Halmstad

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Silverryggen skrev:
En "hasch-raket" då med andra ord... :tungan

Sanerade hytten igår, den va ganska sunkig :rolleyes: ...och doftgran inhandlades så det ska lukta lite gott.

Flickvännen kom på den briljanta idéen att man kan sätta upp "vitt ludd" på mellanväggen & skaffa rattmupp i samma stil. Fan vet var det här kommer sluta!? :rofl

Jaha, är det någon som ska med ner till Tomelilla på söndag & kolla på Rallycross & Supermotard SM? :yoparty
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
Sanerade hytten igår, den va ganska sunkig :rolleyes: ...och doftgran inhandlades så det ska lukta lite gott.

Flickvännen kom på den briljanta idéen att man kan sätta upp "vitt ludd" på mellanväggen & skaffa rattmupp i samma stil. Fan vet var det här kommer sluta!? :rofl

Jaha, är det någon som ska med ner till Tomelilla på söndag & kolla på Rallycross & Supermotard SM? :yoparty
Jevlar det är bara på med lowriders å grejer oxå så är saken beef...
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Någon som va nere vid hamnen vid ½9-9 tiden? Slängde på slicksen idag & va ju tvungen att testa en runda, kör ner mot hamnen & precis vid Värmeverket (turbingatan) håller jag på att köra i fatt en snutbil. Tänkte att dom vill jag inte prata med så det va bara att vända fort som fan & köra hem igen. Kör ett par hundra meter & sen dör hojen :huvet ja ja, bara att sätta på reserven & kicka igång :D

Ska man inte få köra där nere i fred längre?
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Chris Husky skrev:
Någon som va nere vid hamnen vid ½9-9 tiden? Slängde på slicksen idag & va ju tvungen att testa en runda, kör ner mot hamnen & precis vid Värmeverket (turbingatan) håller jag på att köra i fatt en snutbil. Tänkte att dom vill jag inte prata med så det va bara att vända fort som fan & köra hem igen. Kör ett par hundra meter & sen dör hojen :huvet ja ja, bara att sätta på reserven & kicka igång :D

Ska man inte få köra där nere i fred längre?

Det e helt värdelöst, jag vet många ggr man vart nere vid hamnen och gasat som man mött dom, antingen på väg dit eller så e dom redan där... Tror inte dom säger så mkt faktiskt, såvida det inte är en nitisk jävel...förresten får man inte köra med slicks på gata...ajabaja ! :)
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
fluppen skrev:
Det e helt värdelöst, jag vet många ggr man vart nere vid hamnen och gasat som man mött dom, antingen på väg dit eller så e dom redan där... Tror inte dom säger så mkt faktiskt, såvida det inte är en nitisk jävel...förresten får man inte köra med slicks på gata...ajabaja ! :)

Det är ju bättre att vara där nere & öva på bakhjulet än att göra det på Klammerdamsgatan, det borde t.o.m dom förstå. Fast det kanske är grannar som klagar eller ngn sur fiskare som vill skylla sin uteblivna fångst på en vackert ljudande motor? ...skulle inte förvåna mig :3freak

men, där är ju små prickar/hål i däcket lite varstans, räcker inte det som mönster :confused: :)
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Är det inte kullersten på klammerdamsgatan?

Nåväl. Tro fasen att det är bättre att hjula nere vid hamnen än inne i stan. Tyvärr händer det väl att man gör båda delarna :rolleyes:

Fast ingen polis har tjötat på mig här i Halmstad, än...

:fyllisar
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Är det inte kullersten på klammerdamsgatan?

Nåväl. Tro fasen att det är bättre att hjula nere vid hamnen än inne i stan. Tyvärr händer det väl att man gör båda delarna :rolleyes:

Fast ingen polis har tjötat på mig här i Halmstad, än...

:fyllisar

Jo på gångdelen är där väl kullersten, men där ska man nog inte köra alls tror jag :tungan
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
Jo på gångdelen är där väl kullersten, men där ska man nog inte köra alls tror jag :tungan
Aj fan :tungan... DÅ får jag köra runt nästa gång då!!!

Förresten, jag ska fan packa om min dämpare igen nu. Den låter fördjävla mycket. Ska försöka knö i lite mer dämpar-ull än förra gången...

