Bingo
行駛和是安靜&#
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Nej, jag tycker inte att det blev klarare. Mest beroende på att det är så många sinsemellan logiskt oberoende påståenden i ditt inlägg. Det där emd stölder osv är vanligare bland invandrare stämmer nog (ivf om brottsstaistiken kan överföras till områden), men det där om S vet ajg iten om det stämmer. Om det skulle vara en höger-vänster-fråga alltså. Glöm inte att det var regeringen Bildt som gav massassyl till Kosovoalbanerna som kom hit i början av 90-talet - innan upplösningskrigen startade och under en period då Sveriges finanser var verkligt hårt ansträngda.Felix skrev:Ivandrarfrågan var kanske luddigt uttryckt, det är balansgång på slak lina att diskutera invandring, integrationspolitik eller överhuvudtaget ha en avvikande åsikt gentemot S ideér om invandring. Man erkänner ju inte ens att systemet inte fungerar på politisk nivå trots att du och jag vet att det finns områden som är invandrartäta och där stölder osv är mycket vanligare än i trevliga villaområdet.
Det har kanske inte så mycket med invandrare att göra utan snarara med en helt vansinnig integrationspolitik.
Blev det klarare?
Min poäng var närmast att det påstås så mycket och i så allmänna ordalag att det inte går att föra en vettig diskussion om saken.