Silverryggen
S-BACK MOTARDS
- Gick med
- 15 Jun 2003
- Hoj
- Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Kawakex skrev:2581869Du är väl på iaf Jonas, är ju skyldig dig minst en öl.
Räkna in mig...
Kawakex skrev:2581869Du är väl på iaf Jonas, är ju skyldig dig minst en öl.
lahi skrev:2582484Jag är nog också skyldig Jonas en öl eller sju.
Hehe, ja, det gör väl det... Öl, det gillar brudarna. Fan, det där uttrycket har satt sig i hövvet nuSilverryggen skrev:2582620Snick snack, det är sånt som jämnar ut sig över en 20 års period...
Kawakex skrev:2583921Ska vi säga på fredagkväll?
Jag tror att närmast är Delta i Falkenbergola_sandin skrev:2584006Någon här som vet var man kan fylla på kvävgas till bakdämparen i Halmstad?
harrys Nä det kvittar mej, bara dom har ölSilverryggen skrev:2584010Javisst! Vart? Förslag...
#21 skrev:2584022Jag tror att närmast är Delta i Falkenberg
Hmmm, fredag... attan. Kanske jag kan, eller inte, vi får se. Ska på lördag morgon köra till ett företag här i krokarna som har hand om en del av min utbildning här på skolan, så det är nog en jävla fördel om jag e nykter...Kawakex skrev:2583921Ska vi säga på fredagkväll?
lahi skrev:2584331Öl e gott, har Harrys mycket (olika) öl? Ny i stan och kan ingenting...
Hehe, jag får ta mig en titt på deras sortiment dåSilverryggen skrev:2584352Min vän du är i goda händer... Jobbet vettu.
Om inte annat kan du ju kolla ölsortimentet ikväll när vi käkar där...
Vill du ha mycket öl att välja bland ska du gå till Fox and Anchor. Mycket whiskey också.lahi skrev:2584361Hehe, jag får ta mig en titt på deras sortiment då
Kawakex skrev:2581869Tjenixen allihopa! jag föreslår en pubrunda för dem som är sugna, så man (jag) kan lära känna de som kör hoj i halmstad. Du är väl på iaf Jonas, är ju skyldig dig minst en öl.
Japp, jag såg det idag... Där fanns mycket av det mestastenne skrev:2584765Vill du ha mycket öl att välja bland ska du gå till Fox and Anchor. Mycket whiskey också.
Kawakex skrev:2584094harrys Nä det kvittar mej, bara dom har öl
jag kan se om jag kan få med mig lite tjejer med! Kvittar väl om de har hoj.
Öl är ju aldrig fel! Hänger nog på.Kawakex skrev:2581869Tjenixen allihopa! jag föreslår en pubrunda för dem som är sugna, så man (jag) kan lära känna de som kör hoj i halmstad. Du är väl på iaf Jonas, är ju skyldig dig minst en öl.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|