så är det ju, de som lägger lägst bud vinner till 99.9%
Fast det kanske är bögarnas fel förresten
Bara lägga lägre, hyra in dom för att sen skita i att betala ut lönen.
så är det ju, de som lägger lägst bud vinner till 99.9%
Fast det kanske är bögarnas fel förresten
Bara lägga lägre, hyra in dom för att sen skita i att betala ut lönen.
Aha thailändska bärplockares nya framtid!
Fast just dom har det nog varit så för ganska länge.
Menade att de skulle anställa dem i slakterierna
Fattar fortfarande inte vart SD kom in i bilden?
Forfarande sur för att de kom in i riksdag och regering eller?
Nä en underleverantör från ett satans ex kommunismland som rövknullar resten av europa genom att hora sig prismässigt och sen dunka i allsköns hästkadaver i färsen!
Oj trampade jag nån på tårna?
Tog några ex. på konservativa grupper, samt moralen då hästkött försvunnit på grund av sådana extrema grupper som ska försöka begränsa resten av folket. Sedan om det är SD, Vänster patrask, feminister, miljömuppar eller djuraktivister spelar mindre roll för mig. Allt dessa "brinner" för så fundamentalistiskt är bara en fråga om moralen.
Jakt och slakt har funnits så länge människan eller djuren har funnits på denna jord, ser inte ett mer skonsamt sätt att slakta ett djur för överlevnads skull genom traditionell slakt för att vi ska få mat på jorden. Men fortsätter dessa grupper kommer vi även behöva bedöva vilt innan man får jaga eller varför inte göra som vissa av dessa grupper och förbjuda jakt?
Och ser du inte sambandet mellan detta med hästkött och svenssons moral är det ingen ide att diskutera då du verkar ta illa vid dig för jag tycker illa om SD pågrund av deras verkliga grundstenar och inte den politiken som de försöker försköna.
Tog några ex. på konservativa grupper, samt moralen då hästkött försvunnit på grund av sådana extrema grupper som ska försöka begränsa resten av folket. Sedan om det är SD, Vänster patrask, feminister, miljömuppar eller djuraktivister spelar mindre roll för mig. Allt dessa "brinner" för så fundamentalistiskt är bara en fråga om moralen.
Jakt och slakt har funnits så länge människan eller djuren har funnits på denna jord, ser inte ett mer skonsamt sätt att slakta ett djur för överlevnads skull genom traditionell slakt för att vi ska få mat på jorden. Men fortsätter dessa grupper kommer vi även behöva bedöva vilt innan man får jaga eller varför inte göra som vissa av dessa grupper och förbjuda jakt?
Och ser du inte sambandet mellan detta med hästkött och svenssons moral är det ingen ide att diskutera då du verkar ta illa vid dig för jag tycker illa om SD pågrund av deras verkliga grundstenar och inte den politiken som de försöker försköna.
Så, den moderna utvecklade människan, år 2013, kan gött nöja sig med medeltida avlivningsmetoder?
Bor du i en hydda av kamelskit? Varför inte? Är det inte tak över huvud nog åt dig?
Utveckling, vad annars?
Utveckling ja. Den går ju verkligen framåt. Det förvånar mig att halal-slakt tex fortfarande är tillåtet.
Kolla upp videon på youtube med detta id: h_bZzxep87c
Men gör det på egen risk.
Läkemedel som kan vara skadliga för människor har hittats i hästkött
Det ställs ju höga krav på Svensk livsmedelsindustri.Är säkert bra men de kan inte hålla samma priser.Läste en artikel förra året om gås.Gåsuppfödning hadde nästa upphört i Sverige pga salmonella så i stället importerar man gås som har salmonella( för att det är inget farligt och dör vid tillagning)
http://www.nsk.se/article/20121107/TTINRIKES/121109798/-/martensgasfirande-med-utlandska-gass
Problemet är att hästarna medicineras med mediciner där karenstiden är på livstid och därför väljer man att destruera dem istället för att de går till livsmedel. Men i övrigt håller jag med om att man kan äta hästkött med gott samvete då det fortfarande finns en mängd hästar som inte medicinerats med preparat som har livstidskarens.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|