Hakrem köpes(Dubbel D-ring), alt kraschad hjälm

Status
Ej öppen för fler svar.

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
bagerah skrev:
2333663 Ja ok... då handlar det om att blåsa FB i alla fall då. För om jag gör som du säger ser jag precis samma sak som jag gör nu, om jag inte ändrar min uppfattning till att det skulle vara ok och sedan försöker försvara mig med näbbar och klor! Och inte ens då är jag särskillt imponerad av ditt sätt att föra en debatt och försvara din sak!

När du lägger ut en tråd på det här sättet får du räkna med att det slutar såhär. Du kommer aldrig kunna "vinna" genom att fortsätta såhär. Så släpp gaggandet, och ta då kontakt med de som e villiga att deala med dig och ge dig en hakrem.
(Även om kanske en haklapp skulle sitta mer på sin plats.)

Eller fortsätt å roa pöbeln och gör dig själv ännu löjligare.

Personligen tycker jag du är ett pucko!

Ja, då har vi olika uppfattning då. Du är också en av dem som ska köfta emot för just sakens skull att käfta emot. Som jag tidigare skrev anser jag inte att jag blåser mitt försäkringsbolag.

Om du nu tycker det så kan du ju ha den åsikten för dig själv och inte ens yttra dig i min tråd. Jag frågade nämligen inte om din åsikt.

Vad du än skriver på SH så kommer endel att tycka att du är en idiot och andra tycka att du gör rätt.

Sen tror jag ju knappast att du häller framstår som nått annat än en stor nolla med dina egna kommentarer här.

Dessutom så verkar internetmoralen vara väldigt hög här på SH. Men i verkligheten tror jag att den är extremt mycket lägre. Det blir lite bror duktig här på nätet har jag märkt.

Sigvard

Helt enkelt underbar!
Gick med
17 May 2006
Hoj
KTM 660 SMC -06
Många säger att snubben har rätt till en ny hjälm. Eftersom bolaget gått med på att ge honom en ny. Det är ju inte det saken handlar om.
Om hjälmen inte behöver ersättas men FB tror att den är såpass dålig att den ej kan användas så är det ju försäkringebedrägrei.

Om jag lägger ner min hoj så jag får en repa på en kåpa och sedan säger tillförsäkringsbolaget att jag totalkvaddat hojjen och de då ger mig pengar till en ny är det OK? FB har ju sagt att om den är kvaddad ska jag ha en ny. Kan ju rimligtvis inte vara någotning fel med det...eller?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Nån som vet om det är nåt bra på tv ikväll :corn

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
sigges skrev:
2333726 Många säger att snubben har rätt till en ny hjälm. Eftersom bolaget gått med på att ge honom en ny. Det är ju inte det saken handlar om.
Om hjälmen inte behöver ersättas men FB tror att den är såpass dålig att den ej kan användas så är det ju försäkringebedrägrei.

Om jag lägger ner min hoj så jag får en repa på en kåpa och sedan säger tillförsäkringsbolaget att jag totalkvaddat hojjen och de då ger mig pengar till en ny är det OK? FB har ju sagt att om den är kvaddad ska jag ha en ny. Kan ju rimligtvis inte vara någotning fel med det...eller?

OK det är försäkringsbedrägeri då. Har du nån hakrem jag kan få?

sandstream

Guest
Gulleplutt skrev:
2331665 Klart jag fattar att det var ironi.....det var dock negativ ironi. Ungefär som att jag gjort något fel. Vilket jag inte har.
Negativ ironi kallas sarkasm, fan lär ni er ingenting i skolan nu för tiden?:tungan

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
The mexican är ju ganska bra, på femman vid 21.

Vad ska man tugga till en sån film då, popcorn, chips eller kladdkaka?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Nu såg jag att det är det här ghost whisperer på fyran, det kan ju vara ganska spännande. :corn

Devil 41

Ny medlem
Gick med
8 May 2005
Hoj
Kawasaki
Gulleplutt skrev:
2328538 Försäkringsbolaget vill ge mig en ny hjälm. Men jag måste klippa av och skicka in min gammla hakrem.

Grejen e att min hjälm är i toppskick. Endast lite färg som skrapats.

Nån som har en hakrem å sälja? eller vet var man kan få tag på en?

Hade jag haft en skulle du inte få den,skicka in ditt eget hakband ,din skrapade hjälm är förbrukad och kontantreglerad av Fb.

:7peta

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Dominator-Rocks skrev:
2333781 SVT 1...
Fasiken vad bra, men oj vad mycket spännande det var på tvn ikväll då.
Det är ju nästan så man inte kan bestämma sig... :confused:

Det är ju en sån där snyftare på 3:an, kanske skulle se på den o sitta gråta en stund ikväll :tummenupp

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Triumph Street Triple R -13
Jag har råkat ut för exakt samma sak, lite skrapat visir bara.

Jag struntade i att skicka in något alls och de har inte frågat efter det sedan dess.

(Kan tillägga att jag inte använt hjälmen sedan dess heller, men vem vet den kan ju vara bra att ha!)

Hoj_henke

No fuck no ride !
Gick med
30 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K1
hmm

Dicken32 skrev:
2331625 Jag kan inte fatta varför alla är så jävla duktiga på det här forumet, jag hade inte tvekat en halv sekund, fsb säger att hjälmen inte får användas och dom vill ersätta hans gamla, varför stör sig folk på att han vill behålla den gamla hjälmen? jag kan inte fatta hur det drabbar någon annan om han vill ha den gamla till åkgräsklipparen eller vad fan som hellst, nej fsb blåser oss på pengar, likaså staten, lura bägge 2 så mycket det bara går.

Håller med om att fsb blåser oss.. och hur många är det inte som tankar musik från nätet ????? ja det är ju lagligt eller hur, nä så hoppas du får tag i en rem, lycka till

sandstream

Guest
Gulleplutt skrev:
2333768 Du har en ful MC!!!!..................Ironi eller sarkasm?
Satan vilken ful hoj du har :rolleyes: = ironi
Satan vilken ful hoj du har :( = sarkasm

Det är skillnad på tal och text...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...