Mr.PB
pbracing.se
Inte nog med det, han skulle knulla min mamma o slå sönder min bil
Ja fy fan vilka folk de finns
Inte nog med det, han skulle knulla min mamma o slå sönder min bil
HAHAHA det är rediga takter det
Vi ska va rädda om våra små rasister i Sverige dom blir bara färre och färre om invandringen fortsätter så som den gör nu.
Ofredande – 4 kapitlet 7 § BrottsbalkenBrottsgärningen skall innehålla fängelse i straffskalan.
Annars tar dom inte DNA-prov
Det är inte fängelse för sperma i någon sås.
Jag som alltid undrat varför kebab är så gott.
Du köpte den ny nu är den begagnad. jag köpte ett par kallingar förra månaden för 400:- du kan få dem för 250:-.fick ett fint bud på min hoj i förrgår:
"Hej, 35 000, kommer och hemtar, mvh,*******"
frågade om han trodde det på riktigt
Kostade dubbelt då mycket för 6mån sedan. haha!
Nja, nä det funkar lixom inte. Den enda institution som på ett bra sätt kan genomföra detta vetenskapligt är SKL i Linköping. Dom tar inte på sig "civila" analyser om inte det är väl underbyggt, exempelvis faderskapsmål.
Andra som kan göra det är några universitetslaboratorier. Men dom har inga bra sätt att sortera ut det mänskliga DNAt från växtresternas i vitlökssåsen.
Om jag utrycker mig lite sarkastiskt så är antalet spermadonatorer i snabbmatskedjornas matutbud ingen prioriterad grundforskning.
Man söker efter vissa markörer, det funkar lixom bara Teoretiskt(om det är kall sås) Men ingen har utfört detta test i verkligheten. Kostar dessutom lågt räknat 35-40 000kr bara i restriktionsenzymer.
Testa och ring SKL och fråga om dom kör spermaprov i vitlökssås, du kan ju lungt gissa att du hamnar i något register på SÄPO på personer som inte skall komma i närheten av kronprinsessan Viktoria...
Detta är ju bara nonsens...
Bor i city, rör mej sällan ute i förorten..
men tack ändå..
Verkar som de flesta verkar tro att det bara är svenskar som är/kan vara rasister.
Är det ett rasistiskt uttalande att påstå att det kommer en hel del rasister genom invandringen? Bor i Malmö och svenskar står nog inte så högt som "ras" i mångas ögon här. Kommer från en bruksort som hade mycket arbetskraftsinvandring på 50-60-talet och även de flesta andra generationens invandrare jag känner har rätt starka och uttalade rasistiska åsikter. Talar om Finland, forna Jugoslavien (otippat att det blev krig på etnisk grund där), Turkiet, Estland etc. Totalt 22 nationer representerade på tidigt 80-tal i en tätort om ca 10 000 invånare.
Är det inte rasism när föraktet riktas mot svenskar/skandinaver?
vad har det med saken att göra?? är det rättfärdigat då? att det finns blattar som inte gillar svenskar, då är det ok att snacka en massa skit som många här på tråden gjort. Dom är ju för fan lika stora puckade inskränkta jävla idioter på båda sidorna, Trodde fan att det här var en sida för folk som älskar att åka och prata HOJ, hur fan kom det här in?? visst det är jätteroligt att en idotturk har gjort bort sig, men jag har träffat och fått lika många puckade bud på mina bilar av svenskar!! men dom stavar ju rätt och då är det ok att bete sig som ett arsle, så länge det sker på bra svenska! ELLER?? kom igen alla ni som antyder, fan skärp er!
Du köpte den ny nu är den begagnad. jag köpte ett par kallingar förra månaden för 400:- du kan få dem för 250:-.
??? Eh, nä, fattar ändå inte????
Var försvarar jag det snacket du syftar på?
Var säjer jag att "det är jätteroligt att en idiotturk har gjort bort sig"?
Skall jag reagera på nåt, så blir det att jag tycker det är rätt obehagligt om folk hotas till att sälja till det eller det priset. Du verkar vara en väldigt arg person, eller?
Angriper isåfall ensidigheten i rasismen, både när den uttalas eller utpekas...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|