Det är ju helrätt att de äntligen kommer i 550, i våras när de såg som mörkast ut och jag "beställde" en KTM så sa jag att om Husaberg funnits i 550 hade jag tagit den istället. Tar de bort 450 för att de inte sålt så många kanske?
Riktigt snygga annars, klart steg framåt.

Tror framgångarna i VM beror mer på att de satsar mest och har tre världsmästare i teamet än något annat, det man vinner i toppeffekt tappar man i vikt och vrid, jag tror det är rättvist redan.
Riktigt snygga annars, klart steg framåt.
Det där är väl redan fixat genom extravikten, tycker jag.blom skrev:2289098frågan är vad som händer med aprilas 2cyl hojar.. borde ju räknas om lite där i cc tycker man.. en 2cyl 450 mot en 1cyl 450.. nja.. den som lever får se
Tror framgångarna i VM beror mer på att de satsar mest och har tre världsmästare i teamet än något annat, det man vinner i toppeffekt tappar man i vikt och vrid, jag tror det är rättvist redan.