Halmstad

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Pillis skrev:
Sedär ja...trevligt!:)
Ser du inte mej så har kanske JAG blåst bort :tungan ...d blåser ju ALLTID minst dubbelt så mycket på banan som på övriga ställen!

Ja det e dumt...banan skulle legat bland massa träd i en skog, perfekt att få stop på farten vid avåkning dessutom:tungan
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Sugen på falkenberg idag, men vet dock inte om jag kan, får nog hem 5 ton bärlager till uteplatsen.

Men annars drar jag upp där, nån som e sugen att köra en sväng nu på förmiddagen/dagen ?
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
Sugen på falkenberg idag, men vet dock inte om jag kan, får nog hem 5 ton bärlager till uteplatsen.

Men annars drar jag upp där, nån som e sugen att köra en sväng nu på förmiddagen/dagen ?
Skickade sms till dig precis...

Jag måste fan plugga nu alltså. Hatar verkligen tentaplugg... Blä.... Men vi får la ses imorrn. Tar vi hojarna eller åker bil???

:hej
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Skickade sms till dig precis...

Jag måste fan plugga nu alltså. Hatar verkligen tentaplugg... Blä.... Men vi får la ses imorrn. Tar vi hojarna eller åker bil???

:hej


Det e lungt, klippte gräset istället, lika kul det :arsele

Vet inte om vi tar hojarna eller inte, allt jag vet e att min hoj e på väg att bli helt orginal :död Ska bes på måndag, så den byggs om idag.

Hörs ikväll :banana
 

Borkas

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Hemligt
Hoj
S2R
hållundan skrev:
Sådeså.

Nån som ska köra i veckan eller???


Måste bli... har ju blåst sören nu och varit svin kallt ute.
Är på gång lite finare väder nu sa dom..
Är ju inte så lite sugen! :banana

Tenta om sju och en halv timmma..... sena tenta pluggsnätter är inte fel :3freak

Aja ca: kl 12 imån är sommarlovet biff
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Borkas skrev:
Måste bli... har ju blåst sören nu och varit svin kallt ute.
Är på gång lite finare väder nu sa dom..
Är ju inte så lite sugen! :banana

Tenta om sju och en halv timmma..... sena tenta pluggsnätter är inte fel :3freak

Aja ca: kl 12 imån är sommarlovet biff
Fan jag har en tenta imorgon... Sedan har jag den sista 1:a juni. Segt som smör. Det blir säkerligen nån runda veckan.

Om nu mitt jävla däck kommit. Fattar fan inte alltså? Det BORDE ju komma idag. Suck, jag är så trött på detta nu va? Tänker fan inte beställa nått på internet igen...

:(
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Fan jag har en tenta imorgon... Sedan har jag den sista 1:a juni. Segt som smör. Det blir säkerligen nån runda veckan.

Om nu mitt jävla däck kommit. Fattar fan inte alltså? Det BORDE ju komma idag. Suck, jag är så trött på detta nu va? Tänker fan inte beställa nått på internet igen...

:(

Har inte dykt upp ngt här idag, med schenkerbilen brukar vara lite sen ibland så det är möjligt att det dyer upp senare. Hållertummarna!
Har du fått tag på kolli nr förresten? Kan ju vara intressant att se var däcket befinner sig, speciellt om det inte kommer hit idag!
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
Har inte dykt upp ngt här idag, med schenkerbilen brukar vara lite sen ibland så det är möjligt att det dyer upp senare. Hållertummarna!
Har du fått tag på kolli nr förresten? Kan ju vara intressant att se var däcket befinner sig, speciellt om det inte kommer hit idag!
Näe, han hade visst inget när jag ringde till honom, I ONSDAGS...

Det var visst en annan som hade skickat iväg det åt honom. Han visste dock att det var skickat och påväg till mig. Men som sagt inget nummer hade han. Låter lite märkligt tycker jag, då jag borde få nått kvitto eller motsvarande som kanske funkar som liknande handling...

JÄVLIGT störande iaf! Gött att du håller kollen! :tummenupp
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Näe, han hade visst inget när jag ringde till honom, I ONSDAGS...

