Halmstad

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Många hojar ute idag. Den röda 999/749 som jag hakade på lite idag lät mumsigt.

Hann inte stanna och snacka mer med er, Ola och Sofie. Hade lite brådis till tvättiden!

belsebob

dricker Absint
Gick med
10 Oct 2004
Hoj
Såld
Jag har sett en R6 -06 ute på vägarna här omkring. Tycker den är ännu snyggare nu i dagsljus. Är det någon som brukar hålla till på forumet? Jag är lite avis.

belsebob

dricker Absint
Gick med
10 Oct 2004
Hoj
Såld
Jag är numera hojlös. :( Men, här ska handlas nytt. :)

Jag vet inte hur jag ska känna, glad att jag sålt den men samtidigt ledsen över att jag sålt pärlan.

Dagens I-landsproblem, "Vad jag jag köpa?" :banana

titan

Man lever bara en gång...
Gick med
4 Aug 2005
Hoj
CBR 1000 RR
Var ute på en 25 mil runda igår. Ner till gerts och sedan snurade vi på småvägar. Ricktigt roligt va det. Bra vägar och perfect väder.

Va ute en sväng och snurade nu i förmidags. Lite kalt och så försvan ju solen. synd....
Inte en hoj påp vägarna förutom fiskebåtar och alla skulle köra avrostning.
Får ta och komma igång med torsdagskörningarna snart.

Berggren

Nu är våren här.....eller?
Gick med
24 Jan 2004
Hoj
3 st
titan skrev:
2107596 Var ute på en 25 mil runda igår. Ner till gerts och sedan snurade vi på småvägar. Ricktigt roligt va det. Bra vägar och perfect väder.

Va ute en sväng och snurade nu i förmidags. Lite kalt och så försvan ju solen. synd....
Inte en hoj påp vägarna förutom fiskebåtar och alla skulle köra avrostning.
Får ta och komma igång med torsdagskörningarna snart.

Håller med, torsdagskörningarna får komma igång nu.
Den där rundan får vi ta fler ggr. Skitgoa vägar och lagom tempo.
Tråkigt med punkan på det nya pilot power sulan. :(
Får väl ta och plugga skiten. Är väl inte så roligt att punga upp 2 fiskar nu igen?

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Nu är man avrostad då..........hmmm.......faan va segt de var. Men men.....hojåka med polaren är alltid gött, det gick ju att gasa mellan fiskebåtarna..

J

Marcin_go

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2004
Hoj
YZ250f -06; CB900f Hornet -02; CBR1000RR -08; Aprilia RS250 -98
Tjenixen allihopa!

Det är så att jag planerar att ta mc-kort i år och undrar var i Halmstad man kan öva på banorna?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jävlar va många krompråmar det finns i den här jävla stan alltså! Dessutom verkar alla ha fullt upp med att hålla koll på fransar, väskor, hjälmar (äggskal), 300 kg krom eller nån spinkig hämt-fru på bönpallen. Helt sinnes.

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
hållundan skrev:
2108064 Jävlar va många krompråmar det finns i den här jävla stan alltså! Dessutom verkar alla ha fullt upp med att hålla koll på fransar, väskor, hjälmar (äggskal), 300 kg krom eller nån spinkig hämt-fru på bönpallen. Helt sinnes.

Vänta bara... snart kommer det en helvild 100kg:s gosse på en ännu vildare 200kg:s mattsvart best... håller på med det sista nu.. Kapade mitt SS2R idag så nu är det hälften så kort.. :)

Då fär det nog bäst att kromet håller sig i väggrenen eller hemma.. :yoparty

titan

Man lever bara en gång...
Gick med
4 Aug 2005
Hoj
CBR 1000 RR
Berggren skrev:
2107821 Håller med, torsdagskörningarna får komma igång nu.
Den där rundan får vi ta fler ggr. Skitgoa vägar och lagom tempo.
Tråkigt med punkan på det nya pilot power sulan. :(
Får väl ta och plugga skiten. Är väl inte så roligt att punga upp 2 fiskar nu igen?

