Halmstad

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Chris Husky skrev:
Pga tidsbrist blev det inget besök för min del denna gång. :(
Fick du ta hand om en ung kille på Ninja 600 som klotat? (gat-gruppen). Min jobbarkompis totalklotade tydligen sin hoj :crash , fast han verkade ha klarat sig hel.

Möjligt hörru...hmm...nu när man fyllt 25 börjar minnet sakta men säkert svika :rolleyes:

Förresten...hade han helsvart ställ & mörkt hår?? El nä...den kille jag tänker på va kanske i licensgruppen?
 
Last edited:

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Hahaha, det var du tvungen till :crash

Possssöööööörrrrrrrrrr :7peta

När du har sett min hoj i dags läget, hur kan du då kalla mig posör? :va Trasiga plastkåpor & repigplast. Tom repigt skinnställ & hjälm nu mer. Ratbike är väl en bättre benämning? :tungan

Nä men största anledningen är för att få på 160-däck. Mer gummi i backen + att slicks i 150 är djävligare att komma över både som nya & beg.
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Pillis skrev:
Möjligt hörru...hmm...nu när man fyllt 25 börjar minnet sakta men säkert svika :rolleyes:

Förresten...hade han helsvart ställ & mörkt hår?? El nä...den kille jag tänker på va kanske i licensgruppen?

Jag vet hur det känns, jag har varit utrustad med guldfiskminne sen födslen :)

Blond (blonderat?), smal, ung (21 eller 22). Tror han precis köpt ett nytt spyke ställ i svart/vitt/silver med puckel.
 
Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
När du har sett min hoj i dags läget, hur kan du då kalla mig posör? :va Trasiga plastkåpor & repigplast. Tom repigt skinnställ & hjälm nu mer. Ratbike är väl en bättre benämning? :tungan

Nä men största anledningen är för att få på 160-däck. Mer gummi i backen + att slicks i 150 är djävligare att komma över både som nya & beg.
Hehehe, kom på det efter att jag skrev det... Du har ju fan den grymmaste :yoparty:rockhojen i stan föffan... Haru fixxat nån ny kåpa där bak ännu eller???

Hmm, beträffande 5"fälgen är det nog jävligt vettigt med tanke på 160däcken ja... Bra bra :tummenupp

:hej
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Chris Husky skrev:
Jag vet hur det känns, jag har varit utrustad med guldfiskminne sen födslen :)

Blond (blonderat?), smal, ung (21 eller 22). Tror han precis köpt ett nytt spyke ställ i svart/vitt/silver med puckel.

Hmm...d va ju nån som körde av i första kurvan...kan d har varit han :va
Jag tog bara uppgifter på EN av dom vi hämtade och dom andra gångerna körde jag...d e därför man inte kommer ihåg alla... :tungan
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Hehehe, kom på det efter att jag skrev det... Du har ju fan den grymmaste :yoparty:rockhojen i stan föffan... Haru fixxat nån ny kåpa där bak ännu eller???

Hmm, beträffande 5"fälgen är det nog jävligt vettigt med tanke på 160däcken ja... Bra bra :tummenupp

:hej

Nykåpa? Nä jag har ju ändå bara sönder dom :crash Både höger & vänster kåpa är kassa & dom kostar 750:-/st så det får vänta lite.

Hoppas bara fälgen får plats :gnissla Annars får jag fila däck & ändra offset
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Pillis skrev:
Hmm...d va ju nån som körde av i första kurvan...kan d har varit han :va
Jag tog bara uppgifter på EN av dom vi hämtade och dom andra gångerna körde jag...d e därför man inte kommer ihåg alla... :tungan

Ingen aning. Har inte hunnit snacka med honom än så jag vet inte var han krashade eller hur det gick till.

men tanke på hur många bilar han lyckats skicka på skoten hittills så va det bara en tidsfråga innan ngt hände, tur han gjorde det på bana! ...där det dessutom finns söta flickor som kan pyssla om honom när han får ont :tummenupp
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Chris Husky skrev:
Ingen aning. Har inte hunnit snacka med honom än så jag vet inte var han krashade eller hur det gick till.

men tanke på hur många bilar han lyckats skicka på skoten hittills så va det bara en tidsfråga innan ngt hände, tur han gjorde det på bana! ...där det dessutom finns söta flickor som kan pyssla om honom när han får ont :tummenupp

Hehe...man ska nog ha en jäkla TUR om man blir omplåstrad av en tjej...vi är ju bara 2 st så risken att det blir omplåstring av en kille istället är hyffsat stor...*skrattar*;)
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Pillis skrev:
Hehe...man ska nog ha en jäkla TUR om man blir omplåstrad av en tjej...vi är ju bara 2 st så risken att det blir omplåstring av en kille istället är hyffsat stor...*skrattar*;)

Äh så trist, är oddsen så dåliga ska jag fan aldrig klota i Falkenberg! :tungan
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Chris Husky skrev:
Äh så trist, är oddsen så dåliga ska jag fan aldrig klota i Falkenberg! :tungan

Nä, man ska väl helst hålla sej på banan vilken bana det än gäller men annars funkar det finfint att komma & säga hej & kanske ta sej en kopp kaffe UTANFÖR ambulansen :tummenupp
Men bara om man vill förstås :tungan
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Pillis skrev:
Nä, man ska väl helst hålla sej på banan vilken bana det än gäller men annars funkar det finfint att komma & säga hej & kanske ta sej en kopp kaffe UTANFÖR ambulansen :tummenupp
Men bara om man vill förstås :tungan

Oki då, en kopp kaffe kan jag gå med på :)
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Chris Husky skrev:
Oki då, en kopp kaffe kan jag gå med på :)

Toppen hörru :banana ...d e ju nästan aldrig nån som kommer fram å hälsar fastän jag vet att d e många från både Bike.se och SH som kör på banan...
Jag kan ju lixom inte springa ifrån ambulansen hur som helst å hälsa på alla jag skulle vilja hälsa på i depån...
Ska till Linköping i helgen å kolla rejsen...hoppas man får träffa lite SH profiler då:)
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Pillis skrev:
Toppen hörru :banana ...d e ju nästan aldrig nån som kommer fram å hälsar fastän jag vet att d e många från både Bike.se och SH som kör på banan...
Jag kan ju lixom inte springa ifrån ambulansen hur som helst å hälsa på alla jag skulle vilja hälsa på i depån...
Ska till Linköping i helgen å kolla rejsen...hoppas man får träffa lite SH profiler då:)

Vilka mesar! Klart man kommer & säger hej! :) ...du bjuder ju tom på kaffe & allt :tummenupp

Tänkte dra till Uråsa & kolla på uppvisning där istället, känns lite långt till Linköping bara för att titta. Nån som vill hänga med förresten?
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Chris Husky skrev:
Vilka mesar! Klart man kommer & säger hej! :) ...du bjuder ju tom på kaffe & allt :tummenupp

Tänkte dra till Uråsa & kolla på uppvisning där istället, känns lite långt till Linköping bara för att titta. Nån som vill hänga med förresten?

Jag åker överallt bara för att titta...är väl inte helt frisk antar jag :tungan Fast den här gången fixade jag å polaren så vi kunde sova över...så vi åker på lördag...hade varit liiite jobbigt att åka tidigt på söndag morgon! Nästa lördag blir det Kinnekulle...det är alltid kul m en liten utflykt m lilla rallybilen samt att jag ääääälskar att träffa nytt folk!:)
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Höhöhöh, fan va gött... Fick ju ett Roadtec istället för det Z4 jag skulle ha :banana

Tack igen Chris!!!

Hoppas biran ska smaka...

:banana
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Höhöhöh, fan va gött... Fick ju ett Roadtec istället för det Z4 jag skulle ha :banana

Tack igen Chris!!!

Hoppas biran ska smaka...

:banana

Är det bra eller dåligt?

det va inget, vad gör man inte för några öl :fyllisar
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
Är det bra eller dåligt?

det va inget, vad gör man inte för några öl :fyllisar
Det är nog bättre, roadtecet är mer race :crash, kostar lite mer och är iofs lite mjukare, men vaffan... Det var jag värd...

:hej

Edit: Det är fan inte alls någe race. Jävla touringdäck. Jaja, har man junk, så har man...

:hej
 
Last edited:

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
Det är nog bättre, roadtecet är mer race :crash, kostar lite mer och är iofs lite mjukare, men vaffan... Det var jag värd...

:hej

Edit: Det är fan inte alls någe race. Jävla touringdäck. Jaja, har man junk, så har man...

:hej
du får köpa riktiga däck killen :hihi
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Det är nog bättre, roadtecet är mer race :crash, kostar lite mer och är iofs lite mjukare, men vaffan... Det var jag värd...

:hej

Edit: Det är fan inte alls någe race. Jävla touringdäck. Jaja, har man junk, så har man...

:hej

Aj då. Fast det funkar väl för din körstil ändå isf? :7peta

Nä men va fan, antingen får du ha rätt däck eller kopenseras. Rätt ska vara rätt
 
Nyheter
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

James Bond-hojar säljs för att rädda liv

Skådespelaren Daniel Craig ...

James Bond-motorcyklar till auktion

När den 25;e Bond-filmen ”N...

Can-Am Pulse och Origin

Can-Am har presenterat sina...

Ny regelbok förändrar flat track

I USA är det AMA (American ...

Top