HanneZ skrev:2510117Jo, o Kikki Danielsson väger 50 kg... efter man tappat henne på maginnehåll och blod
Edit: Samt tömt hennes fickor från godis.
Falukorv
-@
HanneZ skrev:2510117Jo, o Kikki Danielsson väger 50 kg... efter man tappat henne på maginnehåll och blod
Edit: Samt tömt hennes fickor från godis.
Förmodligen, egentligen är den helt av kolfiber eller?Fajjerblejd skrev:2510102Jo, torr.. Men den ser ju tyngre ut än vad den är.
HanneZ skrev:2510054På dom ungefär 4000 mil som jag kört motorcykel har jag aldrig fått en laserpicka riktat mot mig. Nu bor jag väl på landet också men står polisen på era småvägar och mäter farten eller är det på motorvägarna ni åker fast?
d1ce skrev:2510120Falukorv
-@
kallehäll skrev:2510283börja köra bana istället, då slipper ni oroa er för snuten.
Fajjerblejd skrev:2509920Nån i skåne som läste nya gratistidningen .SE igår? Skicka in ett sms om vad jag tyckte om de nya trafikböterna. Skrev följande:
De nya trfikböterna är på tok för höga. Vi som kör motorcykel får väl skruva av regplåten och köra ifrån polisen för att inte bli ruinerade.
Och då talar men väl för de flesta som kör sporthoj
Jaja, va bara tvungen att skryta lite...
Hur tänker du nu!! Det är ju inte ett skit outlawAnderzzon skrev:2510295Ja eller så börjar man ta ansvar för sina handlingar
Yeah, u da man!Klockringaren skrev:2510411Jag har aldrig och kommer aldrig att ge bort månadens bärs konto till staten - bara roligare o knäcka en kall efter en getaway.
Nu är det ännu roligare - festkontot har ju fördubblats.
Krille-666 skrev:2510051Vet inte hur det är för er andra men här i sthlm har vi 30 vägar som borde vara 50, 50 vägar som borde vara 70, 70 vägar som borde vara 90.. ja ni förstår vad jag menar. Det går inte att ligga exakt 50 på en stor 50 väg det är helt omöjligt för mig i alla fall, det ska vara med bil i så fall då kan jag ligga och puttra fram men på hojjen nej nej.
Ni som har jobb kanske kan slanta upp 4000 och då svider det. Föreställ er en student som får 2.500 i bidrag / månad. Inte lika roligt. Jag har iofs inte stannat för polisen på hojjen och kommer inte göra det heller Det var mina visdomsord full gas turbo ras!
Fajjerblejd skrev:2510098Duger till att köra ifrån politzei iaf. Och så himla tung e den inte, 185 kg...
Då kanske man ska skaffa en annan hobbyKrille-666 skrev:Ni som har jobb kanske kan slanta upp 4000 och då svider det. Föreställ er en student som får 2.500 i bidrag / månad. Inte lika roligt.
sandstream skrev:2510503Då kanske man ska skaffa en annan hobby
wannagofast skrev:2510306Min hoj väger 240kg och har 90hk..
Jag kör på snuten istället!!
sandstream skrev:2510503Då kanske man ska skaffa en annan hobby
Ja alla borde enligt lag ha råd med vilken hobby man vill.Fakkverk skrev:2510518Drygt inlägg. Inte väljer man vad som blir en hobby?
Men garanterat lite mer om dom får tag på dig, eller om du klotar allvarligt.Krille-666 skrev:2510544varför det? kostar mig inget om jag drar ifrån dem
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|