det jag menar är att det är lika jävla illa från båda hållen, men du drog en parallell till utläningarna i ditt område, att dom var nästan mer fientliga mot svenskar, vilket jag som blatte själv tycker är fördjävligt! det är väl självklart att det finns idioter som hotar folk när dom inte vill släppa sin hoj till vrakpriser, vem tycker att det är okej? Jag kan lova dig och alla andra på den tråden , att det finns lika många svenskar som lämnat skambud, men fortfarande på rätt svenska,
Det som gör mig förbannad är som så många på den tråden inte fattar att majoriteten av oss Faktiskt inte blåser eller hotar folk, jag har träffat lika många idioter i båda lägren. Det är inte ok att vara fientlig mot svenskar, pga av att det finnns invandrarfientliga bland dom, precis det inte är ok att hata alla blattar för att det finns en störd turk som hotat en.
Det är mycket enkelt!
Till er alla som inte känner en blatte, lär känna en så kommer ni att se vilka sköna människor det finns bland dom.
Sverige är ert land! ingen kommer att ifrån er den,
men i ärlighetens namn, måste ni erkänna att vi har ju bidragit med väldigt mycket för utvecka ert land, och majoriteten betalar faktiskt skatt.
att dom kostar för mycket! som flera på tråden gett utryck för, bevisar tydligt att dom inte läst något annat än aftonbladet.
synd om dom..