Inte efter att ha kört 25 mil med det..
Gråter fortfarande blod över att ha kört punka på två däck på mindre än 48 timmar...
Jag trode inte sån otur fanns....
Står nu med två däck som har många mil kvar. Ett med en plugg i och ett med ett facking hål i :huvet
Kollade däck online nu 1511 kr för ett nytt power bakdäck..
Får nog bli så
Den här två hjulingen kommer gå mig i ekonomisk kris om jag fortsätter så här.
Ibland undrar man va man betalar vägskatt för. Inte fan är det för att ha bra vägar iaf.
Nej är skit sur nu och vet inte vad jag ska göra. Vågar man lita på pluggen....

Jävla skit vägar

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Silverryggen skrev:
2108235 Vänta bara... snart kommer det en helvild 100kg:s gosse på en ännu vildare 200kg:s mattsvart best... håller på med det sista nu.. Kapade mitt SS2R idag så nu är det hälften så kort.. :)

Då fär det nog bäst att kromet håller sig i väggrenen eller hemma.. :yoparty
:hihi

Det ser vi framemot!

titan skrev:
2108678 Inte efter att ha kört 25 mil med det..
Gråter fortfarande blod över att ha kört punka på två däck på mindre än 48 timmar...
Står nu med två däck som har många mil kvar. Ett med en plugg i och ett med ett facking hål i :huvet
Får nog bli så
Ibland undrar man va man betalar vägskatt för. Inte fan är det för att ha bra vägar iaf.

Jävla skit vägar
Jävla otur!

Varför köper du inte bankörda däck? Det är väl 17"x5.5" fälg på CBR?

Olander

Olander
Gick med
12 Jan 2005
Hoj
CRF 450 X / R1
titan skrev:
2108678 Inte efter att ha kört 25 mil med det..
Får nog bli så

Jävla skit vägar

Klart som korvspad att du kan köra med plugg i Power däcket.
Släng i en slang med om du är rädd för pys punka..

belsebob

dricker Absint
Gick med
10 Oct 2004
Hoj
Såld
Förbannad otur. :huvet

Jag sålde ju hojen i lördags, men han tog aldrig med sig den. Nu är den stulen. Någon gång mellan lördags eftermiddag o imorse. Är det någon som sett min hojen i söndags i garage, vill jag gärna veta det. PM:a.

Upptäckte det i dag. Inga spår alls, antagligen bortburen till en skåpbil eller släp. Dörren ner till garaget var också öppen. Bara min hoj var borta.

Nu blir det inget åka förrän jag-vet-inte-när. Man kan ju hoppas att de ville nöjesköra lite med den så den inte är alltför kraschad. Det finns ju rätt fina komponenter på den. För det får man väl inget för från FB.

Håll ögon öppna är ni vänliga, alla tips är välkomna. Speciellt ni som åker i skog o mark. Den kan ju bli dumpad i nått dike.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
belsebob skrev:
2109641 Förbannad otur. :huvet

Jag sålde ju hojen i lördags, men han tog aldrig med sig den. Nu är den stulen. Någon gång mellan lördags eftermiddag o imorse. Är det någon som sett min hojen i söndags i garage, vill jag gärna veta det. PM:a.

Upptäckte det i dag. Inga spår alls, antagligen bortburen till en skåpbil eller släp. Dörren ner till garaget var också öppen. Bara min hoj var borta.

Nu blir det inget åka förrän jag-vet-inte-när. Man kan ju hoppas att de ville nöjesköra lite med den så den inte är alltför kraschad. Det finns ju rätt fina komponenter på den. För det får man väl inget för från FB.

Håll ögon öppna är ni vänliga, alla tips är välkomna. Speciellt ni som åker i skog o mark. Den kan ju bli dumpad i nått dike.
Fan va surt! Ska hålla ögonen öppna!

Var hände det någonstans?

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
belsebob skrev:
2109641 Förbannad otur. :huvet

Fick du betalt och ni skrev papper? Annars får väl "köparen" anses vara misstänkt för stölden (alt. om flera varit & tittat på den). Behöver ju så klart inte vara så, men det skulle inte varit första gången.

Lider med dig som fan. :(

Tåbbä

Meblem
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Såld
Såg två stycken sporthojar komma på bakhjulet på laholmsvägen in mot stan i lördags eftermiddag...
Kör försiktigt grabs!! Vill inte se några dödsannonser i tidningarna :(

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...