imaster
Bah
kan berätta att det är sant, det var på falafel no1 i malmö...
Men då borde de ju ha stängt ner stället och Falafel no1 fanns när jag var i Malmö för två veckor sen.
Men då borde de ju ha stängt ner stället och Falafel no1 fanns när jag var i Malmö för två veckor sen.
kan man stänga ett ställe för att dom runkar i maten
Orolig?
kan man stänga ett ställe för att dom runkar i maten
Lär ju gå.
Hahah ja han var rolig!!!
Det bästa är ju "man börjar med att ge ett bud och när man vet sedan om man kan få hojen för det priset så kan man sedan fråga skick mm mm mm.
"
Haha, med tanke på all vitlökssås jag ätit i Malmö de senaste åren så borde jag ha växt livmoder och fått femlingar vid det här laget om det vore sant.
Sure Burt. Dra råttan i pizzan också när du ändå håller på.
Jag är ingen mytoman?
Letade efter info men hittade bara lite inlägg på olika forum utan någon bra källa,
men det har stått i tidningen (då kan man dock tro att 17 är lite överdrivet, men det är vad där stod iallafall).
Fast ifs. Hade jag varit en turk och utgått från att det i alla svenksar finns en liten rasist som längar efter att få komma ut, samt inte kunnat svenska så bra (vilken han ju ganska tydligt visade) så skulle jag nog kunnat övertolka det till att "mittsverige" = "mitt och inte ditt svergie jävla turk" och "banan" = "du är en bananätande invandrare".
Ja,han misstolkade nog allt det där uttrycket helt galet!
"turkens" ilskna svar att säljaren skulle vara rasist, säger väl mer om honom och hans fördomar mot oss svenskar..
Hur kan man äta kebab när det finns gyros????!!
Kebab= pressat torftigt kött
Gyros= saftiga köttbitar
Är det nån som vet nåt bar gyroshak i centrala sthlm..??
Ja,han misstolkade nog allt det där uttrycket helt galet!
"turkens" ilskna svar att säljaren skulle vara rasist, säger väl mer om honom och hans fördomar mot oss svenskar..
Hur kan man äta kebab när det finns gyros????!!
Kebab= pressat torftigt kött
Gyros= saftiga köttbitar
Är det nån som vet nåt bar gyroshak i centrala sthlm..??
Nackdelen är att han har ju mitt telefonnummer och jag har ingen aning om vem det är
Var någon pizzeria i malmö där dom efter stickprov fann spermarester från 17 olika män i vitlökssåsen.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|