blom skrev:2461055om hemska-martin får regn på sig men inte jag så ska han få låna mina![]()
Kan Blom bara lära sig kicka igång hojen och inte klantar sig helt i starten tror jag att han ( du ) tar hem segern imorgon. kanske är han inte redo för att klara av favorittrycket vem vet? Ingen idag men i övermorgon är det historia.Zandrah skrev:2461935Ja men det är ju lysandeNu har Martin 2 uppsättningar regndäck ifall det regnar
![]()
Hoppas du har ätit ordentligt med tacos nu så du kan hänga av Lasse imorrn i kungaklassen![]()
erik skrev:2461899Vilken tid bör man vara där om man ska flagga?
hehe tack ska du ha.. jag ska göra vad jag kan. men allt kan hända i motorsport. kicka har jag faktiskt lärt mig nuStoffy skrev:2462048Kan Blom bara lära sig kicka igång hojen och inte klantar sig helt i starten tror jag att han ( du ) tar hem segern imorgon. kanske är han inte redo för att klara av favorittrycket vem vet? Ingen idag men i övermorgon är det historia.
Lycka till alla som ska tävla.
blom skrev:2462838hehe tack ska du ha.. jag ska göra vad jag kan. men allt kan hända i motorsport. kicka har jag faktiskt lärt mig nu![]()
![]()
allt känns ialf jäkligt bra och jag tror att jag är frisk till 90% ialf.
beroende på resultat i morgon så kommer stora tack delas ut,, var så säkra
Evil M skrev:2465068Ja GRATTIS blom, skit skoj att du vann och grattis Lasse till Husaberg Trophy segern och Harry/Linus till 2 respektive 3 plats. Sen skulle jag vilja tacka dom Husa förarna som inte kom till tävlingen för hade ni gjort det så skulle jag förmodligen inte ha dessa hemma hos mig nu![]()
Du behöver ingen licens för att träna!Stefan skrev:2464427Ska bara byta sulor och skaffa lite kraschvänlig plast till min och så måste jag ju ta license o lite sånt där men sen....då jävlar
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!