blom skrev:kollar fortfarande på yamaha 425-450 tror att det kan vara en bra hoj som går att ha till mycket roliga saker.. eller vad tror ni ?
Evil M skrev:Så här såg det ut på Rudviken utanför Askersund idag. Skoj var det.
har iofs hört att den ska vara rätt odödlig,, har inte testat någon men känner nog en 6-7st som haft 426or, så dom är jag inte rädda förTERMINATOR skrev:ingen 425, den hade dom problem med, den sabbade tändstift bla
blom skrev:kollar fortfarande på yamaha 425-450 tror att det kan vara en bra hoj som går att ha till mycket roliga saker.. eller vad tror ni ?
blom skrev:har iofs hört att den ska vara rätt odödlig,, har inte testat någon men känner nog en 6-7st som haft 426or, så dom är jag inte rädda för
vill naturligtvis ha en 450 men det är ju en slant till som ska in då. vi får se vad tomten kommer med
blom skrev:ja det har säkert förekommit
men vafan har ju kört husa tidigare
Kyckling skrev:Då är det bevisat, KTM är honor och Husaberg är hanar. Se hur hon stryker sig mot honom...
Fan, Fredrik, håll rätt på din lilla snusk-cykel.
Jag tänker inte betala nåt underhåll ska du ha klart för dig.
erik skrev:Det var väl "vanligt" på den hojen men å andra sidan råkar nog dom flesta INTE ut för det varje dag...
Annat är det med husa, bara tuffar och går
Double Action skrev:Ingen fara din husa är nog inte potent...
erik skrev:Hacka inte på kycklings hoj, det är inte hojens fel att föraren är dålig
VI VAR I TIDNINGEN IDAG!!!!! Såg ni artikeln om pimplarna? Längst upp i bild kunde man skymta några små prickar, det var vi det.... Dock nämndes inte vi i artikeln.
Double Action skrev:" ÖVRIGA LOKALSIDOR/HALLSBERG Publicerad: 2006-01-30 00:00
Då och då surrar det från isborrarna. I övrigt råder tystnaden på gubbdagiset på Tisarens is.
Jo, det är så han kallar det Bertil Andersson från Skogaholm, en av de tre trogna vinterfiskarna på Tisaren."
Då var det inte surr från isborrarna de hörde utan Husornas kamkedjor eller min koppling de hörde... :kocko
SKITSNACK!Double Action skrev:Ingen fara din husa är nog inte potent...
Jävla tur för dig det, annars hade ju din hoj varit rätt kass.erik skrev:Hacka inte på kycklings hoj, det är inte hojens fel att föraren är dålig
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|