här snackar VI motard

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
RookieSM skrev:
2471577 Får fixa extraträning imorrn om det skulle dyka upp, jag kan vara träningsledare. :)

helt klart så ska det finnas en knatte dag på banan.

vore oxå skoj att få vet hur det ligger till med komun och mark, vore ju förbaskat skoj att få börja bygga ut i vinter.

jag snackade med en kompis i går som jobbar som elgrossist, han ska kolla upp vad det skulle kosta att belysa banan som vi har idag, vore oxå grymt skoj att kunna köra när det är mörkt ute

Last edited:

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Ja, det är inte så mycket jag kan göra, lite rastlös blir man, jag hugger på allt, haha!

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
RookieSM skrev:
2471631 Ja, det är inte så mycket jag kan göra, lite rastlös blir man, jag hugger på allt, haha!

värdelöst att va hemma, har suttit hemma med feber i 2 dagar nu och man blir less rätt snabbt

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
hoho fan vad ni hinner skriva om dagarna :)

ja man kan säga mycket om uppklassningen. men som termo säger att topp 10 borde klassa upp sig håller jag inte med om.. är man inte i topp 5 i kungaklassen så har man nog faktiskt inget att göra i gärsgårdsserierna.. tråkigt men sant. anl till att jag kommer köra kungaklassen nästa år är som jag tidigare skrivit. jag får helt enkelt inte klassa upp mig för jag har inte löst ut min årslicens och för att få göra det så måste man lösa den. men till 2007 kommer den att kviteras ut.

jag sa till termo och ljungberg att jag inte alls är nöjd i söndags dom tittade på mig och såg ut ungefär så här :va . det jag menar är att jag vill eller rättare sagt SKA utveklas och bli snabb därför bör jag så snart som möjligt lämna kungaligan.

nästa år hoppas jag att vi kan ha många taco kvällar i depåerna runt om i sverige. vi har ju förbannat kul ihop och är ett riktigt skönt gäng.. tycker ialf jag:) :tummenupp

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
2471700 hoho fan vad ni hinner skriva om dagarna :)

ja man kan säga mycket om uppklassningen. men som termo säger att topp 10 borde klassa upp sig håller jag inte med om.. är man inte i topp 5 i kungaklassen så har man nog faktiskt inget att göra i gärsgårdsserierna.. tråkigt men sant. anl till att jag kommer köra kungaklassen nästa år är som jag tidigare skrivit. jag får helt enkelt inte klassa upp mig för jag har inte löst ut min årslicens och för att få göra det så måste man lösa den. men till 2007 kommer den att kviteras ut.

jag sa till termo och ljungberg att jag inte alls är nöjd i söndags dom tittade på mig och såg ut ungefär så här :va . det jag menar är att jag vill eller rättare sagt SKA utveklas och bli snabb därför bör jag så snart som möjligt lämna kungaligan.

nästa år hoppas jag att vi kan ha många taco kvällar i depåerna runt om i sverige. vi har ju förbannat kul ihop och är ett riktigt skönt gäng.. tycker ialf jag:) :tummenupp

Blom jag håller med dej, TACO is tha shit, åt i går hehe

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
måste ju naturligtvis lägga ut lite bilder från eskilstuna.. blev bara några i depån men ialf :)

Bifogat

• Bild 037.jpg
    Bild 037.jpg
    63.4 KB · Visningar: 57
  • Bild 038.jpg
    Bild 038.jpg
    64.1 KB · Visningar: 43
  • Bild 039.jpg
    Bild 039.jpg
    75.2 KB · Visningar: 48
  • Bild 040.jpg
    Bild 040.jpg
    36.5 KB · Visningar: 45
  • Bild 048.jpg
    Bild 048.jpg
    50.9 KB · Visningar: 60
  • Supermotardterror-Eskilst-BLOM.jpg
    Supermotardterror-Eskilst-BLOM.jpg
    93.9 KB · Visningar: 54

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Satan grabbar jag kom på en sak.

Varför är det ingen Rookie som har utnyttjat möjligheten att åka wild card i år.
Det måste ju vara hur coolt som helst......

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Lasse ville i Knutstorp men de ville inte ens ta emot hans ansökan där nere.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Stoffy skrev:
2471982 Satan grabbar jag kom på en sak.

Varför är det ingen Rookie som har utnyttjat möjligheten att åka wild card i år.
Det måste ju vara hur coolt som helst......
jag ville i Ö-sund.. du vet ju att vi talade om det.. men tyvär så var det för många saker som inte spelade in

Lennartsson skrev:
2472074 Fan vad ni skriver överallt.... Hittade just denna tråd.... Puss
:D :pannkyss

Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Lennartsson skrev:
2472074 Fan vad ni skriver överallt.... Hittade just denna tråd.... Puss

trodde du hade koll:D :D ang hadtagsskyggen som vi pratade om i förmiddags så pratde jag med scott idag och det är inget dom hade tänkt på men jag sa att dom skulle ta hem så vi får se hur dom ser ut, jag har fått art nr och ska ringa carlbarks i morgon, gick inte att komma fram idag

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
fan ni tjattrar ju mer än morsan, :) jag ska köra kunga klassen nästa år iaf.

Sen har jag ett problem här, hur ska jag göra, Spanien på träningsläger eller nya fälgar från italien. Elller ordnar ljungberg ett schysst lån åt mig:D

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
TERMINATOR skrev:
2472106 trodde du hade koll:D :D ang hadtagsskyggen som vi pratade om i förmiddags så pratde jag med scott idag och det är inget dom hade tänkt på men jag sa att dom skulle ta hem så vi får se hur dom ser ut, jag har fått art nr och ska ringa carlbarks i morgon, gick inte att komma fram idag

Du kommer aldrig fram på telen där..... Ro hit med nummret ringer jag stör Tomas NU.....

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aviation skrev:
2472115 fan ni tjattrar ju mer än morsan, :) jag ska köra kunga klassen nästa år iaf.

Sen har jag ett problem här, hur ska jag göra, Spanien på träningsläger eller nya fälgar från italien. Elller ordnar ljungberg ett schysst lån åt mig:D
Träningsläger före italienska fälgar. :)

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
som sagt blomman, ja har borrat upp den te 457cc så den går inte som 450.

Mjo spanien lockar men måste endå ha fälgar men kasnke kan bli någe lite billigare varriant innan =)

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Det ska vara 23 grader och sol på lördag, den som inte kommer och kör då är dum, man vet aldrig hur många fler chanser som kommer.

Jag hade lätt gjort det om jag kunnat, jag kör för att det är kul så vad gör det att tävlingssäsongen är slut. :)

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras