här snackar VI motard

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
2357678 nej nej nej och åter nej. för att jämnföra jockes uttalande om att dom förmodligen skulle ha fått poäng, dom kanske tom skulle ha petat ner några A-förare.. eller vad vet jag:)

någon som vet vem som är träningsledare i morgon? lenartsson ska ju till linköping

jag vet vem som är träningsledare:)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
2357653 tänkte mest på jockes uttalande om att dom tre i R klassen TROLIGEN skulle fått poäng :)
har för mig att lasse kvalade 1,43 på första försöket
En snabb varvtid ger inte automatiskt poäng, därför skrev jag troligen. Inte mer avancerat än så ;)
På samma sätt som jag knep poäng för de som kvalat bättre än mig och låg före nästan hela andra heatet:)

Last edited:

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
TERMINATOR skrev:
2357886 nu har jag börjat spara pengar till en sån här 80032000000
gissa vad det är????
Jag vet vad det är men för Blom är det 6 uppsättningar begagnade däck. :)

De som inte har en tycker de är dyra och alla som har en tycker den är skitbra och värd sina pengar.

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
De som inte har en tycker de är dyra och alla som har en tycker den är skitbra och värd sina pengar.[/QUOTE]

Dyrt? ja har inte ens råd med bensin:tungan tur att ålands lägret är 1-3e annars hade det vart kärvt =), var kan jag kirra bakdäck till hojen ?? kan vara nytt eller beg... har ni några tips ? sen en tidtagare för ca 2000 kr

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Mest valuta för pengarna får du om du köper bättre begagnade däck av en 250 racer åkare. Tyvärr är det väl ingen tävling i närheten just nu..

Du skulle varit på Gelleråsen förra helgen, jag kom hem med två gratisdäck som någon lämnat som jag tänkte får duga till Åland. :)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Aviation skrev:
2357966Dyrt? ja har inte ens råd med bensin:tungan tur att ålands lägret är 1-3e annars hade det vart kärvt =), var kan jag kirra bakdäck till hojen ?? kan vara nytt eller beg... har ni några tips ? sen en tidtagare för ca 2000 kr

Jag har några däck ligger, de är inte av årets modell och inte superfina men kostar å andra sidan bara 300 kr/st. Jag krängde på ett på min till den gångna helgen och det dög åt mig i alla fall.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
alla säger att det är bra så då sparar jag till en, det kommer nog inte bli någon den här säsongen men till nästa

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
TERMINATOR skrev:
2358048 alla säger att det är bra så då sparar jag till en, det kommer nog inte bli någon den här säsongen men till nästa
Det roligaste för oss andra blir att se din min och höra bortförklaringarna när du spenderat skitmånga pengar på slirkoppling och upptäcker att du ändå inte kan slajda in i kurvorna. :D
Men det är kul med prylar, jag skulle också vilja ha en. :tummenupp
(Och en ny hoj och en racebuss och ett hus med stort garage och... och... ujjejuj vad saker jag vill ha...:crash )

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Kyckling skrev:
2358115 Det roligaste för oss andra blir att se din min och höra bortförklaringarna när du spenderat skitmånga pengar på slirkoppling och upptäcker att du ändå inte kan slajda in i kurvorna. :D
(Och en ny hoj och en racebuss och ett hus med stort garage och... och... ujjejuj vad saker jag vill ha...:crash )

det är ju bara att du handlar

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Kyckling skrev:
2358115 Det roligaste för oss andra blir att se din min och höra bortförklaringarna när du spenderat skitmånga pengar på slirkoppling och upptäcker att du ändå inte kan slajda in i kurvorna. :D
En bra start är väl att börja använda hojen du har.. ;)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
2358585 Kyckling tränade i helgen. Tror faktiskt han har tränat tre gånger i år:tungan
Det är nog ungefär som jag då :näsblod :rolleyes: :huvet

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
2358607 Det är nog ungefär som jag då :näsblod :rolleyes: :huvet

Blom vinner PBR's träningsliga utan tvekan, sen är det jag och Johan på 2:a plats. Det märkliga är att den som tränat minst har tagit poäng i sm, finns det något samband?:D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
erik skrev:
2358653 Blom vinner PBR's träningsliga utan tvekan, sen är det jag och Johan på 2:a plats. Det märkliga är att den som tränat minst har tagit poäng i sm, finns det något samband?:D
Hehe, jo. Jag har sätllt upp, det har inte ni. Så enkelt är det. Hoppas på en explosion till nästa år med A-förare och att man alltid kör B-finaler med stora startfält på SM-tävlingarna.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
jag har tränat tillräckligt för att ett årskort ska löna sig, sen om jag köper slirkoppling eller inte är upp till var och en att bedöma om det är rätt eller fel, det här är ju min hobby och det lägger jag pengar på, sen om jag kan sladda in i kurvorna har ju mindre betydelse. Jag kommer förmodligen aldrig vinna sm i open men det känns som det kvittar för jag åker för det är skoj att åka hoj under ordnade former och hyfsat säkert.

Jag tycker det är skit skoj med motard och hjälper klubben med det jag kan och har tid med och hoppas på att vi en dag får bygga ut banan

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TERMINATOR skrev:
2358818 jag har tränat tillräckligt för att ett årskort ska löna sig, sen om jag köper slirkoppling eller inte är upp till var och en att bedöma om det är rätt eller fel, det här är ju min hobby och det lägger jag pengar på, sen om jag kan sladda in i kurvorna har ju mindre betydelse. Jag kommer förmodligen aldrig vinna sm i open men det känns som det kvittar för jag åker för det är skoj att åka hoj under ordnade former och någotlunda säkert.
Prova min hoj och se vad du tycker. Då vet du om du kommer tycka om det innan de surt förvärvade slantarna rullar iväg. Det är mitt tips.
Lennartsson blev skitnöjd med sin i alla fall.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Supermoto skrev:
2358823 Prova min hoj och se vad du tycker. Då vet du om du kommer tycka om det innan de surt förvärvade slantarna rullar iväg. Det är mitt tips.
Lennartsson blev skitnöjd med sin i alla fall.

jag vet att han är nöjd och det är ju du oxå, jag har frågat runt lite och ingen som inte är nöjd, men hur ska jag kuna prova din hoj:va :va du är ju aldrig där:hihi :hihi

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka