hållundan
Emozione!
Det får vi hoppas!!!! ...Chris Husky skrev:Nope, ingen schenkerbil har varit här idag, tyvärr. Kommer säkert imorgon!
Idag ska det gamla fan ta slut
Det får vi hoppas!!!! ...Chris Husky skrev:Nope, ingen schenkerbil har varit här idag, tyvärr. Kommer säkert imorgon!
hållundan skrev:Mjo, fast inget bakdäck, mycket att göra, sådär jättemycket att det inte ens går att göra nått annat. Trots det sitter jag här... Tjejorna krånglar oxå... Å så är jag alldeles för mätt...
Livet är skojigt
USCH!
Pillis skrev:Sen måste jag säga en sak till......FAN VA D BLÅSER!
Tjipp å hej!
Pillis skrev:Anledningen till att tjejerna krånglar kan kanske vara för att du har för många???
Förresten...körning på Falkenbergs banan på fredag!(om ni inte sett tråden här på SH) Massor m folk från SH, kom gärna dit å kolla lite!
Sen måste jag säga en sak till......FAN VA D BLÅSER!
Tjipp å hej!
Chris Husky skrev:Kanske man skulle ta sina kryckor & hoppa dit? Tid?
Nån som vill åka med kanske? (i bil)
Tjena. Nu är det bestämt att jag åker hem. Tyvärr men jag blev tvungen innan mina föräldrar blir galen på migfluppen skrev:Okajj ! Nå hem eller stanna ?
Tackar tackar. Blev ju riktigt bra bilder!fluppen skrev:Lägger bilder här till sportarn:
Vassego och lyck te
Pillis skrev:Körningen är 17.00-20.00...kolla tråden
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=32317&goto=newpost
Ni som kommer dit...kom gärna å säg hej i ambulansen. Pillan kan inte glassa runt i depån av förklarliga skäl!
Förresten...vaffö kryckor...d som är sååå tråkigt!? Hoppade själv runt på kryckor i över 9 veckor för x antal år sedan *suck* Halka å bröt foten...superduperklantigt!
Ring mig ring mig ring mighållundan skrev:Hmmm, jag funderar på att bombhota någon snart...
Höhöhö.... det blir säkerligen ett samtal till tokholm snart...sportarn skrev:Ring mig ring mig ring mig
hållundan skrev:Höhöhö.... det blir säkerligen ett samtal till tokholm snart...
VAR FAN ÄR MITT JÄVLA DÄCK?!
Chris Husky skrev:Jag och tjejen kommer nog upp en sväng om vädret är fint. Hon är sjuksyrra så vi kommer & hänger lite vid ambulansen & snackar lite latin
Pillis skrev:Hmm...räkna inte m att jag förstår när ni snackar latin bara *asg*
Pillis skrev:Körningen är 17.00-20.00...kolla tråden
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=32317&goto=newpost
Ni som kommer dit...kom gärna å säg hej i ambulansen. Pillan kan inte glassa runt i depån av förklarliga skäl!
Förresten...vaffö kryckor...d som är sååå tråkigt!? Hoppade själv runt på kryckor i över 9 veckor för x antal år sedan *suck* Halka å bröt foten...superduperklantigt!
fluppen skrev:Kommer kke upp en sväng om jag inte blåser bort ..
Har suttit i skolan hela dagen, inte kunnat kolla...Chris Husky skrev:Hållundan!
Har du kollat kolli nr än? Jag åker hem vid 4:a och innan dess måste jag veta för att ha en chans att ev. kunna plocka upp det!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|