Halmstad

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
hållundan skrev:
3. Jag funderade på en sak efter att jag träffat dig igår. Varför ställer du inte bilen i garaget när du kör med hojen? Orka gå, liksom.

Good point. Efter noga övervägande har jag kommit fram till att det är mycket jobbigare att manövrera runt bilen nere i garaget (old-fashion muskelservo vettu). Först måste jag parkera bilen, plocka bort skivbromslås på das hoje, ta ut hojen från min p-plats, byta till bilen igen, parkera den, hoppa på hojen igen o köra.

Att parkerar utanför går typ dubbelt så snabbt! :)

Men jag förstår att du reagerar på det, hehehehe...

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Körning idag

Jag och tjejen tänkte ta en sväng ner mot Helsingborg och kolla mc-affärer, om det är någon mer som är sugen så är det bara att hänga på. Tänkte ta lite småvägar dit. Vet inte riktigt när vi sticker, men kanske vid 15.30-16.00.
Om ni vill mä så skriv in här eller ring/sms:a 0709189812.

Shopping tur mot Helsingborg:
1. Ola
2. Sofie
3.
4.
5.
6.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
morecore skrev:
teknik henke :) har en polare i växjö som har likadan cykel som du, han hinner få i 4an innan han är nere på marken igen. kopplar upp den på 2an.... men klart som fan, har man en starkare hoj.... men det går!!

later-skater
Flött... Då är det bara att langa på då...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zee skrev:
Good point. Efter noga övervägande har jag kommit fram till att det är mycket jobbigare att manövrera runt bilen nere i garaget (old-fashion muskelservo vettu). Först måste jag parkera bilen, plocka bort skivbromslås på das hoje, ta ut hojen från min p-plats, byta till bilen igen, parkera den, hoppa på hojen igen o köra.

Att parkerar utanför går typ dubbelt så snabbt! :)

Men jag förstår att du reagerar på det, hehehehe...
Ogay, då är jag med på noterna...

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Nu är jag oxå med och är ute och åker. Var o hämta flickvännens brorsas pocketbike. Ett as till att gå. 70 km gör den i alla fall. Kul som fan.
Skickar med en bild på en liknande. Jag får även ha den o leka med i flera veckor. :yoparty
attachment.php

Bifogat

• pocket.jpg
    pocket.jpg
    29.5 KB · Visningar: 90

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
ola_sandin skrev:
Jag och tjejen tänkte ta en sväng ner mot Helsingborg och kolla mc-affärer, om det är någon mer som är sugen så är det bara att hänga på. Tänkte ta lite småvägar dit. Vet inte riktigt när vi sticker, men kanske vid 15.30-16.00.
Om ni vill mä så skriv in här eller ring/sms:a 0709189812.
Blev det nån ball tur eller? Köpte ni något? Har helvetes mycket med tentor och redovisningar nu, skulle gärna kört mer, men det är inte lätt att hinna allt.

Lyckads vila upp mig lite genom att kolla senaste Star Wars på bio igår. Den rekommenderas starkt!

:tummenupp

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
hållundan skrev:
Lyckads vila upp mig lite genom att kolla senaste Star Wars på bio igår. Den rekommenderas starkt!

Yess! Är den butchig? Kör dem Jar Jar Binks genom en dokumentförstörare? :brinnerup

Undrar om man kan få biljetter till helgen?.. :va

Var det massor med folk, Henke?

Darth.jpg

Last edited:

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
hållundan skrev:
Blev det nån ball tur eller? Köpte ni något? Har helvetes mycket med tentor och redovisningar nu, skulle gärna kört mer, men det är inte lätt att hinna allt.

Japp det blev en liten tur till Laholms mc och vidare till Gerts i Ängelholm.
Riktigt gött väder, men vi hittade inga riktiga specialschtrecken.

Vi försökte först få Laholms mc att beställa hem en Shoie i xxs till tjejen, men det gick ju absolut inte att ta hem sånna storlekar om hon inte kunde garantera att köpa den.:kocko Slutligen försökte han kränga en custom-/moppehjälp till henne och sa att det är det ända han kan erbjuda.:kocko Det var likadant när jag skulle köpa mina byxor och stövlar där, det slutade med att jag fick lägga handpenning på grejjer som jag inte hade provat.:kocko
Förövrigt har jag nog fler motorcyklar i mitt garage än vad han har i sin butik.:D

Nere hos Gert var det kunden som stod i fokus och det var inga problem att beställa hem. Tänk en sån skillnad lite kundservice gör. Har hört mycket gott om Gert och kommer nog beställa där i fortsättningen.:tummenupp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zee skrev:
Yess! Är den butchig? Kör dem Jar Jar Binks genom en dokumentförstörare? :brinnerup

Undrar om man kan få biljetter till helgen?.. :va

Var det massor med folk, Henke?
Sjukt bra.

Jar-Jar är med alldeles lagom mycket. En scen, säger ingenting, sveper förbi som hastigast. Filmen är mycket bra. Riktigt mörk, mycket light sables fight. Rysningar, nästan gråtfärdighet och storhet var känslor som vävdes om vartannat igår...

Klart sevärd. Mycket folk.

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
hållundan skrev:
Sjukt bra.

Jar-Jar är med alldeles lagom mycket. En scen, säger ingenting, sveper förbi som hastigast. Filmen är mycket bra. Riktigt mörk, mycket light sables fight. Rysningar, nästan gråtfärdighet och storhet var känslor som vävdes om vartannat igår...

Klart sevärd. Mycket folk.

Sweeeeeeet! :nicka

Ska c nu direkct om det finns tickets!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zee skrev:
Sweeeeeeet! :nicka

Ska c nu direkct om det finns tickets!
Jao, gör det.... Vi köpte på internet till 18föreställningen igår. Var inga problem alls...

Nu ska jag ta hojen en snabbis till bolaget. :fyllisar

Ädit: Trist att salongen och duken är så jävla liten i Halmstad bara. Ska kolla på filmen en gång till när jag kommer hem till Götet. Palladium, det är duk det. :)

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
hållundan skrev:
Jao, gör det.... Vi köpte på internet till 18föreställningen igår. Var inga problem alls...

Nu ska jag ta hojen en snabbis till bolaget. :fyllisar

Ädit: Trist att salongen och duken är så jävla liten i Halmstad bara. Ska kolla på filmen en gång till när jag kommer hem till Götet. Palladium, det är duk det. :)

2 bilj bokade. :tummenupp

Det tråkiga är att

1) den visas i "salong 1" där det är ultradåligt ljud (jag har MYCKET bättre hemmabio hemma) och dålig bild..

2) fick bara platser på rad 2. :död

3) whatta hell.. det får duga. :)

Last edited:

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Körning

Körning idag? Om det är gött väder ikväll skulle man ju kunna köra nånstans och grilla och ljuga lite..
Är det nån som är sugen?

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
ola_sandin skrev:
Körning idag? Om det är gött väder ikväll skulle man ju kunna köra nånstans och grilla och ljuga lite..
Är det nån som är sugen?

Visst är man sugen.. :tungan men just nu är jag hoj-lös..kommer en ny i slutet av nästa vecka..

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...