Silverryggen
S-BACK MOTARDS
- Gick med
- 15 Jun 2003
- Hoj
- Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Kawakex skrev:2587536harrys klockan 21.30?
I´ll be there!!!!
Kawakex skrev:2587536harrys klockan 21.30?
En riktig entusiastlahi skrev:2591210Hmm, tyvärr kunde inte jag komma, men nästa gång kanske... Misstänker att ni hade ganska skoj
Men då var jag nykter i dag istället så det blev en runda med hojen i eftermiddags. Mötte faktiskt två hojar till vars förare trotsade kylan. Men fan vad halt det var Hyfsat kallt i backen, och lite laddtryck på det så blev det plötsligt väldigt spännande
Jajjemän! 13 mil blev det. Men värmen är på väg igen! Ska ju bli 11-13 grader på måndag och tisdag om jag inte såg fel, så det blir fler rundor innan jag sätter in hojen i garaget för vinternKawakex skrev:2591258En riktig entusiast
Skicka ett PM om du ska ut, jag kör än.lahi skrev:2591469Jajjemän! 13 mil blev det. Men värmen är på väg igen! Ska ju bli 11-13 grader på måndag och tisdag om jag inte såg fel, så det blir fler rundor innan jag sätter in hojen i garaget för vintern
lahi skrev:2591469Jajjemän! 13 mil blev det. Men värmen är på väg igen! Ska ju bli 11-13 grader på måndag och tisdag om jag inte såg fel, så det blir fler rundor innan jag sätter in hojen i garaget för vintern
lahi skrev:2591586Stockholm?!? Nja, så långt kör jag nog inte... det är ju 50 mil dit... det kan ju bli lite småkyligt i dessa tider
Hehe, nja, jag avstår nog... Jag kör inte ens dit när det är 25 grader för att det är så långt och tråkiga vägar.Kapten Blåskägg skrev:2591620Nej fan, 10-15 grader på tis. Dags att lufta klubban igen
Tvilling skrev:2592786.....om det är någon som hör något så säg gärna till, man undrar ju!
Silverryggen skrev:2593888Våldtäktsförsök på en ung kvinna, hon skrek och gjorde motstånd så gärningsmannen avbröt.. www.hallandsposten.se
Tvilling skrev:2595249Hmm det var visst en fullbordad våldtäkt på en 16 årig tjej
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|