:banana
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Aj fan :tungan... DÅ får jag köra runt nästa gång då!!!

Förresten, jag ska fan packa om min dämpare igen nu. Den låter fördjävla mycket. Ska försöka knö i lite mer dämpar-ull än förra gången...

:banana

Kanske läge att testa matta denna gången? Känns som den kan ha bättre förmåga att stanna kvar. Har även fått tips om att lägga ngn form av stålull eller liknande runt innerröret för att skydda ullen från att brinna upp. kanske kan vara ngt för dig?
Har dock varken testat varken det ena eller det andra själv
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
Kanske läge att testa matta denna gången? Känns som den kan ha bättre förmåga att stanna kvar. Har även fått tips om att lägga ngn form av stålull eller liknande runt innerröret för att skydda ullen från att brinna upp. kanske kan vara ngt för dig?
Har dock varken testat varken det ena eller det andra själv
Mmmm, får nog bli nått sånt... Frågan är var man köper matta istället för ull...
 

Zid

Skrevraketsåkare
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Halmstad
Hoj
FZR 1000
hållundan skrev:
Ska ni till klubben idag eller?! Jag är i stan, men hinner inte dit.

Har du kört nåt i år ännu eller?! :7peta


Jodå, nog var vi på klubben alltid - kul att du kunde komma!!! :7peta

Och ja, jag har faktiskt kört en 250 snbba mil i år :Rockbanan

GayGay
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
Racingshop eller Halmstad Gustavs har. Fast du är väl i Gbg nu eller?
Näe, är faktiskt i Halmstad en sväng..,. Ska spela in lite film inför nollningen. Var ute vid grötvik å filmade idag... Jävlar va grannt där är...

Hmm, har no stash till dämparmaterial nu ändå iofs. Den får låta...
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Zid skrev:
Jodå, nog var vi på klubben alltid - kul att du kunde komma!!! :7peta

Och ja, jag har faktiskt kört en 250 snbba mil i år :Rockbanan

GayGay
250?!??!? :näsblod

Det var det värsta... Jag är väl uppe på en 600 mil snart... :7peta

Men men...
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Näe, är faktiskt i Halmstad en sväng..,. Ska spela in lite film inför nollningen. Var ute vid grötvik å filmade idag... Jävlar va grannt där är...

Hmm, har no stash till dämparmaterial nu ändå iofs. Den får låta...

Du kan få en påse Doma dämpar ull av mig om du vill exprimentera lite :tomten Jag tror den är helt värdelös, men vad vet jag? Som sagt, den är din om du vill.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
Du kan få en påse Doma dämpar ull av mig om du vill exprimentera lite :tomten Jag tror den är helt värdelös, men vad vet jag? Som sagt, den är din om du vill.
Va äre det för ett material då tro?! Kanske kan försöka kränga i det oxå?! Har ju säkerligen lite ull kvar sedan förra gången, fast, fan vet... Så som aset låter nu...
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Va äre det för ett material då tro?! Kanske kan försöka kränga i det oxå?! Har ju säkerligen lite ull kvar sedan förra gången, fast, fan vet... Så som aset låter nu...

hmmm... ser ut som ngt som jag ryckte ur mina nallebjörnar när jag va liten. Inte speciellt troligt att det går linda dit, man får nog bara trycka in skiten på någotvis. Ja, jag vete fan :va Skulle iofs kunna tänka mig att den dämpar fint bara man får dit det ordentligt
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
hmmm... ser ut som ngt som jag ryckte ur mina nallebjörnar när jag va liten. Inte speciellt troligt att det går linda dit, man får nog bara trycka in skiten på någotvis. Ja, jag vete fan :va Skulle iofs kunna tänka mig att den dämpar fint bara man får dit det ordentligt
Hahahah, låter lurigt. Det jag smäckade på nu sist var ju långa, aslånga strån som vi lindade runt... Borde kanske tatt nått emellan a'la stålull eller nåt i botten... Men men, får la se hur jag gör...
 
Nyheter
Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

ExploreBike: Gratis kurs för motorcykeläventyr

Nu kan du lära dig hur man ...

Husqvarna TE125 gör comeback

Husqvarna har fyllt på 2025...

Invigning MC Collection

Någon i folksamlingen på me...

Stenegärd på Tidö idag

Idag, den 18 juni, startar ...

Top