Hör upp alla jävla rasister som kör på mittsverigebanan.

Status
Ej öppen för fler svar.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
...

Det som gör mig förbannad är som så många på den tråden inte fattar att majoriteten av oss Faktiskt inte blåser eller hotar folk, jag har träffat lika många idioter i båda lägren. Det är inte ok att vara fientlig mot svenskar, pga av att det finnns invandrarfientliga bland dom, precis det inte är ok att hata alla blattar för att det finns en störd turk som hotat en.
....

Jag kan lova dig att majoriteten inte tror det. Det oftast nötter som syns och märks mest och det är därför det blir så här. Åt båda hållen.

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
det jag menar är att det är lika jävla illa från båda hållen, men du drog en parallell till utläningarna i ditt område, att dom var nästan mer fientliga mot svenskar, vilket jag som blatte själv tycker är fördjävligt! det är väl självklart att det finns idioter som hotar folk när dom inte vill släppa sin hoj till vrakpriser, vem tycker att det är okej? Jag kan lova dig och alla andra på den tråden , att det finns lika många svenskar som lämnat skambud, men fortfarande på rätt svenska,

Det som gör mig förbannad är som så många på den tråden inte fattar att majoriteten av oss Faktiskt inte blåser eller hotar folk, jag har träffat lika många idioter i båda lägren. Det är inte ok att vara fientlig mot svenskar, pga av att det finnns invandrarfientliga bland dom, precis det inte är ok att hata alla blattar för att det finns en störd turk som hotat en.

Det är mycket enkelt!

Till er alla som inte känner en blatte, lär känna en så kommer ni att se vilka sköna människor det finns bland dom.:tummenupp

Sverige är ert land! ingen kommer att ifrån er den,
men i ärlighetens namn, måste ni erkänna att vi har ju bidragit med väldigt mycket för utvecka ert land, och majoriteten betalar faktiskt skatt.

att dom kostar för mycket! som flera på tråden gett utryck för, bevisar tydligt att dom inte läst något annat än aftonbladet.
synd om dom..

Visst finns det utlänningar som är trevilga och bra. Men de flesta jag vet av är inte det. Många som antyder mycket ofta att sverige är ett jävla skit land de hatar det och blablabla. Det är verkligen fel och att komma till ett annat land och uttnytja vad de har byggt upp på ett dåligt sätt. Det är fel av vem som helst att stjäla. Det har ju gjorts undersökningar om att det är fler procent av invandrarna som sitter i fängelse än svenskarna. USA har gjort dokumentärer om att sverige tar in så mycket utlänningar. Den skola jag gick på innan (i vanlig Svensson by) fanns det utlänningar som hela tiden gick och muckade med alla svenskar. T.ex: de går i en korridor cirka 15 st och går så att ingen kan komma förbi och alla de möter säger de: Flytta dig, gå inte ivägen. En elev som var två år yngre än de gällande personerna drog de krokben på han reste sig upp då börja de putta på honom han puttade tillbaka en gån sen slog de och sparkade på han när ha låg ner, när hans mamma kom dit slog de henne också vandaliserade deras bil. Och NEJ detta är ingen överdriven historia. Fanns möjligtvis en eller två blattar på skolan som var okej på en skola med totalt 450 elever. Och som sagts tidigare finns det trevliga utlänningar men detta visar väl bara att det har gått för långt och det finns få uttlänningar (blattar) som kan ta att man säger detta.

Last edited:

Braxen

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2004
Hoj
RD125twin
att dom kostar för mycket! som flera på tråden gett utryck för, bevisar tydligt att dom inte läst något annat än aftonbladet.
synd om dom..
Ursäkta?!
Aftonbladet är en av de mest PKaktiga tidningarna som mer än gärna döljer etnicitet på mellanösternbrottslingar och kostnader för "multikulti"!

