Maverick
VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Hojen skrotas o löses in.. får du då behålla den skrotade hojen?
RedBaron skrev:2331604Äh vad fan. Gå in i närmsta MC-butik och sno en hjälm, klipp av remmen på den och skicka in. Det är helt OK att göra så eftersom din egen bara är lite skrapad
Putte, logga ut och återvänd till Lunar med de andra retardsen. SH är ett farligt ställe för de som inte begriper ironi.Gulleplutt skrev:2331653
Fattar du inte att rökheroin är faligt???
tssss...........Jävla bönder
Ja det kan man ju.. man kan ju klippa av hakremmen o sälja till Gulleplutt..Dicken32 skrev:2331651Det var den dummaste jämförelsen jag hört i hela mitt liv tror jag, en hoj kan du ju demontera m.m ska du demontera och sälja hjämen ?
RedBaron skrev:2331658Putte, logga ut och återvänd till Lunar med de andra retardsen. SH är ett farligt ställe för de som inte begriper ironi.
Dicken32 skrev:2331625...nej fsb blåser oss på pengar, likaså staten, lura bägge 2 så mycket det bara går.
kattcalle skrev:2328563Ah, ser att vi har experter inom hållfasthetslära bland oss . Klart som fan att gratis är gott, och är den inte platt så lär den fungera till iaf 98,9%, vilket gör det totalt slöseri att slänga den.
HanneZ skrev:2328542Det där kallas rätt och slätt för försäkringsbedrägeri.
Gulleplutt skrev:2328582Ja, jag råkar läst väldigt mycket hållfasthetslära faktiskt. Inte för att det nu spelar någon större roll. Jag förstod att det skulle komma massa dryga inlägg eftersom detta är sveriges drygaste forum.
Dock så gick det till så att när jag ramlade så höll jag huvet uppe hela tiden ända tills jag stannade. Då släppte jag ner huvet mot marken och hjälmen gled ca 5cm på marken.
Du kan jämföra själv. Ta på dig hjälmen lägg dig på golvet och släpp huvet mot golvet så får du se vilken smäll det blir.
Makaron ekonomi?Lugn skrev:2331691Oj, det där var ju riktigt smart! Du borde undervisa i statsvetenskap eller makroekonomi eller liknande...
RedBaron skrev:2331604Äh vad fan. Gå in i närmsta MC-butik och sno en hjälm, klipp av remmen på den och skicka in. Det är helt OK att göra så eftersom din egen bara är lite skrapad
Maverick skrev:2331643Hojen skrotas o löses in.. får du då behålla den skrotade hojen?
Brutusmaximus skrev:2331780Oj, här fanns det överskottsenergi!*asg*
En eloge till d-ringssökaren! Hjälmen måste annars
skrotas i bingen för miljöfarligt avfall.Inte bra.
Klart nån måste ha en dubbelD liggandes.
Försäkringsbolagen pröjsar ju ändå inte 100%,
så en hjälm kan de allt bjuda på. Eller säg att jag bjuder på den.
Har inte nyttjat hojförsäkringen på snart 20 år..
(fy fasen..Det blir typ 65.000:- )...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |