hållundan
Emozione!
Hahaha, det var du tvungen tillChris Husky skrev:En 5" fälg. Känndes lite fattigt att bara ha 4,25 så jag va tvungen att handla nytt.![]()

Possssöööööörrrrrrrrrr

Hahaha, det var du tvungen tillChris Husky skrev:En 5" fälg. Känndes lite fattigt att bara ha 4,25 så jag va tvungen att handla nytt.![]()
Chris Husky skrev:Pga tidsbrist blev det inget besök för min del denna gång.![]()
Fick du ta hand om en ung kille på Ninja 600 som klotat? (gat-gruppen). Min jobbarkompis totalklotade tydligen sin hoj, fast han verkade ha klarat sig hel.
hållundan skrev:Hahaha, det var du tvungen till
Possssöööööörrrrrrrrrr![]()
Pillis skrev:Möjligt hörru...hmm...nu när man fyllt 25 börjar minnet sakta men säkert svika
Förresten...hade han helsvart ställ & mörkt hår?? El nä...den kille jag tänker på va kanske i licensgruppen?
Hehehe, kom på det efter att jag skrev det... Du har ju fan den grymmasteChris Husky skrev:När du har sett min hoj i dags läget, hur kan du då kalla mig posör?Trasiga plastkåpor & repigplast. Tom repigt skinnställ & hjälm nu mer. Ratbike är väl en bättre benämning?
![]()
Nä men största anledningen är för att få på 160-däck. Mer gummi i backen + att slicks i 150 är djävligare att komma över både som nya & beg.
Chris Husky skrev:Jag vet hur det känns, jag har varit utrustad med guldfiskminne sen födslen![]()
Blond (blonderat?), smal, ung (21 eller 22). Tror han precis köpt ett nytt spyke ställ i svart/vitt/silver med puckel.
hållundan skrev:Hehehe, kom på det efter att jag skrev det... Du har ju fan den grymmastehojen i stan föffan... Haru fixxat nån ny kåpa där bak ännu eller???
Hmm, beträffande 5"fälgen är det nog jävligt vettigt med tanke på 160däcken ja... Bra bra
![]()
Pillis skrev:Hmm...d va ju nån som körde av i första kurvan...kan d har varit han
Jag tog bara uppgifter på EN av dom vi hämtade och dom andra gångerna körde jag...d e därför man inte kommer ihåg alla...![]()
Chris Husky skrev:Ingen aning. Har inte hunnit snacka med honom än så jag vet inte var han krashade eller hur det gick till.
men tanke på hur många bilar han lyckats skicka på skoten hittills så va det bara en tidsfråga innan ngt hände, tur han gjorde det på bana! ...där det dessutom finns söta flickor som kan pyssla om honom när han får ont![]()
Pillis skrev:Hehe...man ska nog ha en jäkla TUR om man blir omplåstrad av en tjej...vi är ju bara 2 st så risken att det blir omplåstring av en kille istället är hyffsat stor...*skrattar*![]()
Chris Husky skrev:Äh så trist, är oddsen så dåliga ska jag fan aldrig klota i Falkenberg!![]()
Pillis skrev:Nä, man ska väl helst hålla sej på banan vilken bana det än gäller men annars funkar det finfint att komma & säga hej & kanske ta sej en kopp kaffe UTANFÖR ambulansen![]()
Men bara om man vill förstås![]()
Chris Husky skrev:Oki då, en kopp kaffe kan jag gå med på![]()
Pillis skrev:Toppen hörru...d e ju nästan aldrig nån som kommer fram å hälsar fastän jag vet att d e många från både Bike.se och SH som kör på banan...
Jag kan ju lixom inte springa ifrån ambulansen hur som helst å hälsa på alla jag skulle vilja hälsa på i depån...
Ska till Linköping i helgen å kolla rejsen...hoppas man får träffa lite SH profiler då![]()
Chris Husky skrev:Vilka mesar! Klart man kommer & säger hej!...du bjuder ju tom på kaffe & allt
![]()
Tänkte dra till Uråsa & kolla på uppvisning där istället, känns lite långt till Linköping bara för att titta. Nån som vill hänga med förresten?
hållundan skrev:Höhöhöh, fan va gött... Fick ju ett Roadtec istället för det Z4 jag skulle ha
Tack igen Chris!!!
Hoppas biran ska smaka...
![]()
Det är nog bättre, roadtecet är mer raceChris Husky skrev:Är det bra eller dåligt?
det va inget, vad gör man inte för några öl![]()
du får köpa riktiga däck killenhållundan skrev:Det är nog bättre, roadtecet är mer race, kostar lite mer och är iofs lite mjukare, men vaffan... Det var jag värd...
Edit: Det är fan inte alls någe race. Jävla touringdäck. Jaja, har man junk, så har man...
![]()
hållundan skrev:Det är nog bättre, roadtecet är mer race, kostar lite mer och är iofs lite mjukare, men vaffan... Det var jag värd...
Edit: Det är fan inte alls någe race. Jävla touringdäck. Jaja, har man junk, så har man...
![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |