här snackar VI motard

Zandrah

Guest
Kyckling skrev:
2300898 Husa650 kanske?
Har en -01'a som går bra som attan. :tummenupp

:rolleyes: :D

Hehe, det låter som en alldeles utomordentligt bra hoj det där :hihi
Eller.... jag tror t.o.m jag har kört den, hehe :D

TERMINATOR skrev:
2301820 jag skojade mest jag ska inte sälja min husa, om nu jag skulle sälja och byta så skulle jag nog välja en aprilia 550
App app app, nu får du inte ångra dig. Hade ju precis tänkt köpa din bullshitHusa :7peta :D

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Zandrah skrev:
2302164 Hehe, det låter som en alldeles utomordentligt bra hoj det där :hihi
Jag vet, i skitsnygga kläder och gummistövlar, eller hur var det nu... :D

Den är dessutom snabbare och mer lättkörd än Evil's -05:a, vi testade i vintras. :tummenupp :D
(Ha, så fick jag det sagt också :blah )

Och för att undvika missförstånd så nej, jag har egentligen inga planer på att sälja. Men allt är till salu till rätt pris. :)

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
2302044 Du? :)

Jag blev väldigt inspirerad efter tisdagens träning och såg verkligen fram mot söndagen men det sket sig ju totalt, hur fan kan man planera in ett kalas när det är träning? Måste prata allvar med personen i fråga...
jag vet nog ingen mer på denna jord som känner så många personer som du gör.. det är kalas varje helg :3freak :D

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
2302350 jag vet nog ingen mer på denna jord som känner så många personer som du gör.. det är kalas varje helg :3freak :D

Det är Helenas släkt, och jag håller med om att det kalasas ofta. Lite för ofta om du frågar mig. Fast egentligen är det inte så ofta, det är bara det att de flesta fyller år ungefär samma tid på året.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
2302506 Det är Helenas släkt, och jag håller med om att det kalasas ofta. Lite för ofta om du frågar mig. Fast egentligen är det inte så ofta, det är bara det att de flesta fyller år ungefär samma tid på året.
en riktigt dålig tid oxå :3freak :)

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
erik skrev:
2302718 Jag försökte få kalaset flyttat med hänvisning till att det var träning men min begäran avslogs...
Måste du va med på varenda kalas då?

Jag brukar bara dyka upp på varannan/var tredje sammankomst med min släkt, man missar inte så jävla mycket, de är ju samma folk där varje gång ju.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Zandrah skrev:
2302164 Hehe, det låter som en alldeles utomordentligt bra hoj det där :hihi

App app app, nu får du inte ångra dig. Hade ju precis tänkt köpa din bullshitHusa :7peta :D

ja du får det om du vill men inget jävla prut :D :yoparty

Zandrah

Guest
Kyckling skrev:
2302225 Jag vet, i skitsnygga kläder och gummistövlar, eller hur var det nu... :D

Den är dessutom snabbare och mer lättkörd än Evil's -05:a, vi testade i vintras. :tummenupp :D
(Ha, så fick jag det sagt också :blah )

Och för att undvika missförstånd så nej, jag har egentligen inga planer på att sälja. Men allt är till salu till rätt pris. :)

Hahaha, ja jeflar.. inte hade jag speciellt bra skyddsutrustning på mig just den gången :D Men provade den på ett stubbgärde med crosskläder, det var lite coolare :hihi

Nää var inte oroliga, vare sig du Kylling eller Termo, jag har inte pengar att köpa någon hoj. Men ack så roligt det vore att ha en..

TERMINATOR skrev:
2302749 ja du får det om du vill men inget jävla prut :D :yoparty

Hehe.. prut o prut, gratis vore bäst ;)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Zandrah skrev:
2303242 Erik e lite rädd att jag ska träna på söndagen o köra ifrån honom.... :hihi :tuttar

Nja, då får du nog gasa lite och inte bara köra runt på 2:ans växel och tomgång.
:D

Fast ni var duktiga alla tre (för att vara tjejer alltså :D )

blom skrev:
2303215 men erik du ska väl inte på kalas kl 09,00 på morgonen :)

Jag kan absolut max träna till klockan 11 och det är nog gränsfall att jag ens kan vara där så länge och då känns det lite stressigt... Ska kolla upp tiderna mer exakt men det ser lite mörkt ut.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Vad var det DÄR för kommentar?!? :fatta! Ska jag köra över dig igen va?!? :tuttar (fast köra omkull kan du ju göra alldeles själv... :tungan )
erik skrev:
... (för att vara tjejer alltså :D )

På lördag är banan full med tjejer, det ska bli kul att se! Ska vi ha vadslagning om hur många minuter det är tyst i depån mellan 9 och 17? Jag skulle tippa på 0. :hihi

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Evil M skrev:
2304077 Jag kommer få gå runt med mina radiokåpor hela dagen om jag ska orka med misstänker jag :musik
Helt klart... om något ska kunna överrösta hojarna så är det kacklet från 29 tjejer! Du har tur dock... killar som befinner sig vid banan och som inte är instruktörer, får hedersuppdrag som flaggvakter mm, så du slipper det värsta. :hihi

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Yasha skrev:
2304082 Helt klart... om något ska kunna överrösta hojarna så är det kacklet från 29 tjejer! Du har tur dock... killar som befinner sig vid banan och som inte är instruktörer, får hedersuppdrag som flaggvakter mm, så du slipper det värsta. :hihi
Jag ska ju vara i depån och göra krabban hela dagen hade jag tänkt och serva min hoj och piloter i mellanåt så jag har ingen tid att flagga. Sen måste jag ju filma en massa med videokameran, ta kort mm mm mm :7peta

:rolleyes:

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...