Hör upp alla jävla rasister som kör på mittsverigebanan.

Status
Ej öppen för fler svar.

StephanD

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
I väntan på en -20 Triumph Daytona 765 LE
Kråkor i frysen hos någon kinakrog har i alla fall inträffat.
Har läst det i Aftonbladet och allt som står i tidningen är ju sant:fakta:D

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös

Haha, med tanke på all vitlökssås jag ätit i Malmö de senaste åren så borde jag ha växt livmoder och fått femlingar vid det här laget om det vore sant. :hihi

kan man stänga ett ställe för att dom runkar i maten:va

Nää det är sant... :va

Det kanske är om det blir ohygieniskt, om man låter det stå framme så pass länge att spermierna dör. Eller om man har i flänsosten istället för färskvaran kanske... :va

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
ett sånt rikspucko:D man träffar många intressanta individer när man handlar på blocket:D själv blev jag hotad med sabel när jag, 13 år gammal, köpte min första hoj...:rofl

Hahah ja han var rolig!!!

Det bästa är ju "man börjar med att ge ett bud och när man vet sedan om man kan få hojen för det priset så kan man sedan fråga skick mm mm mm.
" :galen

haha, reagerade också på det:rofl brukar det inte vara så att en begagnad hojs värde är beroende av dess skick och att man därför bör fråga mer om det för att därefter lägga ett vettigt bud?...:va :D

StephanD

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
I väntan på en -20 Triumph Daytona 765 LE
Haha, med tanke på all vitlökssås jag ätit i Malmö de senaste åren så borde jag ha växt livmoder och fått femlingar vid det här laget om det vore sant. :hihi

Om du hade varit tjej och haft den dumma vanan att sitta på maten, då hade du varit i riskzonen:D

Varje gång man säljer något på senare tid så kommer det alltid något mail med udda förslag och tveksam stavning.

Själv fick jag höra ett udda prutförsök för några årsedan med innebörden att spekulanten ville att jag skulle dra av för pizza och öl på hemvägen.

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Sure Burt. Dra råttan i pizzan också när du ändå håller på.

Jag är ingen mytoman? :mad:

Letade efter info men hittade bara lite inlägg på olika forum utan någon bra källa,
men det har stått i tidningen (då kan man dock tro att 17 är lite överdrivet, men det är vad där stod iallafall).

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
kan berätta att det är sant, det var på falafel no1 i malmö...

oo nai e de har blitt x antal fyllefalafler där... satt här med bakfyllekebabpizzan också... extra sås. men jag vill tro att de gillar mej för jag lever på deras pizza och e den enda jäveln drixar på hämtpizza...

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
Jag är ingen mytoman? :mad:

Letade efter info men hittade bara lite inlägg på olika forum utan någon bra källa,
men det har stått i tidningen (då kan man dock tro att 17 är lite överdrivet, men det är vad där stod iallafall).

har också läst det, är inte helt säker på att det var falafel no1 det är vad jag har hört, men är säker på att jag läst det.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Fast ifs. Hade jag varit en turk och utgått från att det i alla svenksar finns en liten rasist som längar efter att få komma ut, samt inte kunnat svenska så bra (vilken han ju ganska tydligt visade) så skulle jag nog kunnat övertolka det till att "mittsverige" = "mitt och inte ditt svergie jävla turk" och "banan" = "du är en bananätande invandrare".

Ja,han misstolkade nog allt det där uttrycket helt galet!
"turkens" ilskna svar att säljaren skulle vara rasist, säger väl mer om honom och hans fördomar mot oss svenskar..:wiggle

Hur kan man äta kebab när det finns gyros????!!
Kebab= pressat torftigt kött :näsblod
Gyros= saftiga köttbitar :kär

Är det nån som vet nåt bar gyroshak i centrala sthlm..??

Dark_Messenger

Guest
"turkens" ilskna svar att säljaren skulle vara rasist, säger väl mer om honom och hans fördomar mot oss svenskar..:wiggle

Köpte frysta gyros på lidl för några veckor sedan. (jag vet:pangihuve) Det var det äckligaste skit jag ätit. Brosk, fett, senor o massa skit. Saftigt my ass. :mad:

EDIT: Måste förtydliga att jag vanligtvis gillar gyros. Men dessa var äckliga!

Last edited:

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux

Hmmm Gyro vad är det?(frågar en dum norrläning), är den en sån sak vi pojkar har mellan benen som alla flickor vill ha?en sådan där saftig grov köttbit..?

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Jag är faktiskt lite småsugen på att skicka ett mail tillbaka till den elaka kebabmarodören och länka till tråden och berätta att han är rikskändis.
Nackdelen är att han har ju mitt telefonnummer och jag har ingen aning om vem det är så det känns lite drygt om han skulle börja ringa på nätterna och tvinga på mig shish-kebab.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Nackdelen är att han har ju mitt telefonnummer och jag har ingen aning om vem det är

<-- ja, då vet han hur du ser ut också :rolleyes:

-dB

Gick med
27 Aug 2003
Hoj
r6 -06
Var någon pizzeria i malmö där dom efter stickprov fann spermarester från 17 olika män i vitlökssåsen.

jag har inte ätit vitlökssås sen jag läste det i tidningen, men det var nog några år sen om jag inte mins fel.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar