Hör upp alla jävla rasister som kör på mittsverigebanan.

Status
Ej öppen för fler svar.

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
Skåningar!! börja fan och utbilda er, ni snackar så jävla mycket..

Haha sa han som inte ens vet skillnad på länen....:tummenupp
Tycks vara flera som snackar lite väl mycket.....

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
:lol
Det där kan ju bara inte stämma, nu får du allt länka till någon seriös tidning eller någe.
Det vore ju höjden av ironi om jag åt arabkiss och -sperma regelbundet.
Nej, det stämmer.. det finns ett ställe i Eskilstuna som blivit fällda för just det där. Iaf sperma vet jag. Urin bör tillkomma på det.

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Nej, det stämmer.. det finns ett ställe i Eskilstuna som blivit fällda för just det där. Iaf sperma vet jag. Urin bör tillkomma på det.

Jag har ätit kebab i E-tuna flera gånger.. :zpy

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nu ramlar polletten ner, när jag flög med Kamerun Airlines (!) så tyckte jag det var roligt att det stod "Seed Sauce" i menyn men nu hajar jag att vissa exotiska kulturer helt enkelt använder säd till såsen.

Det roligaste av allt är att jag nästan hamnat i bråk med attack-turkarna på Orontes som snålar med (den vita) såsen. Jag tjatar alltid om mer tills de blir sura. :zpy / :rofl

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
haha om han kommer hit skall jag doppa snorren i sillen oh potatisen åt han på midsommar...kanske i snapsen med..:D

Sir Kurtock

Bild på käringa
Gick med
7 Feb 2007
Hoj
CBX -80, CB1300F -03
Lite OT kanske men men...
"Finnen Pekka är hos doktorn: doktorn jak e så jävla trött jämt. Sänner mig utmattat varje dak. Beskriv en typisk dag, så får vi se vad vi kan göra svarar doktorn. Pekka tänker till å säger: vaknar klokkan suu o nullar särringen. Äter frukost o nullar särringen. Kår till joppet. Joppar. Åker hem på lunchrasten o nullar särringen. Åker till joppet. Joppar. Åker hem. Nullar särringen. Äter mittak. Nullar särringen. Tittar på tefe. Går o läkker mig o nullar särringen tre gånger. Doktorn kan inte låta bli att le och säger, du kanske själv har någon idé om varför du är så trött på dagarna? Pekka funderar en stund innan han svarar: Jak vet inte doktorn, kanse de bero på allt småronkande på joppet."

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
:lol
Det där kan ju bara inte stämma, nu får du allt länka till någon seriös tidning eller någe.
Det vore ju höjden av ironi om jag åt arabkiss och -sperma regelbundet.

...jag läste det i dagspressen för ganska länge sedan & borde väl finnas i hälsovårdsmyndighetens arkiv nånstans. Lyckades inte Googla fram någon säker källa dock.

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
En lagom stor.
ja du gör va du vill me din hoj om du nu vill sälja eller ej upp till dig!

frågade inget om skicket för man börjar med att ge ett bud och när man vet sedan om man kan få hojen för det priset så kan man sedan fråga skick mm mm mm.

Jag trodde man frågade om skick o likande innan man börjar snacka pris ....

Fyfan borde va dödsstraff på det.

Kunde dom inte av misstag levererat ur en kebabrulle "med extra allt" till en Hellsangelsmedlem med hagelgeväget på bågen !

Last edited:

Ufo_Micke

Medlem
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
690 Enduro R -12
Lite OT kanske men men...
"Finnen Pekka är hos doktorn: doktorn jak e så jävla trött jämt. Sänner mig utmattat varje dak. Beskriv en typisk dag, så får vi se vad vi kan göra svarar doktorn. Pekka tänker till å säger: vaknar klokkan suu o nullar särringen. Äter frukost o nullar särringen. Kår till joppet. Joppar. Åker hem på lunchrasten o nullar särringen. Åker till joppet. Joppar. Åker hem. Nullar särringen. Äter mittak. Nullar särringen. Tittar på tefe. Går o läkker mig o nullar särringen tre gånger. Doktorn kan inte låta bli att le och säger, du kanske själv har någon idé om varför du är så trött på dagarna? Pekka funderar en stund innan han svarar: Jak vet inte doktorn, kanse de bero på allt småronkande på joppet."

:skrattaåt :rofl

morphine

what the fouko
Gick med
23 Sep 2007
Hoj
R1 -07
hahaha. detta gjorde min kväll! gött att man käkade pizza idag och inte kebab. Pizza utan extra sås dessutom! känns skönt. Garvar nästan lika mycket åt "småronkande på jobbet" också! hahahaha

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar