här snackar VI motard

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
ingen körning idag, det jobbas på banan för det är tävling i morrn

nu är musiken snat klar till tävlingen i morrn, det kommer inte va musik för hjärtsvaga:yoparty :yoparty :yoparty

Zandrah

Guest
blom skrev:
2461055 om hemska-martin får regn på sig men inte jag så ska han få låna mina:tummenupp

Ja men det är ju lysande :) Nu har Martin 2 uppsättningar regndäck ifall det regnar:tummenupp

Hoppas du har ätit ordentligt med tacos nu så du kan hänga av Lasse imorrn i kungaklassen :yoparty

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Zandrah skrev:
2461935 Ja men det är ju lysande :) Nu har Martin 2 uppsättningar regndäck ifall det regnar:tummenupp

Hoppas du har ätit ordentligt med tacos nu så du kan hänga av Lasse imorrn i kungaklassen :yoparty
Kan Blom bara lära sig kicka igång hojen och inte klantar sig helt i starten tror jag att han ( du ) tar hem segern imorgon. kanske är han inte redo för att klara av favorittrycket vem vet? Ingen idag men i övermorgon är det historia.

Lycka till alla som ska tävla.

Last edited:

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Vad har ni gjort med gruset? Tyckte det var bra som det var, man ska väl ha någon fördel att det är hemma bana. Men det blir nog bra bara dom värsta hålorna/guppen ut från gruset är väck.

Erik, det vore kanon om jag kunde låna däcken men som sagt så ska det inte regna i morgon, i alla fall inte vad jag har sett.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Stoffy skrev:
2462048 Kan Blom bara lära sig kicka igång hojen och inte klantar sig helt i starten tror jag att han ( du ) tar hem segern imorgon. kanske är han inte redo för att klara av favorittrycket vem vet? Ingen idag men i övermorgon är det historia.

Lycka till alla som ska tävla.
hehe tack ska du ha.. jag ska göra vad jag kan. men allt kan hända i motorsport. kicka har jag faktiskt lärt mig nu:rolleyes: :)
allt känns ialf jäkligt bra och jag tror att jag är frisk till 90% ialf.

beroende på resultat i morgon så kommer stora tack delas ut,, var så säkra

Zandrah

Guest
Vill bara passa på att önska alla Örebrograbbar lycka till på tävlingen imorrn!
(lika bra o säga det nu, om jag inte hinner snacka med er i depån imorrn)

HEJJA HEJJA HEJJA!! :banana :tummenupp

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
blom skrev:
2462838 hehe tack ska du ha.. jag ska göra vad jag kan. men allt kan hända i motorsport. kicka har jag faktiskt lärt mig nu:rolleyes: :)
allt känns ialf jäkligt bra och jag tror att jag är frisk till 90% ialf.

beroende på resultat i morgon så kommer stora tack delas ut,, var så säkra

Ja utan mig hade du aldrig kommit någon vart, Jag är Yoda o du Skywalker:D

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Grattis som fan, Blom.

Tur för dig att säsongen är över så du inte behöver bli frånåkt och förnedrad av en gatmotard. :rolleyes:
Ska bara byta sulor och skaffa lite kraschvänlig plast till min och så måste jag ju ta license o lite sånt där men sen....då jävlar

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Instämmer - JÄTTEGRATTIS, JÄTTEGRATTIS, JÄTTEGRATTIS

Fint kört som FAAN :)

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Yes, bra som fan, jag sa ju att du skulle vinna, grattis! Kul att man fick rätt. :)

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Ja GRATTIS blom, skit skoj att du vann och grattis Lasse till Husaberg Trophy segern och Harry/Linus till 2 respektive 3 plats. Sen skulle jag vilja tacka dom Husa förarna som inte kom till tävlingen för hade ni gjort det så skulle jag förmodligen inte ha dessa hemma hos mig nu :tummenupp

Bifogat

• Däckvärmare.jpg
    Däckvärmare.jpg
    120.5 KB · Visningar: 33

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Evil M skrev:
2465068 Ja GRATTIS blom, skit skoj att du vann och grattis Lasse till Husaberg Trophy segern och Harry/Linus till 2 respektive 3 plats. Sen skulle jag vilja tacka dom Husa förarna som inte kom till tävlingen för hade ni gjort det så skulle jag förmodligen inte ha dessa hemma hos mig nu :tummenupp

långkallingar är bra att ha:tummenupp :tummenupp :tummenupp

själv fick man låna ut sina:)

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Stefan skrev:
2464427 Ska bara byta sulor och skaffa lite kraschvänlig plast till min och så måste jag ju ta license o lite sånt där men sen....då jävlar
Du behöver ingen licens för att träna! :mattias
Sedär, redan en sak mindre att fixa. :)

Och naturligtvis. Tokgrattis Blom!! :tummenupp

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Suverän körning blom, det märks att du trivs bättre på knixigare banor med lite mer "riktigt" grusparti. Sen är det ju så att övning ger träning som norrmännen säger och ingen kan påstå annat än att du tränat flitigt.

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras