Kawakex
Stay pretty, die young.
J-la skitväderKawakex skrev:2510711jag hänger gärna på. Om ni vill ha med ett kex, ni kanske vill vara bara grabbar?
J-la skitväderKawakex skrev:2510711jag hänger gärna på. Om ni vill ha med ett kex, ni kanske vill vara bara grabbar?
Kawakex skrev:2510711jag hänger gärna på. Om ni vill ha med ett kex, ni kanske vill vara bara grabbar?
Kawakex skrev:2510711jag hänger gärna på. Om ni vill ha med ett kex, ni kanske vill vara bara grabbar?
Oki! Bara att PM:a när det händer nåt!Nicklas Ducati skrev:2512673Åkte ut 2 km men fick vända,, blev väldigt blöt men hoppet lever kvar för att det ska bli en fin dag till innan vintern kommer!
Klart att du får hänga med inget att tveka på!
lahi skrev:2511104Fina vägar kör jag gärna på Men jag tycker att vädret verkar ostadigt, dessutom kom jag precis hem från skolan så jag får hoppa över körningen idag... Hinner inte ner till garaget nu, tyvärr. Men säg till nästa gång också så får vi se om jag hinner då
Nicklas Ducati skrev:2513489Någon som vet var man kan köpa en liten hjälm kamera till sin DV kamera?
QUOTE]
ska du ha hjälm till kameran? ironi
Hjälkamera däremot vet jag inte vart man ka få tag på. Men kolla på Film/bildforumet.
Nicklas Ducati skrev:2513489Någon som vet var man kan köpa en liten hjälm kamera till sin DV kamera?
Är trött på att montera kameran på mc:n och man kan ju inte montera klumpen var man vill!!
ola_sandin skrev:2513557Kolla denna tråd http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=122602
Jag köpte av "ducce900"
Nicklas Ducati skrev:2513606Tackar!!
Kawakex skrev:2511179J-la skitväder
Montera den på min hoj Jag måste filma lite innan vintern och kameran jag brukar låna finns i Skåne... eller så får jag sticka till Skåne och låna den...Nicklas Ducati skrev:Är trött på att montera kameran på mc:n och man kan ju inte montera klumpen var man vill!!
SANTA skrev:2511210VA FAN Å JAG SOM SÅLT HOJEN Dhooo
ola_sandin skrev:2513679Men du vet att du måste ha en A/V-in för att kunna koppla in den externa kameran.
lahi skrev:2514126Jag hann gasa några mil idag iallafall innan det började ösregna Tog en sväng neråt hallandsåsen och Ängelholm. Var inte tänkt att jag skulle ut och gasa men jag var ändå i garaget och höll på... Några wheeliesar förbi högskolan blev det allt! I med 4:an och Upp! Får se om jag får skit för det när jag ska dit imorgon Jaja, jag är kanske på till helgen om det blir fint väder.
Montera den på min hoj Jag måste filma lite innan vintern och kameran jag brukar låna finns i Skåne... eller så får jag sticka till Skåne och låna den...
Det hade varit skoj! Jag har inte filmat ett dugg detta året, lite trist... hade varit fint om man kunnat fixa lite film innan snön kommerNicklas Ducati skrev:2515345
Tja varför inte om det blir bra väder en helg nu så kan vi ju filma lite! skulle ju kanske vara roligt att se när du drar iväg med turbon!!
lahi skrev:2516036Det hade varit skoj!
Tjenare Jonas! Nä, den har inte kommit än... ska levereras idag egentligen, men de har inte ringt än. Menmen, jag ringer dig direkt när jag hört något från El-gigantenSilverryggen skrev:2516056Tja lasse? Fått tvättmaskinen än? Isf kommer jag i helgen å kopplar in den
Annars blir det mycket meck (svarvning för min del) skall svarva till den där brickan till kopplingen samt börja på trottel -locken.
Ska se om jag hinner blästra stålskivorna också, ett par öl kan nog rinna ner i processen oxå
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|