Last edited:

idris

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2007
Hoj
S1000RR
Visst finns det utlänningar som är trevilga och bra. Men de flesta jag vet av är inte det. Många som antyder mycket ofta att sverige är ett jävla skit land de hatar det och blablabla. Det är verkligen fel och att komma till ett annat land och uttnytja vad de har byggt upp på ett dåligt sätt. Det är fel av vem som helst att stjäla. Det har ju gjorts undersökningar om att det är fler procent av invandrarna som sitter i fängelse än svenskarna. USA har gjort dokumentärer om att sverige tar in så mycket utlänningar. Den skola jag gick på innan (i vanlig Svensson by) fanns det utlänningar som hela tiden gick och muckade med alla svenskar. T.ex: de går i en korridor cirka 15 st och går så att ingen kan komma förbi och alla de möter säger de: Flytta dig, gå inte ivägen. En elev som var två år yngre än de gällande personerna drog de krokben på han reste sig upp då börja de putta på honom han puttade tillbaka en gån sen slog de och sparkade på han när ha låg ner, när hans mamma kom dit slog de henne också vandaliserade deras bil. Och NEJ detta är ingen överdriven historia. Fanns möjligtvis en eller två blattar på skolan som var okej på en skola med 450 elever. Och som sagts tidigare finns det trevliga utlänningar men detta visar väl bara att det har gått för långt och det finns få uttlänningar (blattar) som kan ta att man säger detta.

Jag älskar att diskutera det, och respekterar människor som utrycker och står för sina åsikter, det är det enda sättet att förändra saker och ting.
jsg kallar heller ingen för rasist så fort dom säger nåt om en blatte som misskött sig.

Men att lyssna på ett reportage från usa, det är lite att ta i. Landet som älskar överdrifter och vill göra rambofilm av allt.
landet som bombar allt och alla för att sno deras tillgångar.
hade dom inte gjort det, så hade alla stannat i sina hemländer.
nu flyr dom från amerikanska plan och soldater.
är det nån ni ska hata är det usa!

men som du påstår att bland 450 elever så fanns det ett fåtal trevliga elever,
känns ju inte riktigt trovärdigt.
Jag blir ju extremt nyfiken på vilken skola du syftar på med 450 blatteelever?
och vart?

Det finn flera svenska reportage och undersökningar, där det visas tydligt att man plockar in blattar för ingenting, och dömmer dom betydligt hårdare och starffar dom hårdare än svenskar. jag har flera vänner som är poliser i sthlm, och gift med en jurist. även en bror som är polis.

och alla bekräftar att man ser mer igenom fingrarna när det gäller svenskar.. en blatte tar man in på reflex, och man har redan dömt honom i polisbilen.

Ursäkta?!
Aftonbladet är en av de mest PKaktiga tidningarna som mer än gärna döljer etnicitet på mellanösternbrottslingar och kostnader för "multikulti"!

Menar inte att den är invandrarfientlig!!
utan syftar på att man inte får en speciellt riktig bild av samhället av den tidningen, inte särkilt bildande eller verklighetsförankrad!

Last edited:

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
Jag älskar att diskutera det, och respekterar människor som utrycker och står för sina åsikter, det är det enda sättet att förändra saker och ting.
jsg kallar heller ingen för rasist så fort dom säger nåt om en blatte som misskött sig.

Men att lyssna på ett reportage från usa, det är lite att ta i. Landet som älskar överdrifter och vill göra rambofilm av allt.
landet som bombar allt och alla för att sno deras tillgångar.
hade dom inte gjort det, så hade alla stannat i sina hemländer.
nu flyr dom från amerikanska plan och soldater.
är det nån ni ska hata är det usa!

men som du påstår att bland 450 elever så fanns det ett fåtal trevliga elever,
känns ju inte riktigt trovärdigt.
Jag blir ju extremt nyfiken på vilken skola du syftar på med 450 blatteelever?
och vart?

Det finn flera svenska reportage och undersökningar, där det visas tydligt att man plockar in blattar för ingenting, och dömmer dom betydligt hårdare och starffar dom hårdare än svenskar. jag har flera vänner som är poliser i sthlm, och gift med en jurist. även en bror som är polis.

och alla bekräftar att man ser mer igenom fingrarna när det gäller svenskar.. en blatte tar man in på reflex, och man har redan dömt honom i polisbilen.

utan syftar på att man inte får en speciellt riktig bild av samhället av den tidningen, inte särkilt bildande eller verklighetsförankrad!

Förstår att du missförstod det. Det var totalt 450 elever på skolan och däribland både svenskar och invandrare. Det var på Ringsjöskolan i Höör.

Jag kan hålla med om att USA många ggr gör fel. Men att de gör ett reportage om hur mycket invandrare vi tar in kan ju inte bara komma upp från ingenstans.

Att man ser mellan fingrarna när det gäller svenskar och inte uttlänningar är naturligtvis inte rätt.

När jag hade skolavslutningsfest för ett par år sedan kom ett antal uttlänningar dit min mor sa:
-Hej, ni är inte bjudna kan ni vara snälla och gå?
-Vafan är du rasist eller?

Senare på kvällen helt utan anledning slängde en uttlänning upp en kniv i en av mina kompisars huvud och studsa den platta ytan mot näsan. Han hade tydligen hört någon säga blatte.

Men det har gått för långt enligt min åsikt och det är för mycket invandare isverige tycker jag, detta står jag för och har sagt det till ett flertal utlänningar I.R.L.

"Flicka pistolhotades"

"Elever slog 13-åring sedan mamman"

"lärare attackerades av elev"

Ett Jävligt likt exempel dock från en annan by i skåne:
[YOUTUBE-ID]3VFutoq2SME[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
äldre Yamaha
Som sagt, om man härleder salmonellasmitta, som drabbat x antal personer, till kebabrestauranger kan du hoppa upp & sätta dig på att man gör seriös analys av såval kebaben som såsen. Och för att upprepa mig, så läste jag i dagspressen att såväl urin som sperma upptäcktes frekvent. Myten i det hela skulle jag gissa är DNA-grejjen.
Förstår inte vad som skulle vara så förvånande med det heller, ...det vore knappast den värsta ogärning som konstaterats, ...eller?

"Verkligheten överträffar dikten" ...finns det ett spännande ordspråk som lyder.

Några citat från smittskyddsinstitutets hemsida:

"Under våren 1995 insjuknade omkring 50 personer med en ovanlig typ av S. Typhimurium (salmonella). Den epidemiologiska utredningen visade att alla ätit kebab på några olika restauranger och att köttet kommit från samma leverantör (var troligen importerat)."

"Sommaren 2003 insjuknade minst 112 personer i södra Sverige i S. Typhimurium fagtyp 108 efter att ha ätit på en och samma restaurang. I stort sett samtliga hade ätit kebabkött i en eller annan form. I samma veva rapporterades 27 ytterligare fall från två andra län i landet. De hade ätit kebab på sex olika restauranger. Kebabköttet kom från samma grossist, som hade importerat fläskkarré från Danmark. Samma ovanliga salmonellatyp kunde isoleras från köttet som hos de sjuka personerna."

...för att spä på kebabdebatten lite, så gjorde en kompis till mig (polis) tillslag mot en byggbod i Flädie som det anmälts droppa blodliknande vätska från. Där inne hängde Mårtenstorgets Kebabvagns rullar på lagring, ..okylt. :zpy

Nja, du blandar ihop begreppen hejvilt i inlägget...
Kontroll av salmonella eller andra smittor görs med agarplattor. Enkelt och det finns flera labb i varje län.

DNA-analys som har med spperman att göra, är en helt annan sak. Men det är det som är svårt att förklara. Bara för att man tycker det låter rimligt, så är det inte det. Om ens åsikt bygger på känsla snarare än fakta.

Braxen

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2004
Hoj
RD125twin
Den bild av verkligheten Aftonbladet vill ge är att vi går plus på invandringen och den inte innehåller någon som helst nackedel, så hur tänker du egentligen när du säger att det är dom som läser Aftonbladet som gnäller över kostnaden?

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
Kontroll av salmonella eller andra smittor görs med agarplattor. Enkelt och det finns flera labb i varje län.

DNA-analys som har med spperman att göra, är en helt annan sak. Men det är det som är svårt att förklara. Bara för att man tycker det låter rimligt, så är det inte det. Om ens åsikt bygger på känsla snarare än fakta.

...jag skrev ju att jag en påstådd DNA-analys torde var myten i det hela. :va
Att påvisa sperma &/el urin går rimligen att göra utan DNA-analysen antar jag som iofs aldrig mekat med agarplattor el dylika.

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
det jag menar är att det är lika jävla illa från båda hållen..... .....inte fattar att majoriteten av oss Faktiskt inte blåser eller hotar folk, .
Man måste ju i princip vara totalt både blind & döv för att ha uppfattningen att det är "lika illa i båda lägren". Och hur tröttsamt är det att höra att "det är faktiskt inte allla...." & "Majoriteten är faktiskt...." Har någon någonsin påstått att det skulle vara så ???

