom pengarna oxå,

Supermoto skrev:

(OBS: glömde säga att jag har varit för tjock för att hoppa under ett tag oxå men det är ju fixat nu :) )

erik skrev:
något sådant här då eller? verkar ju ganska vettigt. http://www.blocket.se/vi/6844445.htm?ca=8_s

Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
tycker det är otroligt att du tjatar om div sportbilar mm men det ända folk har sett dig köra är en sketen dkw utan tak??? varför köper du inte en 924 :va

924 :va :va då är ju en DKW utan tak sportigare

ang att du har blivit smal tycker jag att du ska sluta att banta

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
blom skrev:

924 :va :va då är ju en DKW utan tak sportigare

ang att du har blivit smal tycker jag att du ska sluta att banta
nja.. jag vet inte om jag bantar iofs.. men nu funkar min mage som den ska igen och det var hela meningen med det :)
storleken på kroppen bryr jag mig väl igentligen inte om så länge man mår bra så ska man njuta av livet tycker jag :)

igår så var den en mycket långtråkig dag så jag åkte upp på stan och bytte in lite gamla spel till PS2 som jag ägde, köpte moto gp 4.. riktigt kul tycker jag, så nu har jag riding sprit (stavas och heter det så :va ) över, nu undrar ni vad det har med motard att göra, jo. man kan nämligen köpa både husaberg och KTM hojar där mm mm. någon som är intresserad av att köpa det av mig?

Bifogat

• B0001B0VQG.03.LZZZZZZZ.jpg
    B0001B0VQG.03.LZZZZZZZ.jpg
    39.5 KB · Visningar: 24
  • 2.jpg
    2.jpg
    11.1 KB · Visningar: 31

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
nja.. jag vet inte om jag bantar iofs.. men nu funkar min mage som den ska igen och det var hela meningen med det :)
storleken på kroppen bryr jag mig väl igentligen inte om så länge man mår bra så ska man njuta av livet tycker jag :)

igår så var den en mycket långtråkig dag så jag åkte upp på stan och bytte in lite gamla spel till PS2 som jag ägde, köpte moto gp 4.. riktigt kul tycker jag, så nu har jag riding sprit (stavas och heter det så :va ) över, nu undrar ni vad det har med motard att göra, jo. man kan nämligen köpa både husaberg och KTM hojar där mm mm. någon som är intresserad av att köpa det av mig?
Det bär mig emot lite men ett spel där man kan köra husa MÅSTE jag ha!
100:- + ett par bombardino (italiensk specialdricka för kalla dagar, skitfint) vid tillfälle bjudet :tummenupp

Last edited:

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Det bär mig emot lite men ett spel där man kan köra husa MÅSTE jag ha!
100:- + ett par bombardino (italiensk specialdricka för kalla dagar, skitfint) vid tillfälle bjudet :tummenupp
låt mig fundera på det :tungan

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blom skrev:
vad är det för dryck???
Ägglikör som man blandar med sprit till knappt 20% alkoholhalt, värmer på lite lagom, spritsa på lite grädde längst upp och servera i liten kopp eller liknande :tummenupp :) :tomten

Sitter sketansfint en kall dag i backen eller på isen eller PÅ VINTERSTADION ;)

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Ägglikör som man blandar med sprit till knappt 20% alkoholhalt, värmer på lite lagom, spritsa på lite grädde längst upp och servera i liten kopp eller liknande :tummenupp :) :tomten

Sitter sketansfint en kall dag i backen eller på isen eller PÅ VINTERSTADION ;)
skulle vara på VINTERSTADION då :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TERMINATOR skrev:
näää det är ju konstigt, jag som har en sån vass hoj :lol :lol :lol
Om du kollar så ser du att det är en kille på 250EXC som anmält sig. Det ska bli intressant att se. Allt går. No offense men jag tror inte du skulle vinna ändå, så vad spelar det för roll?? Ascoolt gjort att bara ställa upp :tummenupp
Det är dessutom så att rookie är uppdelat i två grupper. Reggat och oreggat.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
erik skrev:
Snart Lillerik (kanske). Vad innebär motion? Får man köra motion med licens? Antar att så är fallet eftersom det finns en klass för oreggat.
FÅR man köra MED licens??? Nu tänkte du nog lite snett ;)
Man får INTE köra UTAN licens. ALDRIG.
Däremot går det bra att köra på engångslicens som vanligt.
All info finns på LMS.se :tummenupp

http://www.lms.se/roadraci/motard/Highland_Supermoto_Cup/Inbjudan_och_Tr2.pdf

http://www.lms.se/web/_pages/index_sektion.asp?NodeId=4&PageId=10&NewsId=122&SektId=136

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Supermoto skrev:
Om du kollar så ser du att det är en kille på 250EXC som anmält sig. Det ska bli intressant att se. Allt går. No offense men jag tror inte du skulle vinna ändå, så vad spelar det för roll?? Ascoolt gjort att bara ställa upp :tummenupp
Det är dessutom så att rookie är uppdelat i två grupper. Reggat och oreggat.

varför ställa upp när man vet att man inte kan vinna :va :va
men det är klart man kan ju alltid skylla på hojen när man kommer sist

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TERMINATOR skrev:
Man KAN alltid vinna, även om det sannolikt inte är så. Kolla bara på australiensaren i förra vinter-os som vann nån shorttrack-klass :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
TERMINATOR skrev:
:fakta
Gissa om jag håller med dig och gissa då hur mycket JAG undrar vad i h-e jag har ställt till med när jag "lovat" prova att tävla i år?!? :va Jag kan inte ens skylla på crappy hoj. :3freak

Kom igen nu Termo, Kyckling och Erik, det kommer vara en TANT på banan!!! :7peta

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka