2355875 450: Ola bröt första och vann andra. Huvell vann första. De vanliga (Nilsson, Dygd, Reiter) tog resterande plaveringar förutom Brokerud som inte kom till start. Skulle gissa att Nilsson eller Huvell tog hem "helg-segern".
Lennartsson gjorde en gigantisk uppkörning i första efter att ha kört som om han låg i koma första tre på 19e. Slutade 10-11 nånting. Körde bra även i andra och kom 9a tror jag.
Open: Engström vann första, trea i andra. Stambeck vann andra. Ejdehage var typ 6a i första men kom tvåa i andra. Sörehall kom trea tror jag i första men sämre i andra, svischade förbi mig på första/andra varvet så jag fick moppefrilla. Han måste gjort nån tabbe i starten. Lind bröt första pga pajko CDI (de hade då bytt motor [en 500cc enduromotor] och svetsat om ramen på hans hoj eftersom nya motorn inte passade åp 50min, mekade klart i waiting zone) och kom fyra i andra. Stefan som sagt 11a och 12a, jag jagade honom faktiskt första varven i andra rejset efter han gjort en tabbe i början men han körde upp sig fint som fanken. Ola kom 22a i första men bröt andra. Jag själv bromsade stopp på gruset i första för att inte köra på Hammarstrand och hade typ 200m upp till Ola som oxå bromsat stopp lite tidigare. Slutade 23a. Men i andra hade jag häng på en grupp på fyra före mig som inte åkte ifårn mig. Låg och avvaktade och mot slutet började de göra lite misstag så jag kom förbi hela bunten, slutade på 17e = SVINNÖJD. Fyra friska
Rookie: Bernhardsson vann båda, Lasse tvåa i båda och Jocke W trea i båda. Jocke klotade två gånger i första rejset men körde upp sig skitsnyggt. Man kan lätt säga att de tre var i en helt egen klass och hade troligen tagit poäng som A-förare alla tre (kanske inte Bernhardsson i 450).