Halmstad

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Får ev med en tjej annars var det såligt på den fronten hoppas ni vill komma ändå. Be there or be square. harrys halv tio

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Tack för sällskapet alla glada !!! Hade skitkul igår :tummenupp

Jag och anders fick i oss lite(r)grann... :hihi

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Hmm, tyvärr kunde inte jag komma, men nästa gång kanske... Misstänker att ni hade ganska skoj :)

Men då var jag nykter i dag istället så det blev en runda med hojen i eftermiddags. Mötte faktiskt två hojar till vars förare trotsade kylan. Men fan vad halt det var :hihi Hyfsat kallt i backen, och lite laddtryck på det så blev det plötsligt väldigt spännande :gnissla

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
lahi skrev:
2591210 Hmm, tyvärr kunde inte jag komma, men nästa gång kanske... Misstänker att ni hade ganska skoj :)

Men då var jag nykter i dag istället så det blev en runda med hojen i eftermiddags. Mötte faktiskt två hojar till vars förare trotsade kylan. Men fan vad halt det var :hihi Hyfsat kallt i backen, och lite laddtryck på det så blev det plötsligt väldigt spännande :gnissla
En riktig entusiast:tummenupp

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Kawakex skrev:
2591258 En riktig entusiast:tummenupp
Jajjemän! :) 13 mil blev det. Men värmen är på väg igen! Ska ju bli 11-13 grader på måndag och tisdag om jag inte såg fel, så det blir fler rundor innan jag sätter in hojen i garaget för vintern :tummenupp

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
lahi skrev:
2591469 Jajjemän! :) 13 mil blev det. Men värmen är på väg igen! Ska ju bli 11-13 grader på måndag och tisdag om jag inte såg fel, så det blir fler rundor innan jag sätter in hojen i garaget för vintern :tummenupp
Skicka ett PM om du ska ut, jag kör än.:)

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
lahi skrev:
2591469 Jajjemän! :) 13 mil blev det. Men värmen är på väg igen! Ska ju bli 11-13 grader på måndag och tisdag om jag inte såg fel, så det blir fler rundor innan jag sätter in hojen i garaget för vintern :tummenupp

Passerar du Sthlm?

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Kapten Blåskägg skrev:
2591570 Passerar du Sthlm?
Stockholm?!? Nja, så långt kör jag nog inte... det är ju 50 mil dit... det kan ju bli lite småkyligt i dessa tider :hihi

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Kapten Blåskägg skrev:
2591620 Nej fan, 10-15 grader på tis. Dags att lufta klubban igen :tummenupp
Hehe, nja, jag avstår nog... :hihi Jag kör inte ens dit när det är 25 grader för att det är så långt och tråkiga vägar.

Tvilling

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2006
Hoj
1100cc koltrast med akrapovic helsys
Hmm nu händer det saker i norrekatt park!! 2 polisbilar parkerade och två som cirkulerar. 6 poliser som springer runt med ficklampor och några hundar på det!!! Dom undrade om jag hade sett vad som hände i parken, hade jag inte, och de ville inte tala om vad som står på.......om det är någon som hör något så säg gärna till, man undrar ju!!!:confused:

620 Sport

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2006
Hoj
Ducati 620Sport Ducati 900SS
Bor mittemot parken, Polisen har varit och kollat runt idag samt frågat oss och skickat ut lappar om man sett något. Hoppas de får tag på svinet!

IvarS

Medlem
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Ingen just nu
Är inte riktigt vän med SH:s sökfunktion så frågar här istället. Under vilken period är Falkenbergs motorbana öppen för allmänheten? Visst är det måndagar och pris ca 300kr/kväll? Hur är det med försäkringar, trafik gäller?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln