här snackar VI motard

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Evil M skrev:
2293998 Tack för tipset, ska kolla upp det på en gång :tummenupp

Nu åter till Motard snack :rolleyes:

Hmm jag kan inte öppna filmklipp i Virtualdub, kommer bara upp en error ruta som säger ASF files are not supported. Vad är en ASF fil?

ASF är en filformat, undrar om inte S:et står för streaming. Så det är nog ett sånt där jäkla "internetpåhitt" för att kunna kolla på filmer online från början men att det nu även används lokalt i datorn av en del, skippa det formatet tycker jag.

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Evil M skrev:
2294074 Jag fattar inte nått av det där programet, fick in en film i alla fall men hur fasen komprimerar man det och konventerar til DivX. Hjälp avsnittet funkar inte :(
När du fått in filmen går du in under menyn "Video"
Där finns det en rad som heter "Compression"
Trycker du på den kommer det upp en ruta där du kan välja vilken komprimering som skall användas. Välj & avsluta med "Ok"
Sedan går du till menyn "File" och väljer "Save as AVI"
När du skrivit in namn och angett plats för sparandet så börjar komprimeringen.
Tror att det tar ungefär lika lång tid som filmen är lång.
(5 minuter film tar ca 5 minuter).

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Då var första regnträningen avklarad, det var faktiskt skitroligt och jag körde över en timme i spöregn.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
2299095 ja det var inte så tråkigt.. lite dålig sikt bara med :tummenupp

Grejorna har fan inte torkat än... Jaja, det kostar att ligga på topp.

Tänkte träna på söndag igen men det skiter sig, ska visst på kalas.

Zandrah

Guest
Jaa... första motardträningen någonsin var det för mig igår :) ..i regn o med en massa imma på glajjerna, haha. Men OOJ vad kul det var!

Nu är det bara att börja spara pengar (say what? spara?) o inhandla lämplig hoj + utrustning.. :tummenupp

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Zandrah skrev:
2300276 Jaa... första motardträningen någonsin var det för mig igår :) ..i regn o med en massa imma på glajjerna, haha. Men OOJ vad kul det var!

Nu är det bara att börja spara pengar (say what? spara?) o inhandla lämplig hoj + utrustning.. :tummenupp
ett st KTM 450 SMR -04/05 tillsalu i slutet av året :)

(kanske :va )

Zandrah

Guest
blom skrev:
2300514 ett st KTM 450 SMR -04/05 tillsalu i slutet av året :)

(kanske :va )

Hehe, ge mig ett bra pris och en avbetalningsplan på 25 år så snackar vi affär :D Synd att motorsport ska vara så roligt men dyrt :4skrika

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Zandrah skrev:
2300854 Hehe, ge mig ett bra pris och en avbetalningsplan på 25 år så snackar vi affär :D Synd att motorsport ska vara så roligt men dyrt :4skrika
Husa650 kanske?
Har en -01'a som går bra som attan. :tummenupp

:rolleyes: :D

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
husa 550 bullshit edi.. 7 timmar sen totalrenovering, springzzkittad gaffel, alu upsamlingskärl, klar att köra :tummenupp

den är din för 98 943 kr OBS prutat o klart :D

OBS!!!!!! NY VAXAD :hihi :hihi :hihi

Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Zandrah skrev:
2300854 Hehe, ge mig ett bra pris och en avbetalningsplan på 25 år så snackar vi affär :D Synd att motorsport ska vara så roligt men dyrt :4skrika
det skulle jag kunna ha gjort om jag haft en hoj till men så är det ju naturligtvis inte :(... inte säkert att jag ska byta i år/höst heller.. vi får se :)

men ska kyckling och termo sälja :va vad blir det istl för eran del då?

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
2301653 det skulle jag kunna ha gjort om jag haft en hoj till men så är det ju naturligtvis inte :(... inte säkert att jag ska byta i år/höst heller.. vi får se :)

men ska kyckling och termo sälja :va vad blir det istl för eran del då?

jag skojade mest jag ska inte sälja min husa, om nu jag skulle sälja och byta så skulle jag nog välja en aprilia 550

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
2302002 vem är träningsledare på söndag

Du? :)

Jag blev väldigt inspirerad efter tisdagens träning och såg verkligen fram mot söndagen men det sket sig ju totalt, hur fan kan man planera in ett kalas när det är träning? Måste prata allvar med personen i fråga...

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:
2302044 Du? :)

Jag blev väldigt inspirerad efter tisdagens träning och såg verkligen fram mot söndagen men det sket sig ju totalt, hur fan kan man planera in ett kalas när det är träning? Måste prata allvar med personen i fråga...

du borde först lära dej att hantera en mobil, ddddddddduuuuuuuuuuuuuu hhhhhhhaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ssssssssssssmmmmmmmmmmmsssssssssssssss

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
2302058 du borde först lära dej att hantera en mobil, ddddddddduuuuuuuuuuuuuu hhhhhhhaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ssssssssssssmmmmmmmmmmmsssssssssssssss

Ok, den är nog avstängd. Ska slå på den och kolla...

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...