Hör upp alla jävla rasister som kör på mittsverigebanan.

Status
Ej öppen för fler svar.

Nicotin

Guest
Muhahahahahaha....

Kebab låter inge lockande idag.:D

har fått min del av sånna mail på min annons också..ett gott skratt förlänger käften helt klart...

IGNJATOVIC

Guest
Fast ifs. Hade jag varit en turk och utgått från att det i alla svenksar finns en liten rasist som längar efter att få komma ut, samt inte kunnat svenska så bra (vilken han ju ganska tydligt visade) så skulle jag nog kunnat övertolka det till att "mittsverige" = "mitt och inte ditt svergie jävla turk" och "banan" = "du är en bananätande invandrare".

:skrattaåt :rofl :rofl :rofl

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
Ush,,, man undrar egentligen varför vi släpper in så mycket böös,

:rolleyes:

Kan bara säga att jag håller med.....:tummenupp .......kostar på alla sätt o nu kan man ju inte ens äta kebab längre....:rolleyes:

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Jo visst får man många konstiga erbjudanden när man har annonser på blocket (haft två hojar och en bil ute nu under senhösten).

Men dom mest oseriösa kommer via mejl och dom kan man välja att inte ens bemöda ett svar, roligast var annars killen som trodde han skulle kunna pruta 40% på ena hojen (600kubikare) pga vad nytillverkade 250cc kina-mc modell "4you" eller något likartat inte kostade mer i billigaste lågprismodellen. Men köp en sån då... :arsele

Också många som försökte pryta uppemot 40%, iof med hänvisning "om jag finner den i perfekt skick när jag kommer", mao skulle man först låta dom pruta 40% och sedan skulle dom komma och titta och antagligen pruta ner lite till. Tror inte det... :va

Andra som prutade något åt det hållet men som i meningen efter ville trycka på att det inte var ett skambud utan att dom inte hade mer pengar, trodde att jag ville ha en snabb affär etc. Om man måste förklara att det inte är ett skambud så kan man nog räkna med att motparten uppfattar det som just det.

Eller folk som förhandlade fram ett "sistapris" via telefon och sen dök upp för att pruta ännu mer utan att kunna peka på något specifikt fel på varan. Dom fick dra hem tomhänta :arsele

(bilen och ena hojen såldes tillslut folk som fick pruta nån tusenlapp på plats efter en seriös prisdiskusion, andra hojen valde jag att behålla då jag helt enkelt anser den vara värd mer än vad andra började sälja likvärdiga hojar för)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Kan vi inte göra en Skogsturk från Flashback och alla skicka minst ett kebabtillbehör hem till honom?
Jag kan offra ett pack pita till honom, kanske skickar med en lök också.

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
"rasistiska mittsverigebanan!"

va i, nu är måttet rågat med det där gnället, nästa gång någon drar upp rasistisk så ska jag fråga om dom är helt puckade i huvet, finns det något mesigare än dravlet om rasistisk

"din #&%¤#"### "

:heil :rolleyes:

Last edited:

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
...som nämnts hade rätt i en sak iaf.
För ett antal år sedan när någon allvarligare magsjukehistoria härleddes till kebabstånden så fann man mkt riktigt flitig förekomst av både urin & sperma i kebaberna.

Antagligen ett sätt att bjuda tillbaks på sig själv som tack för gästvänligheten. :va

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
...som nämnts hade rätt i en sak iaf.
För ett antal år sedan när någon allvarligare magsjukehistoria härleddes till kebabstånden så fann man mkt riktigt flitig förekomst av både urin & sperma i kebaberna.

Antagligen ett sätt att bjuda tillbaks på sig själv som tack för gästvänligheten. :va

:lol
Det där kan ju bara inte stämma, nu får du allt länka till någon seriös tidning eller någe.
Det vore ju höjden av ironi om jag åt arabkiss och -sperma regelbundet.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...