här snackar VI motard

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
RookieSM skrev:
2459037 Haha jaa..

Lite skvaller om helgen då kanske.

Det sägs att blom kör på superdäck, har däckvärmare och kollar crossfilmer, ska detta bli det efterlängade genombrottet i kungaklassen?

Ska Lasse lyckas hålla undan för Sponn i Husaberg Trophy.

Kommer jag att vinna en Husabergare, hur billigt kommer jag att sälja den.

Kommer Johan och Sandra ha med sig solskyddsmedel.

osv osv.
Kolla gärna anmäldalistorna för 450 så ser ni ett par utropstecken....
Fick just samtal från Junior oxå. Han vill köra, trodde han redan var anmäld... Blir intressanta fajter om Ola oxå kommer :yoparty

Nu "saknas" det bara ett återbud till så finns det en ledig plats i Motion (aka KUNGAKLASSEN).

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Med Highland, det vore riktigt kul! Sägs att de testat lite iaf.

Kul med "VM-förare" på plats även fast inte Lind kommer. :)

En ny fundering: Kommer Pastrana äntligen lyckas få bättre varvtid än någon annan(inkl. kungaklassen).

Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
det ska bli skoj med tävling igen, synd att det är den sista i år, den här säsongen har gått så vansinigt fort, men nu kommer vintern och då kan man bygga hoj och fixa så biken blir nice till nästa sommar

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Sen tror jag att Linus kommer göra sin bästa hemmabanetävling, såg vass ut senast och såg ut att trivas på "the kid" hojen.

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Märks det att jag har för lite att göra? ;)

Vad hände med tröjorna, skitläckra ju. :tummenupp

Bifogat

• svart t-shirt.jpg
    svart t-shirt.jpg
    46.4 KB · Visningar: 51

Zandrah

Guest
RookieSM skrev:
2459291 Sen tror jag att Linus kommer göra sin bästa hemmabanetävling, såg vass ut senast och såg ut att trivas på "the kid" hojen.

Jag håller med dig, tror Linus blir jefligt vass i helgen!
Jag är somvanligt djevulusiskt nervös eftersom Martin ska köra.. Hoppas bara han håller sig på hjulen och slutför racet, placering spelar mindre roll. Men jag hoppas givetvis han kan få till några 57-tider, som i lördags.

Kommer förövrigt bli en finfin lördag eftersom jag får en hoj då ;)

Hejja hejja :banana :banana

RookieSM skrev:
2459323 Märks det att jag har för lite att göra? ;)

GRYM tröja! jag vill ha :tummenupp

Last edited:

Zandrah

Guest
RookieSM skrev:
2459370 Om du vinner, börjar du köra själv då? ;)

Klart jag gör, inget snack om saken!
Visst, kommer vara långsammare än en snigel på banan.. Men alla är ju nybörjare nångång :rolleyes:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
RookieSM skrev:
2459323 Märks det att jag har för lite att göra? ;)

ja nu har jag vaknat efter min laddning. kost mässigt kommer det nog bli tacos torsdag kväll och fredag kväll. hojen är till 95% klar. nu åker jag snart ut till täby och snackar skit med mackan en stund:tummenupp

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Kolla under mitt nick, jag håller på att jobba in namnet inför nästa säsong, ser gärna att andra gör sitt för att dra ett strå till stacken. ;)

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
RookieSM skrev:
2459459 Kolla under mitt nick, jag håller på att jobba in namnet inför nästa säsong, ser gärna att andra gör sitt för att dra ett strå till stacken. ;)
:tummenupp

snygg tröja föresten men vill ha tryck både fram och bak:yoparty

Last edited:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
RookieSM skrev:
2459459 Kolla under mitt nick, jag håller på att jobba in namnet inför nästa säsong, ser gärna att andra gör sitt för att dra ett strå till stacken. ;)

Jag bidrar väl med lite marknadsföring jag med:)

Zandrah skrev:
2459325Jag är somvanligt djevulusiskt nervös eftersom Martin ska köra.. Hoppas bara han håller sig på hjulen och slutför racet, placering spelar mindre roll. Men jag hoppas givetvis han kan få till några 57-tider, som i lördags.

Martin får hojta till om han vill att jag ska ta med regndäcken, ser ju inte ut att behövas men det kan ju ändra sig.

Märkte i söndags att jag är mer nervös/spänd när Calle ska köra än när jag kör själv, skumt...

Last edited:

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
det blir inte regn på lördag.. och idag drog vi om grusdelen lite.. nu blir det tajtcrossåkandeikurvorna:tungan

Zandrah

Guest
erik skrev:
2460467 Martin får hojta till om han vill att jag ska ta med regndäcken, ser ju inte ut att behövas men det kan ju ändra sig.

Men du Erik det vore ju kanon om du ville låna ut dem, ifall-att liksom!
Vi talade om det där med däck häromdan, att han kanske kunde fråga dig igen om dina regndäck. Så jag vet när jag säger att han gärna vill låna dem :tummenupp
Eller åtminstone ha dem som back-up ifall vädergudarna ger oss regn.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Zandrah skrev:
2460831 Men du Erik det vore ju kanon om du ville låna ut dem, ifall-att liksom!
Vi talade om det där med däck häromdan, att han kanske kunde fråga dig igen om dina regndäck. Så jag vet när jag säger att han gärna vill låna dem :tummenupp
Eller åtminstone ha dem som back-up ifall vädergudarna ger oss regn.
om hemska-martin får regn på sig men inte jag så ska han få låna mina:tummenupp

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
pusssst äntligen är allt klar tills i morgon.. bara hoppas att man själv är lika pigg som hojen mm. blir att äta vitlök och en massa vitaminer nu så skiten går ur kroppen.

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
weiiihooo, hemma från dalarna igen. Med en spräckt svanskota:va o en jäkla baksmälla :D Och det är pga av en gocart krock o inte de som dök upp i ditt huve BLOM:arsele Syns på lördag alal som ska te täby:yoparty

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Aviation skrev:
2461748 weiiihooo, hemma från dalarna igen. Med en spräckt svanskota:va o en jäkla baksmälla :D Och det är pga av en gocart krock o inte de som dök upp i ditt huve BLOM:arsele Syns på lördag alal som ska te täby:yoparty
ärligt talat pojk nu är det uppenbart.. du är böckling:såjaponken

du kom att tänka på en sak. du har ju köpt dina nr dekaler i fel färg.. men det spelar kanske ingen roll för du bor ju hemma:D

nä nu åker jag ut till täby om ca 1 timma

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
blom skrev:
2461766 ärligt talat pojk nu är det uppenbart.. du är böckling:såjaponken

du kom att tänka på en sak. du har ju köpt dina nr dekaler i fel färg.. men det spelar kanske ingen roll för du bor ju hemma:D

nä nu åker jag ut till täby om ca 1 timma

Jaja dom ska va vita men de va snyggare med gult, sen kanske ja har borrat upp den te 459,5cc de vet ju inte du:rolleyes: ska ni köra idag?

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...