Mattias650
Örebroare
Grattis Blom!
Kyckling skrev:
erik skrev:2467267Jag kan inte lägga in resultat, bara posta i kalendern. Ska ta det med Mattias
blom skrev:2465835tack igen alla .. och erik inte fan ger övning vad det nu sägs.. vissa saker föds man med
Zandrah skrev:2468105Grattis Blompa!
Helt otroligt bra kört! Jag ska börja ladda med riktig motardmat (dvs tacos) inför min debutsäsong i kungaklassen, dvs 2008
Bra jobbat alla ni andra hemmaförare som körde!
Och alla som gjort den här tävlingen möjlig ska ha grymt mycket cred! (ingen nämnd, ingen glömd)
erik skrev:24684052008? Vad ska du göra 2007 då...?
blom skrev:men herre gud det är långt dit
Mattias650 skrev:2468878Men du är ju bara 21 år gammal så du har ju framtiden för dig pöjk!
hehe jag får inteRookieSM skrev:2469139Men vi vill inte ha några fler pokalsamlare, klassa upp sig nu herr blom.
Stoffy skrev:2470094Men det här med att köra Rookie flera år i rad har jag inte hajat riktigt. Vill man inte vara med bland dom riktiga grabbaran och köra eller?
Vill man bli snabba så tror jag att det är rätt melodi i alla fall!!!
erik skrev:2470156Jag tycker det ska vara tvångsuppklassning på de snabbaste, när samma gäng är på pallen hela tiden är ju frågan hur mycket rookie de verkligen är. Rookie är ju en klass för sådana som mig som inte har så bråttom...
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|