Det var visst en annan som hade skickat iväg det åt honom. Han visste dock att det var skickat och påväg till mig. Men som sagt inget nummer hade han. Låter lite märkligt tycker jag, då jag borde få nått kvitto eller motsvarande som kanske funkar som liknande handling...

JÄVLIGT störande iaf! Gött att du håller kollen! :tummenupp

Snubben som skickat det borde ha ett kolli nr, eller kunna fiska fram ett! När skickades däcket? I onsdags? Isf kommer det säkert inte förrän imorgon. I annat fall borde det kommit nu (tycker jag)
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
Snubben som skickat det borde ha ett kolli nr, eller kunna fiska fram ett! När skickades däcket? I onsdags? Isf kommer det säkert inte förrän imorgon. I annat fall borde det kommit nu (tycker jag)
Ja jag tycker det. Jag ger honom idag och imorgon. Om inte blir det fan livat alltså... :mad:

Det skickades visst i onsdags ja. Torsdag var ju röd dag, fredag var klämdag, fast för lastbilar??? Måndag är det idag, borde komma...

Som sagt jag väntar tills imorgon. Fan det är ingen kort leverans... Det beställdes dagen innan valborgsmässoafton. Det var inte igår det...

:tummenner
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Pillis skrev:
Körningen är 17.00-20.00...kolla tråden
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=32317&goto=newpost

Ni som kommer dit...kom gärna å säg hej i ambulansen. Pillan kan inte glassa runt i depån av förklarliga skäl!

Pga tidsbrist blev det inget besök för min del denna gång. :(
Fick du ta hand om en ung kille på Ninja 600 som klotat? (gat-gruppen). Min jobbarkompis totalklotade tydligen sin hoj :crash , fast han verkade ha klarat sig hel.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
Vad får dig att tro det? :va :hihi
Höhöhö, okej då, du vill ha bira, säg som det är :lol :crash

Höhöhö, nä men om du sladdar förbi med det så får du ett sixpack för besväret! :tummenupp

Fan va gött, vilken tur att det har gått så fort :rolleyes:

Å så har jag förhoppningsvis klarat av en tenta idag oxå... Göttkött...

:hej
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Höhöhö, okej då, du vill ha bira, säg som det är :lol :crash

Höhöhö, nä men om du sladdar förbi med det så får du ett sixpack för besväret! :tummenupp

Fan va gött, vilken tur att det har gått så fort :rolleyes:

Å så har jag förhoppningsvis klarat av en tenta idag oxå... Göttkött...

:hej

Exakt, egentligen har jag haft däcket här sketa länge. Men jag har inte varit sugen på öl bara! ...nu är jag det :fyllisar :hihi

Ja ja, du fick ju iaf det innan jag fick min fälg som jag beställde 23/1 :rolleyes: Fast nu vet jag att den blev skickad från Belgien i fredags så den dyker väl upp här när som.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
Exakt, egentligen har jag haft däcket här sketa länge. Men jag har inte varit sugen på öl bara! ...nu är jag det :fyllisar :hihi

Ja ja, du fick ju iaf det innan jag fick min fälg som jag beställde 23/1 :rolleyes: Fast nu vet jag att den blev skickad från Belgien i fredags så den dyker väl upp här när som.
Höhöhö, nu blir det bara 4 bira... :7peta Närå, kalas att det kommit iallafall.

Nu måste absolut det gamla ta slut då... Höhöhö.

Ikväll ska jag fan försöka få på det nya oxå, göttkött...

Va ere för fälg du har beställt då???
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Höhöhö, nu blir det bara 4 bira... :7peta Närå, kalas att det kommit iallafall.

Nu måste absolut det gamla ta slut då... Höhöhö.

Ikväll ska jag fan försöka få på det nya oxå, göttkött...

Va ere för fälg du har beställt då???

En 5" fälg. Känndes lite fattigt att bara ha 4,25 så jag va tvungen att handla nytt. :3freak
 
Nyheter
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

James Bond-hojar säljs för att rädda liv

Skådespelaren Daniel Craig ...

James Bond-motorcyklar till auktion

När den 25;e Bond-filmen ”N...

Can-Am Pulse och Origin

Can-Am har presenterat sina...

Ny regelbok förändrar flat track

I USA är det AMA (American ...

Top