här snackar VI motard

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Yasha skrev:
Kom igen nu Termo, Kyckling och Erik, det kommer vara en TANT på banan!!! :7peta

Det är just därför jag inte vågar anmäla mig, tänk om tant kommer före i mål. :D Har redan blivit förnedrad av en tjej på en rr-träning, fast när hon kom på pallen några veckor senare så insåg jag att hon nog var rätt snabb (i alla fall jämfört med mig...)

Supermoto skrev:
FÅR man köra MED licens??? Nu tänkte du nog lite snett ;)
Man får INTE köra UTAN licens. ALDRIG.
Däremot går det bra att köra på engångslicens som vanligt.
All info finns på LMS.se :tummenupp

http://www.lms.se/roadraci/motard/Highland_Supermoto_Cup/Inbjudan_och_Tr2.pdf

http://www.lms.se/web/_pages/index_sektion.asp?NodeId=4&PageId=10&NewsId=122&SektId=136

Det där med licens vet jag ju egentligen men det faktum att det fanns en klass för reggade hojar gjorde mig fuindersam. Tänkte om de gjort någon speciallösning och ja..... Varför ens ha en klass för reggade om licens ändå krävs? Är det för att skilja racemotarderna från t.ex. XR, TT, LC4 m.m av rättviseskäl eller?

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Jag kommer inte tävla i år, men kanske nästa år någon tävling för skojskull, jag har ju inte varit på bana någon gång så jag kommer försöka träna så mycket som går med den hojen jag har sen byta till nästa säsong. Att det är en tant på banan skulle inte störa mej alls. TANT?? det heter väl flicka så länge dom är under 40 :hihi :hihi :hihi

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Yasha skrev:
:krama Glömde ju bort att det var 27,3 som gällde. :D

Nu förstår jag inte :va :va :va :va

du får förtydliga dej om vi ska vara flaggvakt på sm, måste fatta vad du säger
annars så får du inte smaka på mina popcorn :tungan :tungan

Last edited:

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Yasha skrev:
Kom igen nu Termo, Kyckling och Erik, det kommer vara en TANT på banan!!! :7peta
Jag lider av kärringskräck så isåfall kommer jag inte i närheten av banan. :skrämd

Fast du var ju så gammal att du kanske blivit intagen på nåt fint äldreboende till sommaren. :D
(Förlåt tant men jag var bara tvungen :pannkyss :) )

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
TERMINATOR skrev:
Nu förstår jag inte :va :va :va :va

du får förtydliga dej om vi ska vara flaggvakt på sm, måste fatta vad du säger
annars så får du inte smaka på mina popcorn :tungan :tungan
Av någon anledning fastnade denna mening i mitt annars ganska teflonliknande minne... :va Och jag gillar ju popcorn, så jag måste ju förklara vad jag menar.

TERMINATOR skrev:
du såg ju inte ut att va en dag över :va :va :va 27,3 :hihi :hihi

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Kyckling skrev:
Jag lider av kärringskräck så isåfall kommer jag inte i närheten av banan. :skrämd

Fast du var ju så gammal att du kanske blivit intagen på nåt fint äldreboende till sommaren. :D
(Förlåt tant men jag var bara tvungen :pannkyss :) )

så där elak brukar du inte vara KJELLEEEEEEEEEE kolla så han inte har fått den där fågelskiten

Yasha skrev:
Av någon anledning fastnade denna mening i mitt annars ganska teflonliknande minne... :va Och jag gillar ju popcorn, så jag måste ju förklara vad jag menar.

HAHAHAHAHAH såpass hahahahaha du ser vad några få ord kan göra en flicka glad

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Passa fabbo doktorn kommer och gör undersökning på ställe som (förhoppningsvis) inte sett solen förut. :tungan

Tant ska iaf ner till Spanien och lära sig gasa nästa vecka, så jag struntar i att ni är dumma! :tuttar

:pannkyss

Ädit: Förlåt Termo, det är klart att du är en snäll pojke! :pannkyss Nu pratar jag om och till de andra som är stygga, speciellt Kycklo! :fatta!

Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Yasha skrev:
Passa fabbo doktorn kommer och gör undersökning på ställe som (förhoppningsvis) inte sett solen förut. :tungan

Tant ska iaf ner till Spanien och lära sig gasa nästa vecka, så jag struntar i att ni är dumma! :tuttar

:4skrika :4skrika JAG ÄR SNÄLL POJKE :4skrika :4skrika

nu ska jag åka och jobba

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Yasha skrev:

Ädit: Förlåt Termo, det är klart att du är en snäll pojke! :pannkyss Nu pratar jag om och till de andra som är stygga, speciellt Kycklo! :fatta!
Men vad är det frågan om?! Varför i hela hela friden vill alla att jag ska till doktorn och få nåt uppstoppat i r***n?! :4skrika :eek:

Men om jag slipper "där solen aldrig skiner-undersökningen" så lovar jag att depåslava åt tant vid tillfälle. ;) :tummenupp
(alternativt ge dig samma deal som jag lovat Mario, att jag gulflaggar alla utom dig). :D

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Kyckling skrev:
Men vad är det frågan om?! Varför i hela hela friden vill alla att jag ska till doktorn och få nåt uppstoppat i r***n?! :4skrika :eek:

Men om jag slipper "där solen aldrig skiner-undersökningen" så lovar jag att depåslava åt tant vid tillfälle. ;) :tummenupp
(alternativt ge dig samma deal som jag lovat Mario, att jag gulflaggar alla utom dig). :D

33 döda fåglar nu, vi är ju rädda om dej :hihi :hihi :hihi så iväg till medecinmanen nu :hihi :hihi

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Evil M skrev:
Jag då? Ingen som tänker på lilla mig :(

Jag vill vara med och tävla men vet faktiskt inte om jag har råd med det, iaf till första tävlingen på lms banan. Vill köra Örebro tävlingen oxå.
Klart jag tänkte på dig men kände inte att jag behövde tjata på dig :)

Ska jag välja så skulle det nog bli våra rejs.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
Köper han saker så lär han väl hänga på dem... :D
Man kan köpa nya lättare saker för att kunna bli av med stora tunga fula saker :fakta
Alltså båda delar!

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...