Halmstad

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Någon som känner nån eller vet nån som säljer bankörda däck till humana priser?

Visst, finns massa i annonsforümet, är inte orolig att inte få tag på några, är dock alltid bra att kolla med "kretsen" först. :tummenupp

:hej

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
hållundan skrev:
Någon som känner nån eller vet nån som säljer bankörda däck till humana priser?

Visst, finns massa i annonsforümet, är inte orolig att inte få tag på några, är dock alltid bra att kolla med "kretsen" först. :tummenupp

:hej
Jag har ett par liggandes. 120 och 180 breda. Du kan få kolla på dem när jag varit ute i lokalen o hämtat dem. Priset är humant!!!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
sportarn skrev:
Jag har ett par liggandes. 120 och 180 breda. Du kan få kolla på dem när jag varit ute i lokalen o hämtat dem. Priset är humant!!!
Sweet. Vad är det för nårra?

Jag är inte riktigt säker på att 180 funkar bak på min, men jag tänkte testa. Bytesrätt om det är totalknas?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
sportarn skrev:
Nåt måste man ju göra när det knappt händer nåt här inne. Ligger med öppet fönster och hör alla hojarna dra utanför men ser väldigt lite aktivitet här inne.
Eftersom håkkiklubban är försatta i konkurrs kan ju Halmstadtråden stoltsera med namnet, Halmstad Spammers (Hammers). :hihi

sportarn

Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
hållundan skrev:

Jag är inte riktigt säker på att 180 funkar bak på min, men jag tänkte testa. Bytesrätt om det är totalknas?
Jo, det är väl lugnt. Är lite osäker, men tror det är supercorsa. Köpta av MR K. Hann aldrig sätta på min bettan förrän den var såld. Och som det lutar åt nu så blir det nog en supermotard och då känns 180 lite brett. :rolleyes:

sportarn

Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
hållundan skrev:

Bakdäcket kan du kränga till fluppen om det är fel storlek. Nej, men självklart så löser vi det.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
sportarn skrev:
Jo, det är väl lugnt. Är lite osäker, men tror det är supercorsa. Köpta av MR K. Hann aldrig sätta på min bettan förrän den var såld. Och som det lutar åt nu så blir det nog en supermotard och då känns 180 lite brett. :rolleyes:
Ge mig ett bra pris så löser det sig. Sälj dom inte till nån annan. :pannkyss

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
lite aktivitet här pga att alla e ute å kör! :tummenupp såg minsann Zee när jag var ute å åkte longboard... det blir hoj till kvällen för mig.

hej hopp!

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
morecore skrev:
lite aktivitet här pga att alla e ute å kör! :tummenupp såg minsann Zee när jag var ute å åkte longboard... det blir hoj till kvällen för mig.

hej hopp!

Yepp......precis kommit från en 15 mila runda.. :)

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
VR-8 skrev:
Yepp......precis kommit från en 15 mila runda.. :)
15.3mil fick jag ihop :)
Vessingebro är ett hett tips, nordost så att säga, mellan falkenberg o torup ungefär. Jag körde en jäkla massa småvägar! dagens: en tant som försöker stoppa mig på vägen, en civilsnut bakom mig (han stod vid en korsning med armen lutandes mot dörren, dvs visar sin fina polis-brodering :tummenupp

ja det är lite blåsigt i halmstad...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Blidde en finfin omväg på vägen ner från Götet...

Lagom varmt...

Sportarn, givetvis pyntar jag i kameler. Eller annat, om så önskas! :tummenupp

belsebob

dricker Absint
Gick med
10 Oct 2004
Hoj
Såld
Jag drog också lite runt Asige, det finns ju hur många goa vägar som helst där uppe. Körde nog runt 20-mil idag o lika mycket i fre.

Ett hett tips, som jag själv blev tipsad om, är Harplinge - Getinge. Öppna fält o långa svepande kurvor. Med några 90-gradare. Lite skymda kurvor bara, men mesta dels öppna fält. Perfekt 180-väg.....

Vessigebro är najs, ganska kuperat har jag för mig. Plus i kanten att man kan ta sig därifrån till Asige, alla våras vägars väg.

Ingen som kan filma lite från de vägarna? så man kan ha något till de regnigadagarna. Jag har tänkt fixa nåt sorts fäste, men jag har ingen kamera direkt. Och jag kör inte särkilt bra heller.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jag kör bra och har kamera. ;)

Nä, seriöst, hade gärna filmat när jag kör. Nackdelen är den att jag inte har något klart kåpglas, man ser inte ett skit genom det jag har. Idioten med hojen innan har lackat kåpglaset. :huvet

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
100% hojkörning idag...

Dagen började med en sväng med skogsmaskinen. Lyckades skrämma upp en eu-moppedist och en gubbe med hund när jag våldade runt på min "endurobana" som tydligen är nån sorts promenadstig i skogen.
Sedan var det sporthojsåkning i ca 17mil. Stannade till i Torekov och smakade på den nya glassen nigger black. Om ändå alla dagar hade varit som denna.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
ola_sandin skrev:
Dagen började med en sväng med skogsmaskinen. Lyckades skrämma upp en eu-moppedist och en gubbe med hund när jag våldade runt på min "endurobana" som tydligen är nån sorts promenadstig i skogen.
Sedan var det sporthojsåkning i ca 17mil. Stannade till i Torekov och smakade på den nya glassen nigger black. Om ändå alla dagar hade varit som denna.
Fan va gött Ola!

Jag är på någon eller några svängar denna vecka, eftersom jag kört hem hojen!

Blir nog eventuellt ett däckbyte inom närmsta veckorna när/om jag fixxat tofflorna från sportarn... Måste bara hämta lite kameler först.

:tummenupp

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...