Halmstad

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Zee skrev:
Jag ska nog ut o köra vid 16-17 medans sol är.

Jag ska ta mig uppåt kustvägen till ett par nya favvo-svängar som tillåter hög fart och mycket nerlägg.

Ska ni (Henke o Ola) köra senare på kvällen eller? 18-19?
Tänkte slinta ut på en tur nu... Blir nog lugnt och stillsamt. Ska även kolla på eventuella ryggsäckar på Intersport, Stenalyckan.

Har tenta imorgon, så jag avstår nog från längre turer. Sen är det derby på C+ klockan 19, inte missa...

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
tävlingar på falken hela helgen, jiho! ska ni dit? 2-3 polare med hoj kommer i helgen, så vi blir ett gäng!

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
morecore skrev:
tävlingar på falken hela helgen, jiho! ska ni dit? 2-3 polare med hoj kommer i helgen, så vi blir ett gäng!

Faän osso, jag ska iväg ner till Kristianstad till helgen (lördag).

Är race:n på lördan eller söndan?

if race == söndag then
rock_and_roll == oh_yeah;
wheelie == juice_me_up_mode;

else
rock_and_roll == bummer;
wheelie = handbroms;

endif;

:)

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Någon som ska till Uråsa den 4-5:e juni? Bil & mcshow. Läs mer här: http://www.urasa.se/

Va där förra året & kollade och det va absolut en kul grej. I år kommer jag va med & köra uppvisningstävlingen i SuperMotard.

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Varning

Tv-pejlaren hälsade på igår (Vallås). Så ni vet...

Bara en sak att göra.. Denial denial denial.

Som Clinton sa: "I did not have sexual relations with that woman."

Förnekelse in i absurdum. :)

Han fattade väl att jag ljög, men va fan gör man...

Vad kan hända nu? Ngn som vet?
Han hotade med polisanmälan men är inte det mest på låtsas? Det kostar ju massor med pengar för svenska Uncle Sam...

Någon som vet hur mycket böter man kan få i värsta fall?

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Zee skrev:
Någon som vet hur mycket böter man kan få i värsta fall?

Vad jag vet kan du inte få böter alls. Däremot kan man väl få betala för den tiden man haft TV'n och inte betalt. Om man nu får samvetskval & vill börja betala köpte man givetvis burken igår! :tummenupp

För några veckor sedan:
TV-pejlaren: Hej jag heter ??? & är från radiotjänst
Barrett: eeeh, jaha hej. (TV'n ljuder i bakgrunden)
TV: Är Barrett hemma?
Barrett: Nej, jag heter Peter & är bara en bekant som hälsar på. Han åkte precis & handlade, prova om en halvtimme igen. :rolleyes:
TV: Jaha, för det måste blivit ngt fel och...
Barrett: Jaha men det vet jag inget om, det får du ta med honom. Hej då!

:tomten

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Barrett skrev:
Vad jag vet kan du inte få böter alls. Däremot kan man väl få betala för den tiden man haft TV'n och inte betalt. Om man nu får samvetskval & vill börja betala köpte man givetvis burken igår! :tummenupp

För några veckor sedan:
TV-pejlaren: Hej jag heter ??? & är från radiotjänst
Barrett: eeeh, jaha hej. (TV'n ljuder i bakgrunden)
TV: Är Barrett hemma?
Barrett: Nej, jag heter Peter & är bara en bekant som hälsar på. Han åkte precis & handlade, prova om en halvtimme igen. :rolleyes:
TV: Jaha, för det måste blivit ngt fel och...
Barrett: Jaha men det vet jag inget om, det får du ta med honom. Hej då!

:tomten

:lol :tummenupp

Det läskiga är ju att pejlaren vet att man ljuger och frågan är om han tänker göra ngt åt det..? :gnissla

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Zee skrev:
:lol :tummenupp

Det läskiga är ju att pejlaren vet att man ljuger och frågan är om han tänker göra ngt åt det..? :gnissla

Vad ska han göra? Han kommer ju knappast få till en husransakan för att du inte betalar TV-licens.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Tänkte under morgondagen efter tentan dra norröver mot Götet. Det kommer att ske vid 14-15tiden kanske. Den som är sewgen kan ju hänga på.

Vet inte riktigt vilken väg det blir ännu. Är öppen för alla förslag.

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
hållundan skrev:
Tänkte under morgondagen efter tentan dra norröver mot Götet. Det kommer att ske vid 14-15tiden kanske. Den som är sewgen kan ju hänga på.

Vet inte riktigt vilken väg det blir ännu. Är öppen för alla förslag.

Själv tänkte jag sätta mig framför grillen efter tentan och dicka öl efter öl tills jag inte längre mins det jag har pluggat inför tentan.:fyllisar

Vad är tvlicens för nåt, är det nåt man kan ta på vägverket?:öga

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nu har jag haft tenta. Oj, jag vill gärna också bara dra i mig hejdlösa mängder öl för att glömma det som eventuellt måste pluggas in igen inför en eventuell omtenta. Fiffan.

Men, nej, då ska man ju jobba natten. Röv.

SkogsOlle

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
Mille RSV R -00
hållundan skrev:
Nu har jag haft tenta. Oj, jag vill gärna också bara dra i mig hejdlösa mängder öl för att glömma det som eventuellt måste pluggas in igen inför en eventuell omtenta. Fiffan.

Men, nej, då ska man ju jobba natten. Röv.

Var tentan svår?? Jag lyckades ju försova mig till skiten... Så bittert när man för en gång skull pluggat...
Hur går det med mallen till undertailen?
Ha det fint i Götet.
/o

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
SkogsOlle skrev:
Var tentan svår?? Jag lyckades ju försova mig till skiten... Så bittert när man för en gång skull pluggat...
Hur går det med mallen till undertailen?
Ha det fint i Götet.
/o
Tja, den var rätt svår. Eller jo. Mellan. Jag vetefan hur det kan ha gått. Precis hur som helst känns det som.

Mall för undertail har inte gjorts ännu, får se när jag får tummen ur. Det är ingen brådska så sett...

Jag vill ha öl.

SkogsOlle

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
Mille RSV R -00
hållundan skrev:
Tja, den var rätt svår. Eller jo. Mellan. Jag vetefan hur det kan ha gått. Precis hur som helst känns det som.

Mall för undertail har inte gjorts ännu, får se när jag får tummen ur. Det är ingen brådska så sett...

Jag vill ha öl.

Vi kan ju fixa det senare.
Åker hem nästa onsdag...
Jag ska dricka öl idag!! Så jag kan supa bort det som jag lärde mig inför tentan som jag inte skrev. Är bitter :gnissla

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Nu ska jag grilla korv, dricka öl och fira sommarlov. @Hållundan ha det så kul på jobbet.:blah

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
ola_sandin skrev:
Nu ska jag grilla korv, dricka öl och fira sommarlov. @Hållundan ha det så kul på jobbet.:blah
Tack ska du ha Ola. :kiss

Filma, börna däck och byta nästa vecka?! Hur funkar crossen nu då? Känns lagrena (det därikring) fortfarande kassa/t?!

Hoppas ölen smakar gott. Nu dricker jag mineralvatten, laddar inför mitt pass...

:hoppa

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
hållundan skrev:
Tack ska du ha Ola. :kiss

Filma, börna däck och byta nästa vecka?! Hur funkar crossen nu då? Känns lagrena (det därikring) fortfarande kassa/t?!

Hoppas ölen smakar gott. Nu dricker jag mineralvatten, laddar inför mitt pass...

:hoppa

Ja, jag kan filma när du burnar, fast jag har bara en liten digitalkamera att filma med. Crossen funkar fint, vet inte varför det glappar men lagrena verkar ok och den låter inte konsigt. Det är väl bara att köra och hålla lite extra koll.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
ola_sandin skrev:
Ja, jag kan filma när du burnar, fast jag har bara en liten digitalkamera att filma med. Crossen funkar fint, vet inte varför det glappar men lagrena verkar ok och den låter inte konsigt. Det är väl bara att köra och hålla lite extra koll.
att ni inte hänger i på falken! har en polare som kört hoj i 3 år o bestämde sig för att prova rookie600. idag hade han 3e bästa tid *stolt* så kom till falkenberh imon å häng me alla andra hoj åkare. Jag e glad att ja lyckas få ihop denna mening :fyllisar

11.25 e första rejset.

jonte

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...