Tydliga faktum kvarstår att det finns en allt från måttlig till BRUTAL överrepresentation i samtlig brottslighet (förutom bokföringsbrott om jag minns BRÅ-rapporten rätt) bland "icke svenskar". Och det är ett ENORMT STORT problem som BORDE kunna pratas om, och framför allt hanteras (så är inte fallet tack vare våra makthavare).

Det finns ingen anledning för dig att ta synpunkter i den frågan personligt, ...gör du det är det ditt problem.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.

NJJJJJAAAA.....

Idag sker mycket bakterieanalys med PCR dvs att man med hjälp av enzymer masskopierar det DNA som finns i köttet/såsen/whatever man nu analyserar och sen läser man av det och typbestämmer varifrån det kommer. Därmed kan man snabbt se vilken bakterie det är och vilka anlag för bla antibiotikaresistens den har mm.mm. Men förutom bakterieDNA kan man hitta humant DNA och med lite tur hittar man haploid DNA dvs från könsceller och därmed kan man dra slutsatsen att det är spermier....

Sen är sannolikheten för att där finns haploidt humant DNA i kebabsås minimalt och sannolikheten att man skulle klara av att typa fram flera donatorer är löjligt liten men ändå...

Jsmacko

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
Mc-cykel
:corn tackar så hjärteligt herren! ska kolla in det!
Vet bara inte om man vågar sej ner till södermalm där alla flummiga konstnärs-själar härjar :skrämd :tungan
Blir skraj bara av tanken att befinna mej utanför tullarna! :hihi

haha, men du går säker om du klär dig i basker med stropp, palestinasjal, en ganska stor dutt kajal runtögonen och en blommig gardin som kjol..

det viktigaste av allt är att du låter din halvfulla flaska rosita sticka upp ur någon ficka eller hemma sydda väska..
då ska allt gå bra serru:pannkyss

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
äldre Yamaha
NJJJJJAAAA.....

Idag sker mycket bakterieanalys med PCR dvs att man med hjälp av enzymer masskopierar det DNA som finns i köttet/såsen/whatever man nu analyserar och sen läser man av det och typbestämmer varifrån det kommer. Därmed kan man snabbt se vilken bakterie det är och vilka anlag för bla antibiotikaresistens den har mm.mm. Men förutom bakterieDNA kan man hitta humant DNA och med lite tur hittar man haploid DNA dvs från könsceller och därmed kan man dra slutsatsen att det är spermier....

Sen är sannolikheten för att där finns haploidt humant DNA i kebabsås minimalt och sannolikheten att man skulle klara av att typa fram flera donatorer är löjligt liten men ändå...

Det räcker inte, alla könsceller är haploida.
Dumåste verifiera isåfall att det är humant genom i dom.
Vanliga pollen och frön är ju haploida, och sådana finns det gott om i mat.
Dessa markörer har man inte normalt i ett labb för matanalys.

Ett labb för matanalys har maskinerna för enkla dna-analyser med avseende på bakterier, men inte de restriktionsenzymer och mer avancerade sekvensieringsmaskinerna.

Jag förstår att ni tilltalas av tanken på sperman i maten, men jag är ledsen; Man har inte Sökt och hittat sperma från 17pers. Det är bara så.
Urban myt. För många som sett lite för många avsnitt av CSI. (vilken för övrigt bara är BS, med avseende på hur riktiga utredningar utförs)

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Det räcker inte, alla könsceller är haploida.
Dumåste verifiera isåfall att det är humant genom i dom.
Vanliga pollen och frön är ju haploida, och sådana finns det gott om i mat.
Dessa markörer har man inte normalt i ett labb för matanalys.

Ett labb för matanalys har maskinerna för enkla dna-analyser med avseende på bakterier, men inte de restriktionsenzymer och mer avancerade sekvensieringsmaskinerna.

Jag förstår att ni tilltalas av tanken på sperman i maten, men jag är ledsen; Man har inte Sökt och hittat sperma från 17pers. Det är bara så.
Urban myt. För många som sett lite för många avsnitt av CSI. (vilken för övrigt bara är BS, med avseende på hur riktiga utredningar utförs)

Jo men som jag sa så hittar du haploida celler med humant DNA så är det ju sperma (eller ägg för den delen )......

