blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
termo du som har koll på vädret.. hur ser det ut en vecka framåt
blom skrev:2370214termo du som har koll på vädret.. hur ser det ut en vecka framåt
RookieSM skrev:2370271Tobbe, här är fälgarna du letar efter, gula/blåa.
Såg att Ejdehage hade svarta/orange, han måste blivit impad av mina för att skaffa likadana.blom skrev:2370723eller så lär du dig att kräng däck fort.. vilket jag själv skulle behöva lära mig.. såg svarta och oranga fälgar så som mackan la ut på bild.. vill oxå ha men tycker inte att det är värt pengarna
nej!!Aviation skrev:2370757
Har du kört någe idag då Blom ??
http://www.blocket.se/vi/9033528.htm?ca=8_sAviation skrev:2370757Mjo men ja ska bli så snabb att ja har folk som gör det år mig Men det är en bit kvar tills dess dock ;P
Har du kört någe idag då Blom ??
Du... vet du en sak... Du glömde bilderna.Double Action skrev:2371162Lite bilder från dagens träning!
Weeeeeeeee!!!Double Action skrev:2371264Nu då!
nä du serRookieSM skrev:2370895Mm jag har ju regnhjul och inte fan åker jag fortare för det.
RookieSM skrev:2370832När jag köpte mina så betalade jag inte mer för dem än jag hade gjort för ett par orginal Husaberg/KTM hjul så det var ett riktigt klipp tycker jag, Alpina var dessutom de enda som gjorde hjul till min cykel. Dock kostar de väl en aning mer för en vanlig kund, 13500 kr plus ev. moms är ordinarie pris. Är du seriöst intresserad så vet jag hur man får tag på dem.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|