Halmstad

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Aj fan :tungan... DÅ får jag köra runt nästa gång då!!!

Förresten, jag ska fan packa om min dämpare igen nu. Den låter fördjävla mycket. Ska försöka knö i lite mer dämpar-ull än förra gången...

:banana

Sääg tee om du behöver hjälp, nitar har jag juuu.. puss, nu börjar matchen !!!
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
Sääg tee om du behöver hjälp, nitar har jag juuu.. puss, nu börjar matchen !!!
Ja föffan, fast jag tänkte göra det på jobbet nu i veckan,.... har ju ändå inget bättrre för miog ändå....



fan vi får ses sanret igen,.... va ju asl¨ångesedan......e jag fuller nu? nä det trort jag nte,...

gaygay
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Här har ni gjort underverk igen grabbar (och tjejer? Finns det nån?). Nåväl. Vad tycker ni om nya SH då?

Jag är lite väck, men lär väl komma underund med det jättesnart. Ha, när det var nere inatt och jag jobbade trodde jag att världen skulle stanna, men jag klarade mig.

Du har rätt Magnus, eksem, det stämmer. Jobbigt är det.

:hej
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Ja föffan, fast jag tänkte göra det på jobbet nu i veckan,.... har ju ändå inget bättrre för miog ändå....



fan vi får ses sanret igen,.... va ju asl¨ångesedan......e jag fuller nu? nä det trort jag nte,...

gaygay

Fyllegris ! Ja fan...det är eran tur att komma ner tee hstd ju, ta din göteborska vapendragare och pallra er hit ! Du måste klättrat på väggarna nu när SH låg nere....haha..nå, inga mer personangrepp nu då hållundan !
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
fluppen skrev:
Kul att du hade kul, synd bara att jag inte kan se dina dåliga bilder, det plockar för många kb, vodafone blir så glada att ta betalt då.... :(

Surfar du med mobilen? Sicka nymodigheter! Sånt fanns minsan inte på min tid :fyllisar
 

Zid

Skrevraketsåkare
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Halmstad
Hoj
FZR 1000
hållundan skrev:
Här har ni gjort underverk igen grabbar (och tjejer? Finns det nån?). Nåväl. Vad tycker ni om nya SH då?

Jag är lite väck, men lär väl komma underund med det jättesnart. Ha, när det var nere inatt och jag jobbade trodde jag att världen skulle stanna, men jag klarade mig.

Du har rätt Magnus, eksem, det stämmer. Jobbigt är det.

:hej


Du kanske kan höra med någon klinik om det finns någon form av piller man kan ta som lindrar abstinensen :ätapiller ....jag menar i förebyggande syfte om SH skulle ligga nere någon gång i framtiden..... :skrämd
 

Zid

Skrevraketsåkare
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Halmstad
Hoj
FZR 1000
fluppen skrev:
Kul att du hade kul, synd bara att jag inte kan se dina dåliga bilder, det plockar för många kb, vodafone blir så glada att ta betalt då.... :(

Du får väl sova några fler nätter på jobbet :trött ...så du får råd att mobilsurfa mer... :D
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Daggarparn skrev:
E de nå´n som har en go runda på G?

/daggarparn.
Föffan, nu är jag tyvärr (eller, ja, i götet iaf)... JObbar steinhardt...

Eller inte... Fan, fluppen, MAGNUS, och gubbarna borde la fan åka lite tycker man. Borkas och gänget borde la oxå köra...

Hade jag vart nere hade jag lätt kört... Ska EV. hem till Halmstad till midsommar, tar EV. hojen, isåfall blire la åkning, på söndag iaf, när baksmällan lagt sig.... :crash
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Chris Husky skrev:
Surfar du med mobilen? Sicka nymodigheter! Sånt fanns minsan inte på min tid :fyllisar


Japp mobilt sporthoj.com, kan det bli bättre ?
Inte många mobiler man kan surfa htlm baserade sidor med, men med min kan man :yoparty
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Daggarparn skrev:
E de nå´n som har en go runda på G?

/daggarparn.

JAg e på !! Dock efter midsommar...fullt schema innan dess :fyllisar

Den enda jag kört med hör från halmstad-tråden e hållundan och zid :va och hur många e vi ?????


SÅ KOM IGEN NU !!!!!!! BÄTTRE UPPSLUTNING, DET E JU KULIGARE ATT KÖRA MÅNGA OCH NI KÖR VÄL ?????

Ska vi bestämma datum ? Kanske söndag då, så kan du hållundan oxå medverka :tuttar
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top