Givetvis krävs det speciella restriktionsenzymer och troligtvis screenar man inte matvaror för humant DNA utan man letar bakteriemarkrar.

Jag tilltalas absolut inte av tanken att det skulle ha funnits 17 pers spermier i något matprov jag ville bara påpeka att man vanligen inte typar bakterier enbart genom agarodling. Har man minsta lilla utbildning inom biokemi/genetik så inser man att det är halvvägs till omöjligt att ens lyckas få fram ett dyligt resultat och än mindre troligt att någon skulle vara dum nog att försöka.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
De må vara köparens marknad men för den sakens skull behöver inte säljaren sälja sig till lägstbjudande... Vad ämnade köparen vinna på att spy okvädes ord när denne blivit nekad ett köp? Brist på sunt förnuft och normal jävla hyfs och inget annat. Förmodligen bortskämd som barn och så vidare...

:va Varför i hela he... ska det alltid gå politik i trådar när tvenne träter och de tvenne är av olika härkomst. Kan det bara inte vara så förbannat enkelt att de träter?
Godammit!....

RC211V

LT.
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
GSXR 1000/Honda Monkey
Förstår att du missförstod det. Det var totalt 450 elever på skolan och däribland både svenskar och invandrare. Det var på Ringsjöskolan i Höör.

Jag kan hålla med om att USA många ggr gör fel. Men att de gör ett reportage om hur mycket invandrare vi tar in kan ju inte bara komma upp från ingenstans.

Att man ser mellan fingrarna när det gäller svenskar och inte uttlänningar är naturligtvis inte rätt.

När jag hade skolavslutningsfest för ett par år sedan kom ett antal uttlänningar dit min mor sa:

Senare på kvällen helt utan anledning slängde en uttlänning upp en kniv i en av mina kompisars huvud och studsa den platta ytan mot näsan. Han hade tydligen hört någon säga blatte.

Men det har gått för långt enligt min åsikt och det är för mycket invandare isverige tycker jag, detta står jag för och har sagt det till ett flertal utlänningar I.R.L.

"Flicka pistolhotades"

http://www.youtube.com/watch?v=k1VOhEwdNPU :tummenupp

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
äldre Yamaha
myten bygger på 17 st

Ja, är det mänskligt dna, och haploid cell så är det så.
Men det är inte möjligt att få ut 17 individers genetiska fingeravtryck så enkelt som det har påståtts. Utom SKL då. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så kan en del uneiversitets-labb göra detta, men det gör dom inte av ekonomiska och etiska skäl. Jag säger inte att det är omöjligt, bara att det har knappast hänt.
Att ta dna prov på någon utan deras medgivande skulle kunna falla under begreppet kroppsbesiktning. Detta får man normalt inte göra utan att vara polis eller på åklagares begäran. I sjukvärden lämnas ju alla prover frivilligt.

Skulle man vara taskig så skulle jag säga typ:
jag läste i en tidning att en forskare hade bevisat att detta...
VEM? HUR? NÄR?
Inget av detta går ju att efterforska. Det är därför man skall dra öronen åt sig när någon refererar till forskare tidningen TV

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
haha, men du går säker om du klär dig i basker med stropp, palestinasjal, en ganska stor dutt kajal runtögonen och en blommig gardin som kjol..

det viktigaste av allt är att du låter din halvfulla flaska rosita sticka upp ur någon ficka eller hemma sydda väska..
då ska allt gå bra serru:pannkyss

Prima! Då behöver jag ju inte byta om överhuvudtaget ju.. :wiggle :hihi

idris

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2007
Hoj
S1000RR
Man måste ju i princip vara totalt både blind & döv för att ha uppfattningen att det är "lika illa i båda lägren". Och hur tröttsamt är det att höra att "det är faktiskt inte allla...." & "Majoriteten är faktiskt...." Har någon någonsin påstått att det skulle vara så ???

Tydliga faktum kvarstår att det finns en allt från måttlig till BRUTAL överrepresentation i samtlig brottslighet (förutom bokföringsbrott om jag minns BRÅ-rapporten rätt) bland "icke svenskar". Och det är ett ENORMT STORT problem som BORDE kunna pratas om, och framför allt hanteras (så är inte fallet tack vare våra makthavare).

