blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
då skulle du ha tränat idagerik skrev:2309064Vi ska åka om några minuter...
då skulle du ha tränat idagerik skrev:2309064Vi ska åka om några minuter...
erik skrev:2308849Ta Martins, ni kan ju turas om att köra på träningarna.
tyvär så blir det nog inte så för min del.. ska försöka meka ihop hojen i morgon tänkte jag, sen blir det träning tis lörd och sen är det jag som är ledare på söndag.. men som sagt måste få ihop hojen.RookieSM skrev:2309812Blom, Evil Martin mfl, ska ni till Linköping på onsdag?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=121174
blom skrev:2309326då skulle du ha tränat idag![]()
blom skrev:2309983tyvär så blir det nog inte så för min del.. ska försöka meka ihop hojen i morgon tänkte jag, sen blir det träning tis lörd och sen är det jag som är ledare på söndag.. men som sagt måste få ihop hojen.
En liten fågel mumlade nått om att Martins skinnställ passade bättre på dig än på honom och att han ville skaffa ett nytt som var lite större.Zandrah skrev:2309660...Men tyvärr äger jag inget skinnställ o lite annan nödvändig utrustning...vi får väl se om jag kan hitta lite bättre begagnade prylar för en billig penning....
Jag hade tänkt köra den träningen men vet ej om jag kan nu, får se längre fram i veckan hur det ser ut.RookieSM skrev:2309812Blom, Evil Martin mfl, ska ni till Linköping på onsdag?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=121174
Kyckling skrev:En liten fågel mumlade nått om att Martins skinnställ passade bättre på dig än på honom och att han ville skaffa ett nytt som var lite större.
Lite taktiska "oskyldiga kommentarer" från din sida så köper han det.
Sen kan du låna hans gamla när han köpt ett nytt fint.
Hoppas han inte läser det här nu bara och genomskådar det hela.
vad har gått sönder?blom skrev:2310766jaha då är det bara att börja skruva då![]()
Supermoto skrev:2311005Nu har jag skickat mail med lite nyheter vad gäller motardandet. Hoppas jag fått med alla den här gången. Kolla era "lådor" och skäll på mig om ni inte fått, please.
Jepp, håller fullständigt med. Verkar som att det är vedertaget att det lät går att klaga på verksamhet av vår typRookieSM skrev:2311135Det här med ljud, hur mycket låter det när en granne klipper gräs? Säkert mer, kanske dags att börja anmäla grannarna.
Sen är jag helt övertygad om att Speedway låter bra mycket mer än oss, det är helt omöjligt att prata i depån när de kör. Jävligt trist att vi får bära hela hundhuvudet själva tycker jag.
en packboxcrashtestdummy skrev:2310806vad har gått sönder?
jag fick detSupermoto skrev:2311005Nu har jag skickat mail med lite nyheter vad gäller motardandet. Hoppas jag fått med alla den här gången. Kolla era "lådor" och skäll på mig om ni inte fått, please.
ja det var bedrövligt när vi skulle snacka senast och dom snurrade runt där.. men enligt hoffmaister så ska ju tydligen vallen rund deras bana räcka för att gubben inte ska få allt ljud till sin tomt.RookieSM skrev:2311135Det här med ljud, hur mycket låter det när en granne klipper gräs? Säkert mer, kanske dags att börja anmäla grannarna.
Sen är jag helt övertygad om att Speedway låter bra mycket mer än oss, det är helt omöjligt att prata i depån när de kör. Jävligt trist att vi får bära hela hundhuvudet själva tycker jag.
RookieSM skrev:2311135Sen är jag helt övertygad om att Speedway låter bra mycket mer än oss, det är helt omöjligt att prata i depån när de kör. Jävligt trist att vi får bära hela hundhuvudet själva tycker jag.
Zandrah skrev:2314709Mmm.. Termo o Erik lade ju upp en idolbild häromdan.. Och jag ska väl inte vara sämre jag![]()
Hejda mig i depån så får ni en autograf också![]()
Zandrah skrev:2314709Mmm.. Termo o Erik lade ju upp en idolbild häromdan.. Och jag ska väl inte vara sämre jag![]()
Hejda mig i depån så får ni en autograf också![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |