här snackar VI motard

Zandrah

Guest
erik skrev:
2308849 Ta Martins, ni kan ju turas om att köra på träningarna.

Jodå, visst kan jag låna Martins om jag vill köra. Han är så himla snäll som lånar ut den. Men tyvärr äger jag inget skinnställ o lite annan nödvändig utrustning, så då kan man ju inte köra tyvärr :( Men men, vi får väl se om jag kan hitta lite bättre begagnade prylar för en billig penning. Köra mera hoj vill jag absolut göra!

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
2309326 då skulle du ha tränat idag :)

Hade nog tyvärr blivit lite stressigt, visst hade jag hunnit träna en kort stund men det känns bättre att åka till banan utan att ha mer tider att passa direkt efter...

blom skrev:
2309983 tyvär så blir det nog inte så för min del.. ska försöka meka ihop hojen i morgon tänkte jag, sen blir det träning tis lörd och sen är det jag som är ledare på söndag.. men som sagt måste få ihop hojen.

Jag ska försöka träna på tisdag, lördag och söndag. Måste jag välja bort en dag blir det tisdagen eftersom det blir minst köra det passet. Linköping skippar jag.

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Zandrah skrev:
2309660 ...Men tyvärr äger jag inget skinnställ o lite annan nödvändig utrustning...vi får väl se om jag kan hitta lite bättre begagnade prylar för en billig penning....
En liten fågel mumlade nått om att Martins skinnställ passade bättre på dig än på honom och att han ville skaffa ett nytt som var lite större.

Lite taktiska "oskyldiga kommentarer" från din sida så köper han det.
Sen kan du låna hans gamla när han köpt ett nytt fint. :tummenupp :D

Hoppas han inte läser det här nu bara och genomskådar det hela. :gnissla :D

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
RookieSM skrev:
2309812 Blom, Evil Martin mfl, ska ni till Linköping på onsdag?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=121174
Jag hade tänkt köra den träningen men vet ej om jag kan nu, får se längre fram i veckan hur det ser ut.

Kyckling skrev:
En liten fågel mumlade nått om att Martins skinnställ passade bättre på dig än på honom och att han ville skaffa ett nytt som var lite större.

Lite taktiska "oskyldiga kommentarer" från din sida så köper han det.
Sen kan du låna hans gamla när han köpt ett nytt fint.

Hoppas han inte läser det här nu bara och genomskådar det hela.

:7peta

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Nu har jag skickat mail med lite nyheter vad gäller motardandet. Hoppas jag fått med alla den här gången. Kolla era "lådor" och skäll på mig om ni inte fått, please.

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Det här med ljud, hur mycket låter det när en granne klipper gräs? Säkert mer, kanske dags att börja anmäla grannarna.
Sen är jag helt övertygad om att Speedway låter bra mycket mer än oss, det är helt omöjligt att prata i depån när de kör. Jävligt trist att vi får bära hela hundhuvudet själva tycker jag.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
RookieSM skrev:
2311135 Det här med ljud, hur mycket låter det när en granne klipper gräs? Säkert mer, kanske dags att börja anmäla grannarna.
Sen är jag helt övertygad om att Speedway låter bra mycket mer än oss, det är helt omöjligt att prata i depån när de kör. Jävligt trist att vi får bära hela hundhuvudet själva tycker jag.
Jepp, håller fullständigt med. Verkar som att det är vedertaget att det lät går att klaga på verksamhet av vår typ :huvet

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
crashtestdummy skrev:
2310806 vad har gått sönder?
en packbox

Supermoto skrev:
2311005 Nu har jag skickat mail med lite nyheter vad gäller motardandet. Hoppas jag fått med alla den här gången. Kolla era "lådor" och skäll på mig om ni inte fått, please.
jag fick det :)

RookieSM skrev:
2311135 Det här med ljud, hur mycket låter det när en granne klipper gräs? Säkert mer, kanske dags att börja anmäla grannarna.
ja det var bedrövligt när vi skulle snacka senast och dom snurrade runt där.. men enligt hoffmaister så ska ju tydligen vallen rund deras bana räcka för att gubben inte ska få allt ljud till sin tomt.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
RookieSM skrev:
2311135Sen är jag helt övertygad om att Speedway låter bra mycket mer än oss, det är helt omöjligt att prata i depån när de kör. Jävligt trist att vi får bära hela hundhuvudet själva tycker jag.

Jag var på speedway mycket i min ungdom och då lät det MYCKET högre än vad det gör nu så det har allt fått jobba lite på den biten. Jag är uppvuxen i Hällabrottet som ju ligger en bra bit från Sannahed men så fort vinden låg på lite mot oss så hörde vi när de körde, hur lät det då i Sannaheds samhälle som ligger typ 300 meter från banan? Så vitt jag vet har ingen klagat, i alla fall inte i någon större och organiserad omfattning. Jag tror mest att det handlar om principer och inte ljudnivån i sig.

Hur fan kan man bosätta sig granne med flygplats och motorstadion och sedan ha synpunkter på att det låter?

Zandrah

Guest
Mmm.. Termo o Erik lade ju upp en idolbild häromdan.. Och jag ska väl inte vara sämre jag ;)
Hejda mig i depån så får ni en autograf också :tungan

Bifogat

• 060715%20-%20Tjejdagen%20146.jpeg
    060715%20-%20Tjejdagen%20146.jpeg
    49.6 KB · Visningar: 47
Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...