blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
det är kanske där rädslan ärYasha skrev:Kom igen nu Termo, Kyckling och Erik, det kommer vara en TANT på banan!!!
det är kanske där rädslan ärYasha skrev:Kom igen nu Termo, Kyckling och Erik, det kommer vara en TANT på banan!!!
Yasha skrev:Kom igen nu Termo, Kyckling och Erik, det kommer vara en TANT på banan!!!
Supermoto skrev:FÅR man köra MED licens??? Nu tänkte du nog lite snett
Man får INTE köra UTAN licens. ALDRIG.
Däremot går det bra att köra på engångslicens som vanligt.
All info finns på LMS.se
http://www.lms.se/roadraci/motard/Highland_Supermoto_Cup/Inbjudan_och_Tr2.pdf
http://www.lms.se/web/_pages/index_sektion.asp?NodeId=4&PageId=10&NewsId=122&SektId=136
Glömde ju bort att det var 27,3 som gällde.TERMINATOR skrev:Att det är en tant på banan skulle inte störa mej alls. TANT?? det heter väl flicka så länge dom är under 40
Yasha skrev:Glömde ju bort att det var 27,3 som gällde.
Jag lider av kärringskräck så isåfall kommer jag inte i närheten av banan.Yasha skrev:Kom igen nu Termo, Kyckling och Erik, det kommer vara en TANT på banan!!!
Av någon anledning fastnade denna mening i mitt annars ganska teflonliknande minne... Och jag gillar ju popcorn, så jag måste ju förklara vad jag menar.TERMINATOR skrev:Nu förstår jag inte
du får förtydliga dej om vi ska vara flaggvakt på sm, måste fatta vad du säger
annars så får du inte smaka på mina popcorn
TERMINATOR skrev:du såg ju inte ut att va en dag över 27,3
Kyckling skrev:Jag lider av kärringskräck så isåfall kommer jag inte i närheten av banan.
Fast du var ju så gammal att du kanske blivit intagen på nåt fint äldreboende till sommaren.
(Förlåt tant men jag var bara tvungen )
Yasha skrev:Av någon anledning fastnade denna mening i mitt annars ganska teflonliknande minne... Och jag gillar ju popcorn, så jag måste ju förklara vad jag menar.
Yasha skrev:Passa fabbo doktorn kommer och gör undersökning på ställe som (förhoppningsvis) inte sett solen förut.
Tant ska iaf ner till Spanien och lära sig gasa nästa vecka, så jag struntar i att ni är dumma!
Men vad är det frågan om?! Varför i hela hela friden vill alla att jag ska till doktorn och få nåt uppstoppat i r***n?!Yasha skrev:Passa fabbo doktorn kommer och gör undersökning på ställe som (förhoppningsvis) inte sett solen förut.
Tant ska iaf ner till Spanien och lära sig gasa nästa vecka, så jag struntar i att ni är dumma!
Ädit: Förlåt Termo, det är klart att du är en snäll pojke! Nu pratar jag om och till de andra som är stygga, speciellt Kycklo!
Kyckling skrev:Men vad är det frågan om?! Varför i hela hela friden vill alla att jag ska till doktorn och få nåt uppstoppat i r***n?!
Men om jag slipper "där solen aldrig skiner-undersökningen" så lovar jag att depåslava åt tant vid tillfälle.
(alternativt ge dig samma deal som jag lovat Mario, att jag gulflaggar alla utom dig).
Jag då? Ingen som tänker på lilla migSupermoto skrev:
Klart jag tänkte på dig men kände inte att jag behövde tjata på digEvil M skrev:Jag då? Ingen som tänker på lilla mig
Jag vill vara med och tävla men vet faktiskt inte om jag har råd med det, iaf till första tävlingen på lms banan. Vill köra Örebro tävlingen oxå.
hänger du på eller lyfter du av saker på hojenTERMINATOR skrev:idag har jag shopat godis till min hoj
blom skrev:hänger du på eller lyfter du av saker på hojen
då får vi verkligen hoppas att dom sakerna är lättareerik skrev:Köper han saker så lär han väl hänga på dem...
Man kan köpa nya lättare saker för att kunna bli av med stora tunga fula sakererik skrev:Köper han saker så lär han väl hänga på dem...
blom skrev:då får vi verkligen hoppas att dom sakerna är lättare
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |