blom skrev:2461055om hemska-martin får regn på sig men inte jag så ska han få låna mina
Kan Blom bara lära sig kicka igång hojen och inte klantar sig helt i starten tror jag att han ( du ) tar hem segern imorgon. kanske är han inte redo för att klara av favorittrycket vem vet? Ingen idag men i övermorgon är det historia.Zandrah skrev:2461935Ja men det är ju lysande Nu har Martin 2 uppsättningar regndäck ifall det regnar
Hoppas du har ätit ordentligt med tacos nu så du kan hänga av Lasse imorrn i kungaklassen
erik skrev:2461899Vilken tid bör man vara där om man ska flagga?
hehe tack ska du ha.. jag ska göra vad jag kan. men allt kan hända i motorsport. kicka har jag faktiskt lärt mig nuStoffy skrev:2462048Kan Blom bara lära sig kicka igång hojen och inte klantar sig helt i starten tror jag att han ( du ) tar hem segern imorgon. kanske är han inte redo för att klara av favorittrycket vem vet? Ingen idag men i övermorgon är det historia.
Lycka till alla som ska tävla.
blom skrev:2462838hehe tack ska du ha.. jag ska göra vad jag kan. men allt kan hända i motorsport. kicka har jag faktiskt lärt mig nu
allt känns ialf jäkligt bra och jag tror att jag är frisk till 90% ialf.
beroende på resultat i morgon så kommer stora tack delas ut,, var så säkra
Evil M skrev:2465068Ja GRATTIS blom, skit skoj att du vann och grattis Lasse till Husaberg Trophy segern och Harry/Linus till 2 respektive 3 plats. Sen skulle jag vilja tacka dom Husa förarna som inte kom till tävlingen för hade ni gjort det så skulle jag förmodligen inte ha dessa hemma hos mig nu
Du behöver ingen licens för att träna!Stefan skrev:2464427Ska bara byta sulor och skaffa lite kraschvänlig plast till min och så måste jag ju ta license o lite sånt där men sen....då jävlar
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|