Halmstad

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
fluppen skrev:
Japp mobilt sporthoj.com, kan det bli bättre ?
Inte många mobiler man kan surfa htlm baserade sidor med, men med min kan man :yoparty

Sitta & jobba vid en dator uppkopplad mot SH hela dagarna känns aningen bättre :tungan

Hänger tyvärr inte med på söndag, vill inte slita ut mina däck genom att ligga & nöta landsväg mm. Men ska ni stå & posa vid slottsparkeringen ngn dag kan man ju komma förbi en sväng iofs!
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Chris Husky skrev:
Sitta & jobba vid en dator uppkopplad mot SH hela dagarna känns aningen bättre :tungan

Hänger tyvärr inte med på söndag, vill inte slita ut mina däck genom att ligga & nöta landsväg mm. Men ska ni stå & posa vid slottsparkeringen ngn dag kan man ju komma förbi en sväng iofs!


Ja det hade ju vart bätter !! MEn å andra sidan kan du inte surfa SH när du tar en paus när du kör hoj, det kan jag !

Vadå inte slita däck ??? :3freak Vanligtvis köper man däck för att gradvis slita ner dom, hur gör du ? :D
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
fluppen skrev:
Ja det hade ju vart bätter !! MEn å andra sidan kan du inte surfa SH när du tar en paus när du kör hoj, det kan jag !

Vadå inte slita däck ??? :3freak Vanligtvis köper man däck för att gradvis slita ner dom, hur gör du ? :D

När jag kör hoj kör jag hoj, när jag surfar surfar jag :7peta :)

Slita ner dom?!? :skrämd Vet du vad däck kostar? :D
Nä men jag har mjuka slicks, för mkt åkaraktframkörning så är det bara kasta dom sen :(
 

Daggarparn

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Ingen numer :-(
fluppen skrev:
JAg e på !! Dock efter midsommar...fullt schema innan dess :fyllisar

Den enda jag kört med hör från halmstad-tråden e hållundan och zid :va och hur många e vi ?????


SÅ KOM IGEN NU !!!!!!! BÄTTRE UPPSLUTNING, DET E JU KULIGARE ATT KÖRA MÅNGA OCH NI KÖR VÄL ?????

Ska vi bestämma datum ? Kanske söndag då, så kan du hållundan oxå medverka :tuttar
Tid & plats?
:confused:
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Bra fluppen! Härligt! Se till att få me folket nu...

Vi kanske ska starta en sån däringa SMS-lista som dom har i Supermotard-tråden från Götet...

Eller, äsch...

Jag tar NOG hojen ner till Halmstad imorrn. Då jeflar får vi köra på söndagen...
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Chris Husky skrev:
När jag kör hoj kör jag hoj, när jag surfar surfar jag :7peta :)

Slita ner dom?!? :skrämd Vet du vad däck kostar? :D
Nä men jag har mjuka slicks, för mkt åkaraktframkörning så är det bara kasta dom sen :(


hahahaha...jaja det förstår jag, kanske också skulle köpt slicks så blir det billigare iom att man inte kör :tungan :D
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Bra fluppen! Härligt! Se till att få me folket nu...

Vi kanske ska starta en sån däringa SMS-lista som dom har i Supermotard-tråden från Götet...

Eller, äsch...

Jag tar NOG hojen ner till Halmstad imorrn. Då jeflar får vi köra på söndagen...

Jag vet jag e bäst :yoparty

Ska du va här hela helgen ??

Va e det förrena smslistor du tjata om ? :va
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
fluppen skrev:
hahahaha...jaja det förstår jag, kanske också skulle köpt slicks så blir det billigare iom att man inte kör :tungan :D

Åka rakt fram på gata kan jag vara utan, hellre snabb på banan :yoparty (fast det är jag ju inte det heller :rolleyes: )

Så här roade jag mig igår :banana
 

Bifogat

  • 1.jpg
    1.jpg
    132.2 KB · Visningar: 56
Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
kl 15:00 på slottsparkeringen med undantag om det kommer sånt dära vatten från det blå (grå) :yoparty


Kan du det hållundan ?
Ja fiffan, om jag tar hojen vill säga. Annars får jag helt enkelt rasta Magnus hoj... För han lär väl inte köra...

:hej
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Ogay, kommer ner till Halmstad redan idag. Utan hoj dock. Ska ha med syrrans unge till Varberg samt min polare...

Så det blir ÖL :fyllisar ikväll istället. Nån som är på? Fluppen? Kan vi sladda förbi å kolla på altanen?

:hej
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Ogay, kommer ner till Halmstad redan idag. Utan hoj dock. Ska ha med syrrans unge till Varberg samt min polare...

Så det blir ÖL :fyllisar ikväll istället. Nån som är på? Fluppen? Kan vi sladda förbi å kolla på altanen?

:hej

Jobbar till 20:00 iaf... :banana
 

Zid

Skrevraketsåkare
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Halmstad
Hoj
FZR 1000
hållundan skrev:
Ja fiffan, om jag tar hojen vill säga. Annars får jag helt enkelt rasta Magnus hoj... För han lär väl inte köra...

:hej

Om det nu skulle vara så att jag inte skulle köra på söndag så skulle i alla fall Hållis inte kunna rasta min hoj.......han klarar helt enkelt inte av så mycket effekt.......det skulle ju va som att låna ut en GP-hoj till en som kör trehjuling.... :D :arsele :D
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Zid skrev:
Om det nu skulle vara så att jag inte skulle köra på söndag så skulle i alla fall Hållis inte kunna rasta min hoj.......han klarar helt enkelt inte av så mycket effekt.......det skulle ju va som att låna ut en GP-hoj till en som kör trehjuling.... :D :arsele :D
Hahahah, mycjket effekt? Mycket vikt menar du va??? Jag styrde omkring på både en Gixxer 750 och en R1 för några veckor sedan...

Fedt! :yoparty
 
Nyheter
Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

ExploreBike: Gratis kurs för motorcykeläventyr

Nu kan du lära dig hur man ...

Husqvarna TE125 gör comeback

Husqvarna har fyllt på 2025...

Invigning MC Collection

Någon i folksamlingen på me...

Stenegärd på Tidö idag

Idag, den 18 juni, startar ...

Customiserade CL:s-modeller på Wheels and Waves

Honda presenterar 16 custom...

KTM fyller på med Enea Bastianini och Maverick Viñales

KTM har presenterat en helt...

Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Top