Det finns ingen anledning för dig att ta synpunkter i den frågan personligt, ...gör du det är det ditt problem.

Men fattar ni inte att frågan är större än så, och ni borde faktiskt undersöka anledningen till att många begår brott, det kanske är enda utvägen för många.
hur lätt är det för ahmed att få ett jobb oavsett om han är läkare eller truckförare, det pga av så jävla många idioter som har den uppfattningen att dom är kriminella och inte duger till nåt. vad hade du gjort efter 600 arbetsansökningar, det är billigt och fegt att säga att dom ska hem och kostar för mycket. men frågan är så invecklad att det inte går direkt att lösa i ett forum så här. ni svenskar är ju så bra och demokratiska, det enda ni gör är ju bara att tillverka och sälja vapen, som är bland världens mest avancerade.

Som används till att spränga ahmeds hus och hem, sen tycker ni att det är konstigt när han kommer hit och är krigsskadad, och desuttom blir förnedrad för sin religon. när det enda han vill är att få ett jobb och ta hand om sina barn, och köpa en volvo som alla andra. klarts som fan jag tar det personligt och blir förbannad när idioter kommer med såna komenatarer som att dom ska hem!! och bara är kriminella! jag undrar hur många blattar som är medlemmar i HD-klubbarna? och att 90% av alla medlemmar i sverigedemokraterna som just hävdar att vi bara är kriminella själva är det!! och desuttom dömda för det!! men det är man tyst om!
kom igen! världen är större än skåne!

"Flicka pistolhotades"

OK du är på den nivån! vad hittade du den videon? hos nationaldemokraterna??

Last edited:

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
Men fattar ni inte att frågan är större än så, och ni borde faktiskt undersöka anledningen till att många begår brott, det kanske är enda utvägen för många.
hur lätt är det för ahmed att få ett jobb oavsett om han är läkare eller truckförare, det pga av så jävla många idioter som har den uppfattningen att dom är kriminella och inte duger till nåt. vad hade du gjort efter 600 arbetsansökningar, det är billigt och fegt att säga att dom ska hem och kostar för mycket. men frågan är så invecklad att det inte går direkt att lösa i ett forum så här. ni svenskar är ju så bra och demokratiska, det enda ni gör är ju bara att tillverka och sälja vapen, som är bland världens mest avancerade.

Som används till att spränga ahmeds hus och hem, sen tycker ni att det är konstigt när han kommer hit och är krigsskadad, och desuttom blir förnedrad för sin religon. när det enda han vill är att få ett jobb och ta hand om sina barn, och köpa en volvo som alla andra. klarts som fan jag tar det personligt och blir förbannad när idioter kommer med såna komenatarer som att dom ska hem!! och bara är kriminella! jag undrar hur många blattar som är medlemmar i HD-klubbarna? och att 90% av alla medlemmar i sverigedemokraterna som just hävdar att vi bara är kriminella själva är det!! och desuttom dömda för det!! men det är man tyst om!
kom igen! världen är större än skåne!

OK du är på den nivån! vad hittade du den videon? hos nationaldemokraterna??

Likadant som de har framställts i undersökningar att sverigedemokraterna har många med kriminellt förflutet har det också framställts att de flesta andra partierna inte har mycket mindre kriminalitet förlutet hos sina medlemmer.

Du undrar hur många blattar som är med i HD-klubbarna? (antar att du syftar på H.A., bandidos och liknande.)

Då undrar jag hur många svenskar som är med i al-quida?

Den nivån jag är på står jag för och jag antar att de flesta i Iraq, Albanien M.M. hade ansett samma sak om lika många nordeuropeér hade kommit till deras land och betätt sig som så många därifrån gör här.

Att du undrar om jag har hittat videon på nationaldemokraternas hemsida gör att jag undrar om du tycker det är okej någon dag att man gör så som de beskriver i den filmen?

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
hoj hoj

Att begå brott är något man själv väljer.
Att välja Sverige som slutdestination för flykt från krig är också något man själv väljer.

Du borde läsa BRÅ's rapport, det är väldigt bra och får anses som nog anses som korrekt.

Läs den!

/Fredde

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati